Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Björn ja Klonkku vois olla mun haaremini ekat jäsenet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Björn ja Klonkku vois olla mun haaremini ekat jäsenet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mä en ole lespo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mä en ole lespo![]()
Mä ottaisin Savanna sut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Ongelmaksi tulisi suuntautumisen vaihto, se olisi kovasti mun luonnetta vastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Ongelmaksi tulisi suuntautumisen vaihto, se olisi kovasti mun luonnetta vastaan.
Sinun pitäisi vain eheytyä lesboksi.
WTF?Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Keittis.
Kunnon sapuskat,kunnon taloudenhoito ja mahtava vuffeli.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:WTF?Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Keittis.
Kunnon sapuskat,kunnon taloudenhoito ja mahtava vuffeli.![]()
Hmm... voiko kenelläkään olla kämppä enempää pommin jäljiltä kuin mulla nyt (ja yleensä ) ?Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:No äläs nyt.
Mun mittakaavassa kaikki itseäni paremmin hoidetut on kunnon taloudenhoitoa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Hmm... voiko kenelläkään olla kämppä enempää pommin jäljiltä kuin mulla nyt (ja yleensä ) ?Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:No äläs nyt.
Mun mittakaavassa kaikki itseäni paremmin hoidetut on kunnon taloudenhoitoa.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Non Compos Mentis, luulisin. Hän ei häiritsisi minua, enkä minä häntä. Ja jos nyt kuitenkin sattuisi niin, että haluaisimme samaan aikaan keskusteluseuraa (mikä siis on äärettömän epätodennäköistä), ehkä tulisimme sen verran juttuun.
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:En usko avioliittoon ja olen rakastunut Herra Sokrateeseen. Mutta Tuuljmyllynlämmittäjän kanssa voisin käydä kaffella Kuopijon kauppahallissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Björn ja Klonkku vois olla mun haaremini ekat jäsenet![]()
Ai sää niinku kuvittelet, et suostuisin jakamaan sut?Kaaheeta :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:En usko avioliittoon ja olen rakastunut Herra Sokrateeseen. Mutta Tuuljmyllynlämmittäjän kanssa voisin käydä kaffella Kuopijon kauppahallissa.
Olisin rasittavaa seuraa. "En käytä kahvia. Onko täällä haudutettua teetä? Hyi! En juo mitään pussiteetä. Minä otan limpparia."