Jos hukannut puhelimen saako sitä suljettua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulipa mieleen, että ostin joulun alla uuden kännykän. Siihen saa laitettua päälle sellaisen ominaisuuden, että jos puhelin esim. varastetaan, niin lähettää siihen itse määrittelemänsä sanan tekstarina, niin puhelin osaa lukita itse itsensä.

Muoks. niin ja luuri on 5530 xpresmusic

Alkuperäinen kirjoittaja Onpas:
Tulipa mieleen, että ostin joulun alla uuden kännykän. Siihen saa laitettua päälle sellaisen ominaisuuden, että jos puhelin esim. varastetaan, niin lähettää siihen itse määrittelemänsä sanan tekstarina, niin puhelin osaa lukita itse itsensä.

Sama ominaisuus on mun kännyssä, N97. Suht kätevä juttu :)

Joo puhelimen saat suljettua kun teet rikosilmotuksen (poliisi tekee vain selkeissä varkaustapauksissa, ei siis jos itse tiputit puhelimen tai jätit pöydälle veskis käynnin ajaksi = luuri kadonnut), otat siitä kopion ja toimitat (faxaat) puhelinoperaattorin tekniseen asiakaspalveluun. Siinä mukana pitää olla sulla itsellä ylhäällä ollut IMEI koodi (et saa sitä asiakaspalvelusta) ja pyyntö et puhelinlaite suljetaan. Jos kytkykauppa puhelin, siitä en tiiä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja töissä tullut vastaan:
Joo puhelimen saat suljettua kun teet rikosilmotuksen (poliisi tekee vain selkeissä varkaustapauksissa, ei siis jos itse tiputit puhelimen tai jätit pöydälle veskis käynnin ajaksi = luuri kadonnut), otat siitä kopion ja toimitat (faxaat) puhelinoperaattorin tekniseen asiakaspalveluun. Siinä mukana pitää olla sulla itsellä ylhäällä ollut IMEI koodi (et saa sitä asiakaspalvelusta) ja pyyntö et puhelinlaite suljetaan. Jos kytkykauppa puhelin, siitä en tiiä mitään.

Kovin moni ei varmaan kirjoita tuota ylös, mutta jos luurin pahvilaatikon on säästänyt, imei:n näkee siitä laatikon kyljestä.

Alkuperäinen kirjoittaja töissä tullut vastaan:

Kovin moni ei varmaan kirjoita tuota ylös, mutta jos luurin pahvilaatikon on säästänyt, imei:n näkee siitä laatikon kyljestä.

Niinpä, ja puhelimesta sen saa koodillakin esiin tai akun allakinhan se lukee, mut minkäs teet jos et ole ottanut sitä ylös mihkään ja puhelinlootakin jo roskiksessa..

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisko soitto omalle puhelinoperaattorille mitään alkajaisiksi?

:headwall:

Eipäs se operaattorille soitto auta kun liittymän sulkemiseen, minkä ap on jo tehnyt.. Hän kysyi nyt että saako puhelimen jollain suljettua.. :headwall:

Jeps tosiaan liittymä on suljettu siihen mitään kysynyt..
Imei löytyy ja eli soittelu uudestaan operaattorille,koska kortin sulku meni automaatin kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Sama ominaisuus on mun kännyssä, N97. Suht kätevä juttu :)

Kuin se tehdään?

Yhteistyössä