Jos antaisin anopille ja appiukolle lahjaksi vaan kakun.

  • Viestiketjun aloittaja miettii hän...
  • Ensimmäinen viesti
miettii hän...
Jonkin kivan joulukakkureseptin jos löytäis netistä ja sit jotain joulukarkkeja siihen keskelle....Onko tökerö lahja jos kaikki muut paikallaolijat saa kumminkin "oikean" lahjan?
 
Z
Mä leivon joka vuosi isovenhemmilleni ja on toiminu loistavasti. Pappa rakastaa pullaa, mut mummo ei enää jaksa vaivata taikinaa. Mummolassakin on kamaa kaapit täynnä ja lisää on turha kantaa.
 
Vähän riippuu ketä ne muut paikalla olijat ovat ja mitä saavat. Eli jos paikalla olisi vaikka mun vanhemmat ja heille olisin hankkinut hienot lahjat (tyyliin parranajokone ja fööni), niin en kehtaisi appivanhemmille pelkkää kakkua antaa. Muuten mielestäni kakku on oiva lahja isovanhemmille.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Vähän riippuu ketä ne muut paikalla olijat ovat ja mitä saavat. Eli jos paikalla olisi vaikka mun vanhemmat ja heille olisin hankkinut hienot lahjat (tyyliin parranajokone ja fööni), niin en kehtaisi appivanhemmille pelkkää kakkua antaa. Muuten mielestäni kakku on oiva lahja isovanhemmille.
Ei muutkaan aikuiset mitään kallista saa, vähän samantyyliset ( kynttilää, suklaata jne). Lapset sitten tietty asia erikseen :D
 

Yhteistyössä