No olisin varmaankin hindu. Se on niin rituaalirikas uskonto, että ei olis elämä tylsää. Jokaiselle löytyy sopiva jumala kun Jeesustakaan ei väheksytä... =)
Heh, mikähän minussa on noin hirveää?!?!?Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään:älä ikinä toivo muslimiksi!!! olen elänyt muslimi kulttuurissa ja se on jotain niin hirveetä etten ikinä siitä tule yli pääsemään!!!! ne ihmiset eivät ole ihmisiä!!!
Tämä olisi minunkin valintani.Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:ehkä buddhalaisuus? tosin senkin mä miellän enemmän elämäntavaksi ja aatteeksi kuin varsinaisesti uskonnoksi.
Eikös Jeesus ollut yksi Krishnan reinkarnaatioista?Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:No olisin varmaankin hindu. Se on niin rituaalirikas uskonto, että ei olis elämä tylsää. Jokaiselle löytyy sopiva jumala kun Jeesustakaan ei väheksytä... =)
Ei sinua ole uskonto hakannut vaan selvästi sairas, hullu ihminen (ihmiset? ) ja selvästi sinulle on jäänyt sen verran pahat traumat, että olisi apu tarpeen.Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei tietenkään, uskonnot ylipäätään ei ole oikeita sen enempää kuin joulupukki.Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Olen lukenut molemmat ja olen henkilökohtaisesti hyvin vakuuttunut siitä, että islam ei ole oikea.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:muslimiksi minäkin. mitä vitun paapontaa täällä aina harrastetaan, täällähän
kysyttiin että mihin uskonto ryhmään kuuluisit, ni jo täällä aletaan ensimmäisenä sanomaan
että "älä vaan" ja haukut päälle.
ottakaa hyvät ihmiset selvää asioista, kuinka monta islamin uskonnon omaavaa ystävää teillä on, kertokaa miten islam eroaa esim. katolilaisuudesta? miten esim. naisten alistaminen KUULUU ISLAM uskontoon? EI MILLÄÄN tavalla, se tulee omasta päästä ja kasvatuksesta ihan samalla tavalla kun kristinuskoston tms naisten alistamisesta.
Lukekaa Kuran ja Raamattu, tulkaa sen jälkeen puhumaan, voi hyvää päivää!!!
ensinnäkin mä olen joutunut lukemaan koraania pakosti ja rukoilemaan vasten tahtoani,siihen syy että olin lapsi joka koki hakkausta USKONNON takia koska tein syntiä joka asiassa esim ollessani miehen kanssa kahdestaan huoneessa tein syntiä ja olin 9vuotiaani isäpuoleni mielestä huora ja hakkaaminen yltyi ja ulos ei saanut auringonlaskun jälkeen eikä ennen auringon nousua mennä koska demonit olivat valloillaan,barbit ja lelut hajotettiin koska ne voivat herätä henkiin öisin kun ihmiset nukkuvat eli siinä tarpeeksi todisteita että olen kyllä vitun ääliö kokenut kaiken itse että otappas itse asioista selvää mulkvisti!!!!
Ei mitään hajua...se hindulaisuuden jumalatarusto on yks "kauniit ja rohkeat"...mä en muista niistä ikinä mittään vaikka oon tankannut niitä jo useisiin tentteihin. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Eikös Jeesus ollut yksi Krishnan reinkarnaatioista?Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:No olisin varmaankin hindu. Se on niin rituaalirikas uskonto, että ei olis elämä tylsää. Jokaiselle löytyy sopiva jumala kun Jeesustakaan ei väheksytä... =)
Minun myös.Alkuperäinen kirjoittaja jeps1 harmaana:Tämä olisi minunkin valintani.Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:ehkä buddhalaisuus? tosin senkin mä miellän enemmän elämäntavaksi ja aatteeksi kuin varsinaisesti uskonnoksi.
mut just toi on se pointti, mitä körtit ei hyväksy, itsensä ja mammonan ylentämistä! Mut jotain kunnioitettavaa niissä onAlkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Juu, körteissä on tyyliä.
Sanoisin kyllä, että buddhalaismunkeissa on tyyliä. =)Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Minun myös.Alkuperäinen kirjoittaja jeps1 harmaana:Tämä olisi minunkin valintani.Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:ehkä buddhalaisuus? tosin senkin mä miellän enemmän elämäntavaksi ja aatteeksi kuin varsinaisesti uskonnoksi.
Voisi pukeutua kuin aito buddhalaismunkki vetäisemällä Tapparan lipun niskaansa.
Se vaatimattomuus herättää kunnioitusta. He eivät kieriskele pitkin lattioita suu vaahdossa "profetoimassa kielillä" kuten helluntailaiset eli kerjää huomiota osakseen. Jos KD pääsisi valtaan Suomessa ja laatisi kristinuskoon pakottavan lain, niin maastapaon ohella körttiläisyys olisi varteenotettava vaihtoehto.Alkuperäinen kirjoittaja :-D:mut just toi on se pointti, mitä körtit ei hyväksy, itsensä ja mammonan ylentämistä! Mut jotain kunnioitettavaa niissä onAlkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Juu, körteissä on tyyliä.
Joo...Rauhallinen ja turvallinen usko, antaa luottaa Jumalaan. Elämällä on silloin suurempi tarkoitus... ja joka kesä pääsee suvareihin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lestadiolaisuus
Kannattais tutustua paremmin uskontoon. Esim. Mohammed, jota muslimit pitää omana profeettana suoranaisesti kehotti tappamaan kaikki vääräuskoiset. Myös Mohammedin elämänkerrasta voit lukea, miten hän tappoi vääräuskoisia. Muslimimiehet pitävät kunnia-asianaan sen, että heidän elämänsä kuvastaa mahdollisimman tarkasti Mohammedin elämää ja arvoja. Voisit aloittaa vaikka tästä dokumentista: Mitä lännen tulee tietää:Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:Olisin varmaan muslimi. Rauhanomaisin, selkein ja houkuttelevin.
En kuulu mihinkään uskontoryhmään tällä hetkellä.