Mun mielestä aika "erilainen" kysymys, ja siksi ihan kiva lukea mitä toiset vastailee.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Omituinen kysymys, en mihinkään.
Ikinä kuullutkaa moisestaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kuulun suomenuskoisiin. Koska uskon niin.
Erotat varmaan kulttuurin ja uskonnon toisistaan? Uskontona islam on hieno, kulttuurit vaihtelevat.Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään:älä ikinä toivo muslimiksi!!! olen elänyt muslimi kulttuurissa ja se on jotain niin hirveetä etten ikinä siitä tule yli pääsemään!!!! ne ihmiset eivät ole ihmisiä!!!
Tua nyt olikin vaan kysymys.. ihan ajan kuluksi pistin tälläsen.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miten niin joutuisit valita? Suomessahan on uskonnonvapaus, eli jokaisella pitäisi olla vapaus valita elämänkatsomuksensa. Kenenkään ei pitäisi joutua valitsemaan mitään.
Aiemmin käytettiin nimitystä muinaissuomalaisuus. Se uskonto, mikä esi-isillämme oli ennenkuin kristinusko tuotiin Suomeen.Alkuperäinen kirjoittaja :o:Ikinä kuullutkaa moisesta
Rauhanomaisin??? Nyt putos silmät päästäni huhhuh!Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:Olisin varmaan muslimi. Rauhanomaisin, selkein ja houkuttelevin.
En kuulu mihinkään uskontoryhmään tällä hetkellä.
Joo, rauhanomaisin, Just.Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:Olisin varmaan muslimi. Rauhanomaisin, selkein ja houkuttelevin.
Ehkä eivät putoaisi, jos lukisit muutakin kuin Iltasanomien uutisia.. Mutta http://www.islamopas.com/ on ihan oikeaakin tietoa.Alkuperäinen kirjoittaja ei ikinä muslimiks:Rauhanomaisin??? Nyt putos silmät päästäni huhhuh!Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:Olisin varmaan muslimi. Rauhanomaisin, selkein ja houkuttelevin.
en erota,tiedän mitä on muslimien usko ja se on aivan järkyttävää ja kaikki alistaminen ja nöyryytys ei ikinåä enäään kiitos!!!uskon että itse oisit samaa mieltä jos oisit saman kokenut kuin minä!!!Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:Erotat varmaan kulttuurin ja uskonnon toisistaan? Uskontona islam on hieno, kulttuurit vaihtelevat.Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään:älä ikinä toivo muslimiksi!!! olen elänyt muslimi kulttuurissa ja se on jotain niin hirveetä etten ikinä siitä tule yli pääsemään!!!! ne ihmiset eivät ole ihmisiä!!!
No, en ole. Olen kyllä kokenut alistamista ja nöyryytystä, naisten alistamista, panettelua ja kaikkea paskaa ihan kristillisessä hengessä Eli kyllä noita löytyy joka lähtöön.Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään:en erota,tiedän mitä on muslimien usko ja se on aivan järkyttävää ja kaikki alistaminen ja nöyryytys ei ikinåä enäään kiitos!!!uskon että itse oisit samaa mieltä jos oisit saman kokenut kuin minä!!!Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:Erotat varmaan kulttuurin ja uskonnon toisistaan? Uskontona islam on hieno, kulttuurit vaihtelevat.Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään:älä ikinä toivo muslimiksi!!! olen elänyt muslimi kulttuurissa ja se on jotain niin hirveetä etten ikinä siitä tule yli pääsemään!!!! ne ihmiset eivät ole ihmisiä!!!
mutta en mieltäni siitä vaihda että jos joskus aiot muslimiksi kääntyä niin samaa mieltä tule kanssani joka tapauksessa olemaan !!!Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:No, en ole. Olen kyllä kokenut alistamista ja nöyryytystä, naisten alistamista, panettelua ja kaikkea paskaa ihan kristillisessä hengessä Eli kyllä noita löytyy joka lähtöön.Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään:en erota,tiedän mitä on muslimien usko ja se on aivan järkyttävää ja kaikki alistaminen ja nöyryytys ei ikinåä enäään kiitos!!!uskon että itse oisit samaa mieltä jos oisit saman kokenut kuin minä!!!Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:Erotat varmaan kulttuurin ja uskonnon toisistaan? Uskontona islam on hieno, kulttuurit vaihtelevat.Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään:älä ikinä toivo muslimiksi!!! olen elänyt muslimi kulttuurissa ja se on jotain niin hirveetä etten ikinä siitä tule yli pääsemään!!!! ne ihmiset eivät ole ihmisiä!!!
http://www.jedichurch.org/Alkuperäinen kirjoittaja El Diablo:saatanan palvonta kiehtoo
Niin ja tuo ählämiopas ei tietenkään ole yhtään puolueellinen vai? Salli mun nauraa.Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:Ehkä eivät putoaisi, jos lukisit muutakin kuin Iltasanomien uutisia.. Mutta http://www.islamopas.com/ on ihan oikeaakin tietoa.Alkuperäinen kirjoittaja ei ikinä muslimiks:Rauhanomaisin??? Nyt putos silmät päästäni huhhuh!Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:Olisin varmaan muslimi. Rauhanomaisin, selkein ja houkuttelevin.