Jos olet nähnyt palstalaisten kuvia, niin kuka on oikeesti kaunis nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Oletkos tuskassa töissä?

ei ole ainakaan vielä lyöty lukkoon, saattaa olla :)

Yritäppä olla. saahaan kunnon plussamiitti :D jalometallissa sitten semmoinen pienimuotoisempi.

\o/ onpa reilu kerho ku meikä myy teille viinaa ja te ootte pitämässä hauskaa :kieh:
no ei vaan, mielellänihän minä ;)
eilen yks ukko totesi kun kuuli mun tulevan työurakan että "sä oot ihan salee sinkku" :laugh:

Aijaa, siis ootko sä jonkun viinamerkin "kauppias"? Aika usein käyn Teatrialla, Jekku-myyjiähän siellä pyörii...?

Oletkos tuskassa töissä?

ei ole ainakaan vielä lyöty lukkoon, saattaa olla :)

Yritäppä olla. saahaan kunnon plussamiitti :D jalometallissa sitten semmoinen pienimuotoisempi.

\o/ onpa reilu kerho ku meikä myy teille viinaa ja te ootte pitämässä hauskaa :kieh:
no ei vaan, mielellänihän minä ;)
eilen yks ukko totesi kun kuuli mun tulevan työurakan että "sä oot ihan salee sinkku" :laugh:

Just reilu peli. :D

peikkis on mun mielestä kaunein.ja en voi ymmärtää miten niin moni voi sanoa että rukoilijasirkka ois kaunis,mun mielestä se on ihan tavalinen pulliainen ja jopa vähän ilkeän ja itserakkaan näköinen eli ei mikään kaunotar.....

Alkuperäinen kirjoittaja Utelias ulla:
Aijaa, siis ootko sä jonkun viinamerkin "kauppias"? Aika usein käyn Teatrialla, Jekku-myyjiähän siellä pyörii...?

en minkään tietyn viinamerkin myyjä. jekkutyttöjä ei oo ollu aikoihin että et kovin usein kyllä käy :laugh:

Mää en ole tainnu kovin montaa nähä, mutta Rukoilijasirkka ja olis sellainen kuva, että olisin Q-kupin kuvan nähny ja minusta oli kaunis... (jos ei ollu kuppiska, niin sitten joku muu :D )

Rukoilijasirkasta on näkynyt 1 ainoa kuva, jossa on hiirulainen sivulta päin ja permanentti. Miten helvetissä sen perusteella voi sanoa kauniix? :laugh:
Tiedä mikä vinonaama se on, eikä ne piirteetkään ole kuin ihan tavistylsät. Nimeksi sopisi Sari, kaikki Sarit on yhtä tylsän näkösiä kuin rukoilijasirkka.
Sori nyt vaan.

Mä muistan joskus nähneeni Peikkiksen kuvan ja hänellä oli ihanan sydämenmuotoiset kasvot :flower: . Ja Rukoilijasirkka on myös tosi kaunis =) .

Kaikki on kauniita omalla tavallaan :hug: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja realisti:
Rukoilijasirkasta on näkynyt 1 ainoa kuva, jossa on hiirulainen sivulta päin ja permanentti. Miten helvetissä sen perusteella voi sanoa kauniix? :laugh:
Tiedä mikä vinonaama se on, eikä ne piirteetkään ole kuin ihan tavistylsät. Nimeksi sopisi Sari, kaikki Sarit on yhtä tylsän näkösiä kuin rukoilijasirkka.
Sori nyt vaan.

no tämä oli kyllä taas kateellisen panettelua :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Ne joilla on photoshop
B)

Niinpä.
Mäkin laitan heti kuviani tänne, kun hommaan kohta PhotoShopin.
Koulussa tulee tehtyä sillä huimia juttuja..
:laugh:

Pelottaa valmiiksi. *muistelee Heinäluoman kajaalia*

:laugh: :laugh: :laugh: :kieh: :kieh: SORI mutta se ei todellakaan ollu Photoshopilla tehty.
Yritin paintilla sohia viivoja, helvetin pienessä kuvassa, ja ne meni ihan epätasasesti pikselien mukana..
Oon siis oikeesti superhyvä PhotoShopin käyttäjä, opettajatkin haukkoo henkeään. Pakko kehua, ettet pidä mua niin surkeana kuin se Heinis oli.. apua.. mulla on se muuten tallessa.. :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja realisti:
Sori nyt vaan.

vittu sentään, mie oon sari ja en todellakaan mikään tavis tai muutenkaan ruma. tai no joidenkin silmissä ehkä mutta en oli pp listoilla varmaan jos ihan kamala olisin...

Mä en ymmärrä oikeesti näitä harmaita arvostelijoita. Mä sain eilen kuulla että kehun jatkuvasti itseäni. Tämä lähti tietty siitä että mä en murehdi enkä häpeile kilojani, vaan oon ihan vaan tyytyväinen läskeineni kaikkineni.

Jos tänne laittaa kuvan, niin kalastelee kehuja, jos taas ei laita kuvaa, niin taas kerran huono juttu.

Yms. yms. On selvää ettei kaikkia voi miellyttää, mutta välillä täällä touhu menee oikeesti ihan uskomattoman typeräksi :headwall: :headwall:

Yhteistyössä