jos näkisit kotiisi tullessasi miehesi panemassa jotain naista ja vielä teidän sängyssä niin mitä tekisit?

  • Viestiketjun aloittaja annie
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Vaikka kannattaisi olla hyvinkin kylmähermoinen,niin tunnekuohu voi olla sen verran raju,ettei ensimmäinen ajatus ole että nyt ollaan täysin viilipyttyjä.
Mä taasen ajattelin aina, et sit vedän kaikkia kuonoon :D mut sit ku tilanne oikeesti oli päällä ni olin hyvin rauhallinen. Sanoin vain, et kiva et sulla on kivaa. Ei sitä yleensä tajua mitä on tapahtunu. Eli siten sitä tunnekuohua ei heti tule.
 
Totuus satuttaa joskus
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Kerran mulle kävi näin. Akka sai turpaansa niin ettei ikinä ja pääty rappuun alusvaatteissa, loput vaatteet ja kengät nakoin portaita alas. Nyt jos tullee jossain vastaa, vaihtaa toiselle puolelle tietä tai juoksee pakoon. :xmas:
Säälittävää touhua. Kuin joku voi revetä tollai. Hei se on vaan elämää. Ei se kalu siitä kulu. Ja jos loogisesti ajatellaan niin eikös sun ois pitänyt mätkiä sitä äijääs jos pakko jotain mätkiä?
Älä puutu asioihin joista et tiä mittään. :kieh:
Teit ittestäs vaan pellen ja luulet olevas jotain kun tää toinen osapuoli pettämisessä luimistelee toiselle puolelle katua kun näkee sut Haha haa
Mut ei kai tommosilla känniämmillä ole elämisentaitoja. Ota hei sorbusta ja ole kovis.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Kerran mulle kävi näin. Akka sai turpaansa niin ettei ikinä ja pääty rappuun alusvaatteissa, loput vaatteet ja kengät nakoin portaita alas. Nyt jos tullee jossain vastaa, vaihtaa toiselle puolelle tietä tai juoksee pakoon. :xmas:
Säälittävää touhua. Kuin joku voi revetä tollai. Hei se on vaan elämää. Ei se kalu siitä kulu. Ja jos loogisesti ajatellaan niin eikös sun ois pitänyt mätkiä sitä äijääs jos pakko jotain mätkiä?
Suurimmalla osalla ihmisillä on tunteet. Jos joku mukiloisi lastasi niin sinä varmaan soittaisit tyynesti poliisin paikalle tekemättä mitään muuta.

Itse käskisin typyn ulos ja mies jäisi antamaan kunnon selitystä. Sen jälkeen avioliittoneuvojalle aikaa varaamaan, lasten takia en luovuttaisi helpolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Vaikka kannattaisi olla hyvinkin kylmähermoinen,niin tunnekuohu voi olla sen verran raju,ettei ensimmäinen ajatus ole että nyt ollaan täysin viilipyttyjä.
Mä taasen ajattelin aina, et sit vedän kaikkia kuonoon :D mut sit ku tilanne oikeesti oli päällä ni olin hyvin rauhallinen. Sanoin vain, et kiva et sulla on kivaa. Ei sitä yleensä tajua mitä on tapahtunu. Eli siten sitä tunnekuohua ei heti tule.

Mä kyllä ex:n kohdalla tajusin asian heti ja metakka oli aika moinen.
Seuraavan kaverin kanssa kun olin vuosia ja kävi tuo sama,en enää sanonut mitään muuta kuin heippa.
 
apsi
Toivoisin, että mulla kantti pitäis säilyttää pokan loppuun asti. Varsinkin, jos eivät olisi tohinoissaan kuulleet minun tulevan, istuisin keittiön pöytään odottamaan. Poishan niiden olisi makkarista joskus tultava. Sitten voisi sanoa naiselle käsipäivää, kertoa olevansa kyseisen miehen puoliso ja kysyä, kuka nainen mahtaa olla.

Punoittava pariskunta ulos ovesta, ja jatkamaan omaa elämää.

Todellisuudessa taitaisin seistä suu auki makkarin ovella tuijottamassa, kunnes tilanne ratkeaisi lempiväisten puolelta jotenkin. Onneksi on todella epätodennäköistä joutua moiseen tilanteeseen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Totuus satuttaa joskus:
Teit ittestäs vaan pellen ja luulet olevas jotain kun tää toinen osapuoli pettämisessä luimistelee toiselle puolelle katua kun näkee sut Haha haa
Mut ei kai tommosilla känniämmillä ole elämisentaitoja. Ota hei sorbusta ja ole kovis.
Olet ilmeisesti saanut joskus turpaasi tuolaisessa tilanteessa :p
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja miksi pitää:
raivota? Kuten joillakin on tapana. Parkuvat ja muksivat ukkoa. ja tehdä itsetään naurettava, riittää kun ukko on tenyt itestään pellen.
Kerro miten tilanteessa tulisi toimia?
No ei ainakaan tehdä itestään idioottia.
No anna nyt esimerkkejä miten toimia siten ettei tee itsestään idioottia.
No missä aivot? Johan kirjoititin ettei kannata ainakaan raivota ja parkua ukon perään. Mitä se auttaa?

Vaikka kannattaisi olla hyvinkin kylmähermoinen,niin tunnekuohu voi olla sen verran raju,ettei ensimmäinen ajatus ole että nyt ollaan täysin viilipyttyjä.
Unohtakaa tunnesoopa. Se on vaan opittu huono taito joissakin tilanteissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Ite en tajua oikeen sitä, et kostetaan sille kumppanin rakastajattarelle.. Voihan olla, et hän ei edes tienny miehen olevan varattu. Ennemmin mä ukkooni korville vetelisin.. Mut tuskin sitäkään. Kerran oon jo äimän käkenä kahtonu ku mies tulee toisen kanssa baarista (aikaisempi kumppanini, ei nyk. aviomieheni) ja tuolloin sanoin vain, että hakee kamppeensa luotani. Mitä sitä naista siinä vetelemään. Se sen syy ole vaan yksin miehen.
Jos nainen olisi ystäväsi, eikö syy olisi ollenkaan silloin hänen? Vain miehesi?
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Ite en tajua oikeen sitä, et kostetaan sille kumppanin rakastajattarelle.. Voihan olla, et hän ei edes tienny miehen olevan varattu. Ennemmin mä ukkooni korville vetelisin.. Mut tuskin sitäkään. Kerran oon jo äimän käkenä kahtonu ku mies tulee toisen kanssa baarista (aikaisempi kumppanini, ei nyk. aviomieheni) ja tuolloin sanoin vain, että hakee kamppeensa luotani. Mitä sitä naista siinä vetelemään. Se sen syy ole vaan yksin miehen.
Mun tilanteessa aikoinaan kyllä tää nainen ties et mies on varattu ja tunnettiin myös tän naikkosen kans toisemme hyvinki :D
 
J
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:
katsoisin miestäni silmiin surullisena ja lähtisin pois.... ;(
voi jee!! Ja paskaako se oikeesti välittäs sun kattomisista siinä tilanteessa. Mä en tajua tommosta tunteilua tollasessa tilanteessa. Piru vie muijat, hillitkää ittenne, ei sellaselle paskiaiselle kannata näyttää kuinka suhun sattuu. Itkekää kun äijä on mennyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Ite en tajua oikeen sitä, et kostetaan sille kumppanin rakastajattarelle.. Voihan olla, et hän ei edes tienny miehen olevan varattu. Ennemmin mä ukkooni korville vetelisin.. Mut tuskin sitäkään. Kerran oon jo äimän käkenä kahtonu ku mies tulee toisen kanssa baarista (aikaisempi kumppanini, ei nyk. aviomieheni) ja tuolloin sanoin vain, että hakee kamppeensa luotani. Mitä sitä naista siinä vetelemään. Se sen syy ole vaan yksin miehen.
Jos nainen olisi ystäväsi, eikö syy olisi ollenkaan silloin hänen? Vain miehesi?
mä en tajua sitä miten se turpaanvetäminen tilannetta mihinkään muuttaa...

Oli syys sitten kumman tahansa tai molempien, se mitä on tapahtunut, on tapahtunut eikä korjaannu turpaanvetämällä. Etenkin kun ilmeisesti siinä tilanteessa nyt vaan on niin että ukko tykkäisi sitten sen naisen kanssa olla enemmän ja seuransa saa jokainen valita ihan itse.

turpaanvetämisestä voi sitäpaitsi tulla ikäviä seurauksia itselle, pahoinpitely kun on laitonta siinäkin tilanteessa. Eikä se edes ole itsestäänselvää että se päällekäyvä osapuoli olisi se joka "vetää turpaan", voi siinä käydä toisin päinkin :|
 
jaahas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Totuus satuttaa joskus:
Teit ittestäs vaan pellen ja luulet olevas jotain kun tää toinen osapuoli pettämisessä luimistelee toiselle puolelle katua kun näkee sut Haha haa
Mut ei kai tommosilla känniämmillä ole elämisentaitoja. Ota hei sorbusta ja ole kovis.
Olet ilmeisesti saanut joskus turpaasi tuolaisessa tilanteessa :p
oletko luulotautinen. Luulo ei ole tieto. =)
 
Ja mä perustelen sen akan pieksämisen sillä, että jos meillä kotona olisivat hommissa, niin ei KUKAAN voi olla niin sokea, että ei tajuaisi miehen olevan naimisissa ja perheellinen.

Toisaalta sillä, että se voisi - toivottavasti - olla vihonviimeinen kerta kun kyseiseen naiseen törmään, eli käyttäisin tilaisuuden hyväksi. Miehen kanssa välit olisi pakko selvittää jo ihan lastenkin vuoksi, eli sen puolen ehtisi myöhemminkin.
 
shihtzu
Mä olen tuota joskus miettinyt ja siinä olisi kaksi vaihtoehtoa, mutta mä olisin varmaan ihan tyynenrauhallinen. Mä joko ottaisin sen muikin vaatteet ja heittäisin ne ikkunasta kadulle, käskisin sen häipyä ja vähän äkkiä ja ei se tietenkään koske yhteenkään mun pyyhkeeseen tai muuhun, menkööt ilman vaatetta keräämään ne vaatteensa pihalta.
Toinen vaihtoehto on se, että mä menisin ja ottaisin sitä muikkia hiuksista kiinni ja raahaisin sen pihalle ilman rihmankiertämään ja vaatteet lentäisi perästä päin pitkin pihoja.

Sen jälkeen voisin miettiä miehen mitä miehen kanssa tekisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Totuus satuttaa joskus:
Teit ittestäs vaan pellen ja luulet olevas jotain kun tää toinen osapuoli pettämisessä luimistelee toiselle puolelle katua kun näkee sut Haha haa
Mut ei kai tommosilla känniämmillä ole elämisentaitoja. Ota hei sorbusta ja ole kovis.
Olet ilmeisesti saanut joskus turpaasi tuolaisessa tilanteessa :p
oletko luulotautinen. Luulo ei ole tieto. =)
Samaa voi sanoa sulle, luulo ei ole tieto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Ite en tajua oikeen sitä, et kostetaan sille kumppanin rakastajattarelle.. Voihan olla, et hän ei edes tienny miehen olevan varattu. Ennemmin mä ukkooni korville vetelisin.. Mut tuskin sitäkään. Kerran oon jo äimän käkenä kahtonu ku mies tulee toisen kanssa baarista (aikaisempi kumppanini, ei nyk. aviomieheni) ja tuolloin sanoin vain, että hakee kamppeensa luotani. Mitä sitä naista siinä vetelemään. Se sen syy ole vaan yksin miehen.
Jos nainen olisi ystäväsi, eikö syy olisi ollenkaan silloin hänen? Vain miehesi?
mä en tajua sitä miten se turpaanvetäminen tilannetta mihinkään muuttaa...

Oli syys sitten kumman tahansa tai molempien, se mitä on tapahtunut, on tapahtunut eikä korjaannu turpaanvetämällä. Etenkin kun ilmeisesti siinä tilanteessa nyt vaan on niin että ukko tykkäisi sitten sen naisen kanssa olla enemmän ja seuransa saa jokainen valita ihan itse.
Juu no mää en tarkoittanut tuota turpaan vetoa... En itseasiassa edes huomannut sitä tuos tekstis. Lähinnä vaan sitä että onko se syy aina miehen oli tilanne mikä tahansa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Oli syys sitten kumman tahansa tai molempien, se mitä on tapahtunut, on tapahtunut eikä korjaannu turpaanvetämällä. Etenkin kun ilmeisesti siinä tilanteessa nyt vaan on niin että ukko tykkäisi sitten sen naisen kanssa olla enemmän ja seuransa saa jokainen valita ihan itse.
Suomessa suomalaisten tavalla ja Ruotsissa ruotsalaisten tavalla. Kyse ei ole siitä että ukko valitsi toisen, vaan siitä että petti luottamuksen kun ei kertonut etukäteen. Sama koskee oli sitten nainen tai mies.

Mitä muuten tekisitte tilanteessa jossa löytäisitte miehenne sängystä toisen miehen kanssa? Itse jäisin tuossa jo sanattomaksi.
 
XXX
Vaikee sanoo mitä siinä tilanteessa tekisin. Ensimmäinen reaktio varmaan olis että lapset autoon ja mummolle. Siellä ehkä kuppi kahvia, ajaisin takaisin asunnolle ja toivoisin että äijä olis tajunnut lähteä. Koska hänellä ei olisi asuntoon asiaa ennen kuin päättäisimme kumpi tähän jää.

Jos muija olisi joku meidän yhteinen tuttu, en tiedä mitä tekisin myöhemmässä vaiheessa.
 
=)
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Totuus satuttaa joskus:
Teit ittestäs vaan pellen ja luulet olevas jotain kun tää toinen osapuoli pettämisessä luimistelee toiselle puolelle katua kun näkee sut Haha haa
Mut ei kai tommosilla känniämmillä ole elämisentaitoja. Ota hei sorbusta ja ole kovis.
Olet ilmeisesti saanut joskus turpaasi tuolaisessa tilanteessa :p
oletko luulotautinen. Luulo ei ole tieto. =)
Samaa voi sanoa sulle, luulo ei ole tieto.
ai missä asiassa? etkö ole alkkis? itse olet sen ainakin sen tuhannen kertaa kertonut täällä. Krero toki mikä pistää miettimään että olen luulotautinen? Tiedän hakea apua tsykiatrilta
 

Yhteistyössä