V
"Vieras"
Vieras
Helpostihan sillä puhelimella voi soittaa ice1-puhelun tai äiti tai viimeksi soitettu.... Kun soittaaheti kun on puhelimen löytänyt. Tällä konstilla olen ainakin 2 puhelinta palauttanut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hei, mähän tunnen sut! Oot ihan kamala vinkuja, jolla on aina kaikki väärin ja hiekkaa pikkuhousuissa. Ethän sä enää edes asu Hesassa.Mulla putosi Nokia5530 Xpress Music (kuva: http://www.priceinpkr.com/wp-content/uploads/2011/04/569144.jpg) Kontulaan 2010 joulukuussa. Puhelimella itsessään ei ollut mitään väliä, mutta puhelimen muistikortilla oli korvaamattomia kuvia nyt jo kuolleesta hamsteristani, marsuistamme ja Lontoon reissusta. Jos löysit ko puhelimen niin laittaisitko viestiä osoitteeseen oliivipuu@gmail.com, mielelläni vaikka maksaisin pelkän muistikortin takaisin saamisesta.
Ja mistähän sä tiedät, ettei kukaan sitä puhelinta kaipaa? Entä jos puhelin on kadonnut vaikka köyhällä vanhalla ihmisellä ja uuteen ei ole varaa, entä köyhän perheen syrjäytyneellä lapsella joka todellakaan ei saa uutta puhelinta, kun äiti narkkaa rahansa.
No, mutta käytä sinä sitä, kun ei ole edes tarvetta. Hyviä puheluita marjametsästä![]()
Poliisi/löytötavaratoimisto. Poliisille kai voi ilmoittaa kadonneista tavaroista, siellä varmasti osataan ainakin auttaa.
Minä löysin viime viikolla 600 euron arvoisen puhelimen. Harmi, etten älynnyt jemmata sitä kaappiini. Olisin voinut vuoden päästä ottaa sen käyttöön.