Jos saisit vain yhden lapsen, kumpaa sukupuolta toivoisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:
Poika. Ja koska poika on helpompi ja jotenkin se tuntuu "hienommalta" kuin tyttö. Olen ehkä vanhanaikainen tässä asiassa.

helpompi?? häh.. no ei varmana.. ainakaan uhmaiässä.. poika on huomattavasti vilkkaampi ja roskimmat leikit.. hytö taas on sellainen prinsessa.. nukkeleikit yms.. tosin myös niin lapsikohaista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Ei onneksi ainakaan vielä ;) Ja sinä harmaa vieras, sillä ei ole mitään merkitystä jos pisteet laski.. en tiennytkään et täällä kerätään teiltä tuntemattomilta harmailta pisteitä :whistle:

Mistä tiedät että olen tuntematon ;)

Tarkoitan kun et uskalla mustana kirjoittaa.. Ja tuli mieleen sinä olet sit varmaankin katkera tytön äiti????

Ei ole tarvetta haukkua poikia, ei edes sinun.

Mä olin kanssa niin mammari, etten sitten viitsinytkään laittaa aikomaani ilkeää poikamääritelmää viestiini kun mietin että jonkun pienen poitsun äiti loukkaantuu.

Ei onneksi ainakaan vielä ;) Ja sinä harmaa vieras, sillä ei ole mitään merkitystä jos pisteet laski.. en tiennytkään et täällä kerätään teiltä tuntemattomilta harmailta pisteitä :whistle:

Mistä tiedät että olen tuntematon ;)

Tarkoitan kun et uskalla mustana kirjoittaa.. Ja tuli mieleen sinä olet sit varmaankin katkera tytön äiti????

Ei ole tarvetta haukkua poikia, ei edes sinun.
Jos nyt tuolla vihjaat et ois aihetta haukkua poikiani, anna tulla suoraan vaan mut paljasta kasvosi sit kuka olet ja yksityisviestiäkin voi laittaa. Kun nyt tuntuu et otat liian henk.kohtasesti tän jutun.. AP:hän kysyi kumpi ja miksi? Ja mä vastasin.. ja katsopas tarkemmin ekaa viestiä siellä viheltävä hymiö eli älä ota niin kirjaimellisesti kaikkea.

tytön... mutta pojan sain... onnellinen siitä. oikeesti ei sillä niin väliä ole kumpi on. se on kuitenkin oma rakas lapsi. nyt sen tajuan. ja saattaa jäädä ainoaksi.. ei haittaa.. miun pikku mies :)

Nyt kun on molempia ei enää osaa vastata tuohon. Kumpi vain kelpaisi yhtä hyvin. Ennen lapsia olisin varmaan sanonut, että haluaisin tytön. Mutta pojat onkin yhtä ihania :)

jos ois ihan pakko OLLUT valita, niin tyttö. Tyttölapsiin olin jo aiemmin tottunut ja ehkä salaisesti raskaana toivoinkin tyttöä. Tyttö tuli. En edes kyllä osaa kuvitella itseäni pojan äitinä, en tiedä "poikien jutuista" mitään, 90% lapsista joiden kanssa olen ollut elämäni aikana tekemisissä, on olleet tyttöjä :D
Mistähän se muuten johtuu, että suuremmalla osalla ystävistänikin on tyttöjä (niillä "naisellisemmilla", 5kpl) ja kahdella jotka ovat "rajumpia naisia" on poikia??

Alkuperäinen kirjoittaja ihme väite:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:
Poika. Ja koska poika on helpompi ja jotenkin se tuntuu "hienommalta" kuin tyttö. Olen ehkä vanhanaikainen tässä asiassa.

helpompi?? häh.. no ei varmana.. ainakaan uhmaiässä.. poika on huomattavasti vilkkaampi ja roskimmat leikit.. hytö taas on sellainen prinsessa.. nukkeleikit yms.. tosin myös niin lapsikohaista.

Mä kans vähän kahvahdin tuota "helpompi" sanaa. Mun tuntemat poika lapset on kyllä aina ollut paljon haastavampia kuin tytöt.

Pojan. Johtuen ihan siitä kokemuksesta, joka minulle tähän päivään mennessä omista lapsistani on kertynyt. Meillä on "vain" kolme poikaa. En varmaan osaisi olla tytön äiti...:laugh:

Yhteistyössä