Jos olisi PAKKO valita, kenet palstalta ottaisit puolisoksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Torvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ottaisin jonkun miehen joka palstailee,mieluiten yh-isän.Ei saa olla juoppo,narkkari eikä väkivaltainen.
Parisuhteessa luottamus,ei siis muita naisia kuin minut.
Hakemuksia vaan jonoon.

Duden, jos se sattuisi olemaan vapaa. Suurimmasta osasta palstamiehiä tuskin olisi livenä mitään iloa, mutta uskoisin, että Dudea voisin käyttää epäsiveellisiin tarkoitusperiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
No äläs nyt.
Mun mittakaavassa kaikki itseäni paremmin hoidetut on kunnon taloudenhoitoa. ;)
Hmm... voiko kenelläkään olla kämppä enempää pommin jäljiltä kuin mulla nyt (ja yleensä ) ? :D

En usko,huijaat.
Älä romuta mun mielikuvaa täydellisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Non Compos Mentis, luulisin. Hän ei häiritsisi minua, enkä minä häntä. Ja jos nyt kuitenkin sattuisi niin, että haluaisimme samaan aikaan keskusteluseuraa (mikä siis on äärettömän epätodennäköistä ;) ), ehkä tulisimme sen verran juttuun.

Mä taas luulen että NCM häiritsisi minua tosi pahasti jatkuvalla selityksellään. (Joissa on toisinaan porsaan mentäviä aukkoja.) Tulisin sekopäiseksi alta aikayksikön. :D

Jonsered on taas liian "Gipsy" mun makuun. Ainakin asuttaisiin eri kämpissä.

Eli varmaankin Åbon ottaisin. Lähes yhtä järkevä kuin minä.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
En usko avioliittoon ja olen rakastunut Herra Sokrateeseen. Mutta Tuuljmyllynlämmittäjän kanssa voisin käydä kaffella Kuopijon kauppahallissa.

Olisin rasittavaa seuraa. "En käytä kahvia. Onko täällä haudutettua teetä? Hyi! En juo mitään pussiteetä. Minä otan limpparia."

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
En usko avioliittoon ja olen rakastunut Herra Sokrateeseen. Mutta Tuuljmyllynlämmittäjän kanssa voisin käydä kaffella Kuopijon kauppahallissa.

Olisin rasittavaa seuraa. "En käytä kahvia. Onko täällä haudutettua teetä? Hyi! En juo mitään pussiteetä. Minä otan limpparia."

:laugh:

Yhteistyössä