jos näkisit kotiisi tullessasi miehesi panemassa jotain naista ja vielä teidän sängyssä niin mitä tekisit?

  • Viestiketjun aloittaja annie
  • Ensimmäinen viesti
"jippu"
mä lähtisin ja ottaisin lapset mukaan enkä enää palais.
kävisin molempien kimppuun mielettömän raivon vallassa.. kyl osuis iskuja! olis kyllä eka kerta kun löisin toista ihmistä, mutta pelkkä tuon kuvittelu tuo kyllä sellasia tunteita että tiedän että menettäisin kontrollin kokonaan, pieksisin molemmat.

sitte viskoisin äijän kaikki kamat parvekkeelta alas,ainakin en joita ei sais rikki.. jos ei äijä olis tajunnut lähteä niin lähtis aika lennokkaasti,samaten se naikkonen. (no joo, ukolla on kyllä massaa 100kg... että ehkä se joutus itte kävelee). sen jälkeen ois turha rutkuttaa mun perään tai lasten perään tai yhtään mitään! syytten ottasin ihan mielellään siittä ilosta että ukkoonkin ois vähän ees sattunu.

hui kamalaa :D :( toivottavasti ei tapahdu koskaan, aikamoiset tunteet varmasti hyökyis päälle
 
Aika varmana vetäisin turpaan molempia. Vähintään heittäisin naisen niskavilloista ulos ja sen jälkeen olisi miehen vuoro. Niin pahasti tuollainen viiltäisi sydäntä. Odotan lasta miehelle ja hän tekisi noin... Rikkoo meidän onnellisen perheen ja lastemme vanhempien avioliiton. Voi en voi edes sanoin kuvata kuinka pettynyt olisin. Huh. En käsitä miten jotkut miehet kykenevät tuollaiseen vielä perheen omassa kodissa, yhteisissä lakanoissa lasten lelujen muistuttaessa perheestä, jotenkin tekee teosta vielä kuvottavamman. :x
 
  • Tykkää
Reactions: Joxu
"jep"
Se paneminen ei niinkään haittaisi, siinähän panisivat. Mutta prkl mun vaihtamissani lakanoissa tuohon ei olisi mitään asiaa. Sopii siis hyvin, että pannaan muitakin, mutta kiitos jossain muualla.

Käytännössä reaktioni riippuisi siitä, missä pienet lapsemme olisivat. Jos mies olisi vienyt ne vaikka mummille, tai tulisin keskellä päivää ja olisivat vielä päiväkodissa, tyytyisin sanomaan jotain jäätävää siitä, että voisi jatkossa touhuta muualla, ja että kai mies meinasi laittaa puhtaat lakanat ja tuulettaa. Mutta jos pyörisivät jossain päin kämppää, koettaisin hoitaa tilanteen rauhallisesti ja lasten mentyä nukkumaan ilmoittaisin miehelle, että hän ei enää lastensa kanssa tule valvomatta olemaan, ja että ilmoitan välittömästi lastensuojeluun.
 
"HOHTO"
mullepa kävi noin,otin koiran ja lähdin pihalle kävelylle,kun tulin oli molemmat hävinny,mies yrittänyt soittaa ja laittoi viestin et on kaverillaan et ilmoitan hänelle kun haluan puhuaa,pihalla tuli kumminkin tämä nainen vastaan,nappasin kädestä kiinni ja vein meille kahville ja tilattiin pitsat koska mulla oli nälkä..siinä sitten tenttasin kyseisen mammam heidän suhteestaan ja kuinka hän ei kuulema tajunnut että oltiin yhdessä ja luulie että oltiin kämppiksiä jne..ei oikein menny läpi kun asuttiin kolmiossa ja meillä oli yksi makuuhuone jne..noh sitten kun olin saanu haluamani tiedot selville laioin miehelle viestin että tule kun tulet jos tulet ja yöllä se tulikin ja minä jatkoin kun ei mitään olisi tapahtunut.
tälle miehelle se oli se pahin,sanoin että annan anteeksi,turha tapella kun ei se mitään hyodytä jne..noh sitten mies päätti jättää mu koska ei kestänyt kun en raivonut ja huutanut jne..tästä 3v ja edelleen kinuaa minua takas,mutta juu ei nyt oikein huvita :D
 
Poikki
Kattoisin ilmeettömänä ovensuussa varmaan niin kauan että huomaavat. Sanoisin "Nyt ulos, molemmat". Jos mies lähettäisi perään jonkun anteeksipyyntöviestin tai vastaavan, pistäisin vaan että "Toivottavasti oli sen arvoista". Lähtisin muualle hetkeksi ja koittaisin kerätä itteni. Olisin todella pettynyt.
 
"mievain"
Heittäisin sen naisen pihalle ihan niissä vaatetuksissa. Vaatteet ehkä harkinnan jälkeen perästä. Jos onnistuisin, löisin luultavasti miestäni jonka jälkeen pakkaisin kamat, eläimet ja lapset - ja lähtisin.
 
"Vieras"
Lapsi paikalla - ottaisin koirat ja lapset ja lähtisin.

Yksin ollessani raahaisin varmaan akan ilman vaatteita tukasta ulos ja sen jälkeen mies saisi kerätä tavaransa ja lähteä lopullisesti. Varmaan vetäisin miestäkin turpaan huolella.

Näin ainakin kuvittelisin, tuo on varmaan niitä tilanteita, jolloin raivo olisi niin järkyttävää, että olisin väkivaltainen.
 
Todennäkösesti järkyttyisin ja haukkoisin henkeäni, olisin lähes tulkoon paniikissa siinä tilanteessa. Varmaan tippuisin seisovilta jaloiltani lattialle, miettisin sekavilla aivoillni, mitä tekisin. Sen jälkeen seurais varmaan silmitön raivo ja syöksyisin huoneeseen, repisin sen naikkosen sieltä sängystä tukkapäästä ja viskaisin alasti rappukäytävään. Miestä vetäisin avarilla päinnäköö, niin paljon kun lähtis. Pakkaisin tavarani, viskaisin sormuksen lattialle, ottaisin tytön kainaloon, sanoisin jäätävällä äänellä, että tyttären huoltajuuteen liittyvät asiat hoituu sitten lastenvalvojan kautta ja meijän suhde loppu tähän. En kuuntelis lässytyksiä, en selityksiä, en jäis keskustelemaan ja anteeks en antais, koska mua ei vois enää mies pahemmin satuttaa ja nöyryyttää.
 
kfkfkf
En sanois sanaakaan, rauhallisesti ottaisin tavarat joita tarttisin muutaman päivän sisällä ja ottaisin lapset ja lähtisin. Olisin kuin miestä tai sitä naista ei kotona olisikaan. Siinäpähän mies miettis et mitä tekee. Luultavasti käskis naisen lähteä ja yrittäis tulla mulle juttelemaan, mutta toimisin niin nopeasti, ettei muija kerkis vaatteitaan pukea kun mulla ois jo tavarat kassissa ja kassi autossa :)
 

Yhteistyössä