jos näkisit kotiisi tullessasi miehesi panemassa jotain naista ja vielä teidän sängyssä niin mitä tekisit?

  • Viestiketjun aloittaja annie
  • Ensimmäinen viesti
hoh
Ottaisin kännykällä videokuvaa ja iskisin pätkän tuubiin kostoksi. Sitten sen eukon vaatteet ehkä lentäis partsilta alas. Ja sitten saattaisin laittaa ukolta vaikka tietokoneen paskaksi. Tai moottoripyörän.

Exä kun jäi kiinni pettämisestä, pistin sen kämpän mullinmallin, ja jätin vielä perässäni oven selälleen. Mulla oli avain, ei asuttu kuitenkaan yhdessä. Siitä riemusta olisin voinut jonkin syytteenkin ottaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Soittaisin jonkun toisen miehen hakemaan mut. Lapset jättäisin vaivoiksi.
Oho. Onko lapset teillä "vaiva"?
Aah, takerru nyt siihen. :D Eivät ole vaiva, mutta kyllähän lapsista tietynlaista vaivaa on.
Monelle ukolle varmaan on, ainakin jos on uusi äiteekin siinä jaloissa pyörimässä :kieh:
 
oho
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Soittaisin jonkun toisen miehen hakemaan mut. Lapset jättäisin vaivoiksi.
Oho. Onko lapset teillä "vaiva"?
Aah, takerru nyt siihen. :D Eivät ole vaiva, mutta kyllähän lapsista tietynlaista vaivaa on.
Mitään takerru, pisti vaan silmään. Jostainhan nämä pikaistuksissakin kirjatut vastaukset kertovat.
 
Sirkan komppaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Soittaisin jonkun toisen miehen hakemaan mut. Lapset jättäisin vaivoiksi.
Oho. Onko lapset teillä "vaiva"?
Aah, takerru nyt siihen. :D Eivät ole vaiva, mutta kyllähän lapsista tietynlaista vaivaa on.
Juu kuule näin minäkin asian ajattelen: pettäjä uuden henttunsa kanssa saisi pitää lapsukaiset. Taitais mennä miesreppanen konseptit sekaisin, hih.

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkan komppaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Soittaisin jonkun toisen miehen hakemaan mut. Lapset jättäisin vaivoiksi.
Oho. Onko lapset teillä "vaiva"?
Aah, takerru nyt siihen. :D Eivät ole vaiva, mutta kyllähän lapsista tietynlaista vaivaa on.
Juu kuule näin minäkin asian ajattelen: pettäjä uuden henttunsa kanssa saisi pitää lapsukaiset. Taitais mennä miesreppanen konseptit sekaisin, hih.
No joo, meillä mies on lasten kanssa tosi hyvä ja ajattelen kanssa silleen, et jos lähtisin, niin mitä järkeä ois repii lapsetkin pois omasta kodista.

Mut kyl mä viikoksi tai pariksi katoisin niin että mies sais miettii et mitä oikeen teen ku oon poissa. Äh, kauhee ajatella ees tämmöstä, en mä halua miehen luota pois.
 
Hetken mietittyäni asiaa, tulin siihen tulokseen, että se olisi mulle tilaisuus tehdä samoin :D Tuumaisin isännälle vain, että ois tuosta voinut sopia etukäteenkin.

Oikeasti, en mä osaa kuvitella mitä todellisuudessa tapahtuisi, mutta yllä oleva kuvaus voisi olla aivan mahdollista.
 
Yrittäisin pysyä tyynen rauhallisena. Kävisin esittäytymässä tälle naiselle, hymyilisin maireasti ja kysyisin, että ottavatko he kahvia kunhan ovat saaneet homman päätökseen.

Pakkaisin tavarani ja lähtisin.
 
liikaa olet tainnut katsoa telkkaria
Alkuperäinen kirjoittaja Wanha-Rouva:
Ottaisin muutaman kuvan todistusaineistoksi oikeudenkäyntiä varten :/
Niin mitä oikeudenkäyntiä? Ei Suomessa pettäminen ole rangaistavaa, avioerossa ei ole syyllisyyskysymystä eikä se vaikuta miehen kykyyn olla huoltajakaan.

Itse korkeintaan syyllistyisit kunnianloukkaamiseen jos kuvat levittäisit. Sinun kunniaasi ei pettämisellä voi juridisesti loukata.
 

Yhteistyössä