En nyt enää kolmatta kertaa viitsi sanoa, miksi kysyin. Lue ketjusta.Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Oli lapsi sitten minkä ikäinen tahansa niin ei tod ole tarkoitettu vanhempien menoihin jos on LAPSELLE annettu. Niin yksinkertaista. Hassua että edes kysyt.
Siin ei ikinä tulisi mieleenkään ottaa lapselle annettuja rahoja.Alkuperäinen kirjoittaja minä:jos raha annetaan lapselle on minusta varastamista ottaa se lapselta!! kyllä se raha kuuluu käyttää lapseen jos se hänelle on annettu. laittaa esim. tilille tai pankkiin tms.
hävetkää!!
Mä ilmeisesti kulutan lapseen ihan tolkuttomasti suhteessa yhteen 50 euroon, että mulle ei ole merkitystä, että se menee ensin mun omaan lompakkooni ja käytännössä käytän sen setelin työpaikkaruokailuun ja sitten ostelen omilla rahoillani lapselle leluja ja vaatteita. Siis että mun ei tartte korvamerkitä sitä lapselle erityisesti. Lapseen ja lapsen tarvikkeisiin kuitenkin menee enemmänkin tonneissa rahaa vuodessa...Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei heti, mutta ei ole lapsen asia osallistua ruoka/bensakustannuksiin, ja käsittääkseni ei lainasta ollut kyse.Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:No eiköhän siinä tapauksessa se raha tule jossain vaiheessa kuitenkin lapsen hyväksi käytettyä. Siis alkuperäisen esimerkin 30e lapseen ja 20e bensaan. Kai sille lapselle ostetaan vaatteita, leluja tai tavaroita myöhemminkin? Vai onko pointti, että heti pitää käyttää lahjaraha lapsen hyväksi?