Jos saisit vain yhden lapsen, kumpaa sukupuolta toivoisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten joku muka toivois poikaa, en kyllä usko tuota. Tottakai jos ei ole muuta saanut niin pakkohan se on poika sanoa, mutta pojan lapset ei ikinä tunnu niin läheisiltä kuin tyttären, pojan häihin tai mihinkään muihin juttuihin ei ole anopilla mitään asiaa puuttua.
Meilläkin on kaksi tyttöä ja poika ja vastaus on kyllä ehdottomasti tyttö, en vois edes kuvitella sitä tuskaa jos olis vaan poikia.

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti:
Ihan ehdottomasti tytön, ei tarvi miettiä sekuntiakaan. Tuskin pojan kanssa ravaisin kenkäkaupat ja parturit yms sitten isompana. Ja kun mä oon tälläinen ulkonäkökeskeinen vaatehullu, niin.. =) =)

Mut mitä jos sun tytöstä ei tulis semmosta? Ja voishan siitä pojasta kumminkin tulla...?

No todennäköisempää kumminkin on että tyttöstä tuollainen tulisi ja niin näyttää onneksi olevan tulossakin ;) Ja tarkoitin tuolla että voi tehdä niitä naisten juttuja yms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten joku muka toivois poikaa, en kyllä usko tuota. Tottakai jos ei ole muuta saanut niin pakkohan se on poika sanoa, mutta pojan lapset ei ikinä tunnu niin läheisiltä kuin tyttären, pojan häihin tai mihinkään muihin juttuihin ei ole anopilla mitään asiaa puuttua.
Meilläkin on kaksi tyttöä ja poika ja vastaus on kyllä ehdottomasti tyttö, en vois edes kuvitella sitä tuskaa jos olis vaan poikia.

Ja ikää sulla oli? Sinä varmaan puhutkin kokemuksesta, jos itse olet tuollainen hirmuminiä. Onneksi ainakin mulla on niin fiksuja poikia, ettei ne edes haksahda tuollaisiin naisiin.

Ja ikää sulla oli? Sinä varmaan puhutkin kokemuksesta, jos itse olet tuollainen hirmuminiä. Onneksi ainakin mulla on niin fiksuja poikia, ettei ne edes haksahda tuollaisiin naisiin.

Yleensä ne fiksut pojat viedään ensimmäisenä ja siinä ei äitillä ole enää mitään arvoa kun miniä päättää kaikesta, mutta toisaalta ei kukaan sellaisia mammanpoikia kai haluakaan että äitissä roikkuvat. Mutta tytöistä ei tarvitse päästää samalla tavalla irti, kun kukaan ei korvaa äitiä.

tytön, eikun pojan, eikun tytön... ööh, parhaimmat vaihtoehdot ois varmaan semmoinen raisu poikamainen tyttö tai semmoinen herkkis poika, ihan kuin nuo mun lapset

Tytön, ehdottomasti. Poika yleensä vieraantuu perheestään, kun löytää tyttöystävän. Oman tyttären lapsia yleensä pääsee lähemmälle. Miniä vie lapset omalle äidilleen.

Tytön. Tyttöä toivoin aina ja mielellään montaa. Nyt mulla on poika ja tyttö ja tähän jää. Olen niin onnellinen, että sain tämän tyttären. Poikani on myös ihan yhtä rakas, mutta luulen että tytön kanssa on enemmän yhteisiä harrastuksia. Poika vaikuttaa kiinnostuneelta jalkapallosta, tekniikasta yms ja ne on enemmän mieheni heiniä. Yritän kyllä opettaa poikaani pitämään kauniista vaatteista... shoppailu on minun harrastukseni.

Yleensä ne fiksut pojat viedään ensimmäisenä ja siinä ei äitillä ole enää mitään arvoa kun miniä päättää kaikesta, mutta toisaalta ei kukaan sellaisia mammanpoikia kai haluakaan että äitissä roikkuvat. Mutta tytöistä ei tarvitse päästää samalla tavalla irti, kun kukaan ei korvaa äitiä.

Hui kamala..susta taitaa tulla hirviöanoppi, ihan niinkuin mun omani.. Mä en tyttöä toivo sen takia, että joku olis mun päätäntävallan alaisuudessa loppuelämäni ajan, tai siksi että tuntisin oloni korvaamattomaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
tyttö

kaipa sitä naisena tyttöä toivoo ;)

Eiköhän täällä kaikki äidit naisia oo. Ite aina toivonut poikaa ja sen sain. Poikaa toivon tästä toisestakin. Kaikki tuntemani pikkutytöt on jokseenkin ärsyttäviä. Vai liekkö se sitten vain se että oma lapsi on se ihanin. Mutta kyllä mä noin ajattelin jo ennen kuin oli edes lapsi.

Täytyy kyllä tunnustaa että peesi tälle.

Ihan EHDOTTOMASTI tytön!!! <3

Yhteistyössä