jos näkisit kotiisi tullessasi miehesi panemassa jotain naista ja vielä teidän sängyssä niin mitä tekisit?

  • Viestiketjun aloittaja annie
  • Ensimmäinen viesti
miettii
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Ja mä perustelen sen akan pieksämisen sillä, että jos meillä kotona olisivat hommissa, niin ei KUKAAN voi olla niin sokea, että ei tajuaisi miehen olevan naimisissa ja perheellinen.
Montako hääkuvaa teillä sitten on näkyvissä?

Nyt kun tarkemmin ajattelin, niin ei meillä varsinaisesti missään näy kuinka monta aikuista meillä näkyy. Tokihan täällä on ns. naisen kosketusta ja kun ei olla ahkeria siivoojia minunkin vaatteitani on pitkin ja poikin, mutta suurin osa tavaroista on kuitenkin piilossa niin, että ihan hyvin tämä voisi olla perheellisen miehen kämppäkin. Perhekämppähän tämä toki on. Siinäkin tilanteessa sukunimiä olisi vain yksi ovessa.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pata kattilaa soimaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käskisin painua vittuun minun talostani. Kysyisin naiselta, että mikä siinä on vikana, että ei ole parempaa löytänyt, vaan on tyytynyt tuollaseen rumaan luuseriin.
no etpä ole itekkään parempaa luuseria löytänyt :D
Nimenomaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja miettii:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Ja mä perustelen sen akan pieksämisen sillä, että jos meillä kotona olisivat hommissa, niin ei KUKAAN voi olla niin sokea, että ei tajuaisi miehen olevan naimisissa ja perheellinen.
Montako hääkuvaa teillä sitten on näkyvissä?
Hääkuvia vain kaksi, mutta 50x70 kokoinen alastonkuvasuurennos minusta kun olen raskaana sängyn päässä voisi toimia melko hyvänä vinkkinä... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Hääkuvia vain kaksi, mutta 50x70 kokoinen alastonkuvasuurennos minusta kun olen raskaana sängyn päässä voisi toimia melko hyvänä vinkkinä... :whistle:
Mut ei kai ukko semmosta siellä pitäi näkösällä jos hää sua pettäis.. Ellei sit tietty tulis jonku baaripanon kans kotiin.. tosin sillonkin saattais nopeesti hilpasta makkariin laittaan kuvan pois näkösältä.
 
mä vaan
oon ollut siinä tilanteessa jotain 15 vuotta sitten.. kyseessä oli mun paras ystävä ja ex-mieheni., jonka kanssa menin vielä naimisiin ja tein kaksi lasta, muutama vuosi sitten erottiin..kysyin vaan että onko täällä mitään syötävää ja menin jääkaapille ja otin leipää.. mies väitti olleensa niin humalassa ja tulleensa hyväksikäytetyksi ja itki.. tää kaverini ei puhunut mitään, koska sen oma poikaystävä ilmoitti sille, että haluaa eron niin ei kai se ehtinyt mun kans jutella. kaikesta naurettavinta tässä oli se, että tää mun bestis yritti vuosia vielä kysellä, että voitaisko olla vielä kavereita.. tai olisko se pitänyt ymmärtää et voisinko vielä tulla teille jos sun miehes antais mulle tiedä häntä..
 
hih hii
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä kysymys:
Jaa'a. Pistit pahan mutta toisaalta ajatus on niin niin korni kun ajattelee tuota mun ukkoani, ettei kysymystä edes voi ottaa tosissaan. :D Sanoismpa, että tollanen ei vain voi toteutua tässä huushollissa joten en ala miettimään mahdollista reaktiota. Yhtä hyvin olisit voinut kysyä mitä tekisin jos näkisin mieheni varpaitten tilalla kasvavan banaanit. :D
Hih hii :)
 
että näin
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja miettii:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Ja mä perustelen sen akan pieksämisen sillä, että jos meillä kotona olisivat hommissa, niin ei KUKAAN voi olla niin sokea, että ei tajuaisi miehen olevan naimisissa ja perheellinen.
Montako hääkuvaa teillä sitten on näkyvissä?
Hääkuvia vain kaksi, mutta 50x70 kokoinen alastonkuvasuurennos minusta kun olen raskaana sängyn päässä voisi toimia melko hyvänä vinkkinä... :whistle:
Kato ei siinä kuvia seinillä katota jos intohimo vie ja kullia on tarjolla. Ja jos sattuu olemaan hiukan ottanutkin ei niitä todellakaan kattele ja jos kunnon fiiliksissä ei sinne sänkyyn asti ainakaan ekalla jos tokalla panollakaan pääsee. Siinä ei auta vaikka olisi koko seinän kokoinen kuva kammarissa.
 
mä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
varmaan kaivaisin lompakosta 5e ja maksaisin ja kiittäisin muijaa että helpotti mun elämää kummasti ja häipyisin.en kyllä suremaan jäisi.
:LOL: Tää oli hyvä!
sitä mäkin oon harmitellut jo vuosia kun en hoksinut maksaa sille ja jos vielä törmäisin samanlaiseen tilanteeseen, en kyllä jättäis maksamatta palveluista!! voisin mä kyl sitten kertoa miehillekin ja miksei naisillekin että pientä korvausta vastaan, ei oo kallista jos ei nyt niin hyvääkään.
 
ehkä
jos haluisi vittuilla ukolle tossa tilanteessa niin toteaisin sä oot tuntunitkin jotenkin surkeelta noissa sänkyhommissa mutta että se näyttääkin noin surkeelta touhulta joten eipä tässä tartte enää sitäkään ihmetellä.
 

Yhteistyössä