Jos joutuisit valita, mihin uskonto ryhmää kuuluisit?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ei mikään
älä ikinä toivo muslimiksi!!! olen elänyt muslimi kulttuurissa ja se on jotain niin hirveetä etten ikinä siitä tule yli pääsemään!!!! ne ihmiset eivät ole ihmisiä!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään:
älä ikinä toivo muslimiksi!!! olen elänyt muslimi kulttuurissa ja se on jotain niin hirveetä etten ikinä siitä tule yli pääsemään!!!! ne ihmiset eivät ole ihmisiä!!!
Erotat varmaan kulttuurin ja uskonnon toisistaan? Uskontona islam on hieno, kulttuurit vaihtelevat.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Miten niin joutuisit valita? Suomessahan on uskonnonvapaus, eli jokaisella pitäisi olla vapaus valita elämänkatsomuksensa. Kenenkään ei pitäisi joutua valitsemaan mitään.
Tua nyt olikin vaan kysymys.. ihan ajan kuluksi pistin tälläsen.
 
vieras
Ateisteihin. Koska ei ole todisteita päinvastaisesta. Mutta miksi tälläinen kysymys? Jokainen saa valita uskonsa muutenkin, joten eiköhän jokainen kuulu siihen ryhmään mihin haluaa. Ellei tarkoituksesi ole valita vain jumaluskontoja, joihin ei edes Buddhalaisuus oikeastaan kuulu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei ikinä muslimiks:
Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:
Olisin varmaan muslimi. Rauhanomaisin, selkein ja houkuttelevin.

En kuulu mihinkään uskontoryhmään tällä hetkellä.
Rauhanomaisin??? :eek: Nyt putos silmät päästäni huhhuh!
Ehkä eivät putoaisi, jos lukisit muutakin kuin Iltasanomien uutisia.. :) Mutta http://www.islamopas.com/ on ihan oikeaakin tietoa.
 
ei mikään
Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:
Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään:
älä ikinä toivo muslimiksi!!! olen elänyt muslimi kulttuurissa ja se on jotain niin hirveetä etten ikinä siitä tule yli pääsemään!!!! ne ihmiset eivät ole ihmisiä!!!
Erotat varmaan kulttuurin ja uskonnon toisistaan? Uskontona islam on hieno, kulttuurit vaihtelevat.
en erota,tiedän mitä on muslimien usko ja se on aivan järkyttävää ja kaikki alistaminen ja nöyryytys ei ikinåä enäään kiitos!!!uskon että itse oisit samaa mieltä jos oisit saman kokenut kuin minä!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään:
Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:
Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään:
älä ikinä toivo muslimiksi!!! olen elänyt muslimi kulttuurissa ja se on jotain niin hirveetä etten ikinä siitä tule yli pääsemään!!!! ne ihmiset eivät ole ihmisiä!!!
Erotat varmaan kulttuurin ja uskonnon toisistaan? Uskontona islam on hieno, kulttuurit vaihtelevat.
en erota,tiedän mitä on muslimien usko ja se on aivan järkyttävää ja kaikki alistaminen ja nöyryytys ei ikinåä enäään kiitos!!!uskon että itse oisit samaa mieltä jos oisit saman kokenut kuin minä!!!
No, en ole. Olen kyllä kokenut alistamista ja nöyryytystä, naisten alistamista, panettelua ja kaikkea paskaa ihan kristillisessä hengessä :D Eli kyllä noita löytyy joka lähtöön.
 
ei mikään
Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:
Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään:
Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:
Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään:
älä ikinä toivo muslimiksi!!! olen elänyt muslimi kulttuurissa ja se on jotain niin hirveetä etten ikinä siitä tule yli pääsemään!!!! ne ihmiset eivät ole ihmisiä!!!
Erotat varmaan kulttuurin ja uskonnon toisistaan? Uskontona islam on hieno, kulttuurit vaihtelevat.
en erota,tiedän mitä on muslimien usko ja se on aivan järkyttävää ja kaikki alistaminen ja nöyryytys ei ikinåä enäään kiitos!!!uskon että itse oisit samaa mieltä jos oisit saman kokenut kuin minä!!!
No, en ole. Olen kyllä kokenut alistamista ja nöyryytystä, naisten alistamista, panettelua ja kaikkea paskaa ihan kristillisessä hengessä :D Eli kyllä noita löytyy joka lähtöön.
mutta en mieltäni siitä vaihda että jos joskus aiot muslimiksi kääntyä niin samaa mieltä tule kanssani joka tapauksessa olemaan !!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja El Diablo:
saatanan palvonta kiehtoo
http://www.jedichurch.org/

Tuossa sinulle vaihtoehto kristittyjen langenneen enkelin palvonnalle. Tai ehkä valitsisit ennemmin jonkun lukuisista hedelmällisyyden ja hekuman jumalista/jumalittarista palvottavaksesi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ikinä muslimiks:
Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:
Olisin varmaan muslimi. Rauhanomaisin, selkein ja houkuttelevin.

En kuulu mihinkään uskontoryhmään tällä hetkellä.
Rauhanomaisin??? :eek: Nyt putos silmät päästäni huhhuh!
Ehkä eivät putoaisi, jos lukisit muutakin kuin Iltasanomien uutisia.. :) Mutta http://www.islamopas.com/ on ihan oikeaakin tietoa.
Niin ja tuo ählämiopas ei tietenkään ole yhtään puolueellinen vai? Salli mun nauraa.

Jos ateismia ei sallittaisi niin ehkä olisin kaikkein mieluimmin buddhalainen koska siinä ei tarvitse tunnustaa mitään jumalolentoa eikä nöyristellä missään palvontamenoissa.
 

Yhteistyössä