Kuka on kaunis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaunis on ranskalainen näyttelijä, Anouk Aimee, joka on nykyään kai jo yli kuusikymmentä. Todella kaunis!
Viisikymppistä en heti keksikään. Ollaanko me keski-ikäiset niin samaa massaa?

ainakin mielestäni Johanna Raunio ja Anne Pohtamo ovat kauniita, en tiedä ovatko vielä edes viisikymppisiä, mutta lasken siitä kun meikäläinen oli nuori 70-luvulla, he olivat missejä.

Tiedän paljonkin kauniita 50-luvulla syntyneitä naisia, jotka ovat kauniita. Yleisesti ottaen he ovat hoitaneet itseään hyvin ja voisi sanoa, että heillä on jo eletyn elämän viisautta ja se näkyy.

Vai kaunein? Minä en ole koskaan löytänyt kauneutta ihmisistä vaan pahuutta ja rumuutta. Kauneuden löysin luonnosta ja sen villeistä vainotuista eläimistä. Mikään kultakäädyin silikoonitissi rasvaimut käynyt ei voita koskaan luonnon kauneutta ja raikkautta. Ihminen on pahuuden alku ja juuri, en muuten ole uskovainen enkä kuulu kirkkoon, en usko siihen. Tykkään myös käärmeistä joita muut vihaa, sudet ja karhut kaikki parempia kuin Ihmiset joita joskus verrataan eläimiin joka on Väärin, eläin ei koskaan paha-..

Olen suurin ja kaunein, olenhan Ihminen, ja tuhoan kaikki jotka tulevat eteen, jotka estävät yritykseni tulla vielä kauniimmaksi..
Luonnosta ja eläimistä viis, lisää vaan, koekaneja riviin et saan kunnon meikinpoistoveden jolla putsaan meikkini? Mutta milläs putsaan omantuntoni? En millään, kun sitä ei ole.

Kyllä kyllä, osa vaihtari-ikäisistä sairastuu hihhulointiin ja maailmanmenon taivasteluun. Tuolla niitä kulkee vapaana liikenteessä itsekseen mölisemässä ja huutamassa tuomioitaan muille.

Sinäkö se olit joka tulit mua vastaan ja hihhuloit, et menoo on, kun iski vaihtarit horisit jotain maailmanlopusta. Sekä munaflussasta? Tuo mulle yksikin hihhuli liikenteestä, saat heti euron, täyttä puppua, täysikäiset ne vasta viisaita on En ole koskaan törrmännyt tuomionenkeleihin, jotkut näköjään on Ei taida olla ihan puhdas omatunto.

Täytän itse pian 50, olen aivan tavallinen suomalainen nainen, olen sinut itseni kanssa ja myös ulkonäköni kanssa, harmaita hiuksia on ilmaantunut tummien sekaan, mutta ne kimaltavat kastepisaroiden lailla aamukasteisella ruohonkorrella. Ryppyjä ei vielä paljon ole, mutta ikä tuo varmasti niitä tullessaan. Olen oma itseni, ja pidän itsestäni juuri tällaisena, mitään en haluaisi korjata. En ole täydellinen, mutta pidän itsestäni, eikä tämä ole mitään itserakkautta. Mielestäni kaunis on ihminen, joka on sinut itsensä kanssa. Ei tarvitse olla missimitoissa. Jokainen voi korostaa itsessään kauniita puolia ja niitä varmasti löytyy. Rumaa ihmistä ei ole olemassakaan! Niin ja muista positiivisuus!