Monelta teidän lapset menevät päivähoitoon/kouluun? Entä mihin aikaan haette?
Meillä lapset ovat n 7.45-16.
Silloin kun jompikumpi vanhemmista pääsee lopettamaan aikasemmin niin sillon haetaan lapsetkin aikasemmin.
Meillä lapset ovat n 7.45-16.
Silloin kun jompikumpi vanhemmista pääsee lopettamaan aikasemmin niin sillon haetaan lapsetkin aikasemmin.