V
vieras
Vieras
Niin, miten teidän perheessänne toimitaan, kun jompi kumpi vanhemmista on lomautettuna. Menevätkö lapset silloin päivähoitoon? Miksi menevät/eivät mene?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:^Mutta ei kai hoitopaikan säilyttäminen vaadi kuin sen, että hoitomaksut maksetaan? Eli eihän paikkaa menetä jos lapset ovatkin kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:^Mutta ei kai hoitopaikan säilyttäminen vaadi kuin sen, että hoitomaksut maksetaan? Eli eihän paikkaa menetä jos lapset ovatkin kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:^Mutta ei kai hoitopaikan säilyttäminen vaadi kuin sen, että hoitomaksut maksetaan? Eli eihän paikkaa menetä jos lapset ovatkin kotona.
No kellä lomautetulla on varaa maksaa monta sataa euroa kuussa palvelusta, jota ei käytetä? Siellä päikyssä kun saa esimerkiksi syödäkseen.
Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:^Mutta ei kai hoitopaikan säilyttäminen vaadi kuin sen, että hoitomaksut maksetaan? Eli eihän paikkaa menetä jos lapset ovatkin kotona.
No kellä lomautetulla on varaa maksaa monta sataa euroa kuussa palvelusta, jota ei käytetä? Siellä päikyssä kun saa esimerkiksi syödäkseen.
Lomautetun ei tartte varmasti maksaa täysiä hoitomaksuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:^Mutta ei kai hoitopaikan säilyttäminen vaadi kuin sen, että hoitomaksut maksetaan? Eli eihän paikkaa menetä jos lapset ovatkin kotona.
No kellä lomautetulla on varaa maksaa monta sataa euroa kuussa palvelusta, jota ei käytetä? Siellä päikyssä kun saa esimerkiksi syödäkseen.
Lomautetun ei tartte varmasti maksaa täysiä hoitomaksuja.
No ei, mutta aika pitkä penni siitä silti tulee jos lapsia on useampia kuin 1.
Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:^Mutta ei kai hoitopaikan säilyttäminen vaadi kuin sen, että hoitomaksut maksetaan? Eli eihän paikkaa menetä jos lapset ovatkin kotona.
No kellä lomautetulla on varaa maksaa monta sataa euroa kuussa palvelusta, jota ei käytetä? Siellä päikyssä kun saa esimerkiksi syödäkseen.
Lomautetun ei tartte varmasti maksaa täysiä hoitomaksuja.