Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mistä julkkikset sitten tienaavat ? Olen luullut että tv ohjelmiin osallistumisesta Kun samat pyrkii moniin ohjelmiin.
Etkö ole huomannut että samat julkkikset Suomessa vetää melkein kaikki ohjelmat läpi? Kun niitä on tarpeeksi, tuleehan siitä tukku rahaa. Mutta pitää käydä eri ohjelmissa. Suomi on pikkujulkkisten luvattu maa. Kaikki esim visailuohjelmat juostaan läpi. Takuulla olet huomannut.
 
vierailija
Etkö ole huomannut että samat julkkikset Suomessa vetää melkein kaikki ohjelmat läpi? Kun niitä on tarpeeksi, tuleehan siitä tukku rahaa. Mutta pitää käydä eri ohjelmissa. Suomi on pikkujulkkisten luvattu maa. Kaikki esim visailuohjelmat juostaan läpi. Takuulla olet huomannut.
Tämä on totta. Tunnen pari julkkista Suomessa. Ja siis tunnen henk koht ja he sanovat just tämän.
 
vierailija
Etkö ole huomannut että samat julkkikset Suomessa vetää melkein kaikki ohjelmat läpi? Kun niitä on tarpeeksi, tuleehan siitä tukku rahaa. Mutta pitää käydä eri ohjelmissa. Suomi on pikkujulkkisten luvattu maa. Kaikki esim visailuohjelmat juostaan läpi. Takuulla olet huomannut.
Olen huomannut ja ajatellutkin että haluavat rahan takia osallistua. Krisu Heiskarikin useamman kerran ollut samoissa, vaikkakin ei iso julkkis ole.
 
vierailija
Janne voisi kutsua Veitolan yökylään. Pääsisi taas telkkariin.
Jos nyt leikitään että Veitola sitten menisi Jannelle yökylään. Niin voin vain kuvitella kuinka tuskaisen tylsä tuo jakso olisi. Puheenaiheita olisi tasan kolme. Homous. HIV. Lemmikit. No saattaisi Janne vielä narista siitäkin, kuinka hänen on mahdoton löytää poikaystävää koska hän on niin suuri julkkis ja tunnettu nimi Suomessa. Paparazzit saattavat haastatteluhetkelläkin vaania Jannen ikkunoiden alla..

Janne vastaanottaisi Veitolan kapteenin puvussaan ja lakissaan. Silmin nähden hämmentynyt Veitola kysyisi Jannelta että ai onko meillä naamiaiset tänään? Janne vastaisi että eihän toki, mutta minä olen tämän yökyläilysi kapteeni, hiio hoi! Sohvalla sitten kuunneltaisiin Jannen narisemista homojen ja hiv-positiivisten syrjinnästä. Välillä Janne ottaisi hörpyn Naturdiet-tölkistä. Sitten olisikin aika siirtyä keittiöön valmistamaan makaronilaatikkoa.. Ruuan jälkeen taas sohvalle narisemaan ja uhriutumaan, lemmikit pyörisi myös sohvalla siliteltävänä. Sitten puolilta öin hammaspesulle, ja Janne heräilee seuraavana päivänä puolilta päivin.. Kameroille pitää toki valehdella että koirat on jo käytetty ulkona ja kaikki eläimet ovat saaneet aamiaisen.. Jotenkin näin se Veitolan yökyläily Jannen residenssissä sujuisi.
 
vierailija
Hyvin kerrottu oletettu Veitolan yökyläily mutta vielä Veitola voisi kysyä Onnenarvassa rähinöinnistä ja Jannen lähdön sieltä, Veitolahan kysyy aina jonkun huomiota herättäneen asian yökylässään. Janne tietenkin mainostaisi kaikkea mahdollista mitä myy ja naturdiet välillä nauttia.
 

Yhteistyössä