Sannan kirjassa näyttäisi olevan paljon muunneltua totuutta eli valhetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huom! Sanna Mariin saa roimasti markkinointia kirjalleen näillä ketjuilla.
Ei tämä palsta kiinnostaa kuin kourallista ihmisiä ympäri Suomea. Ihan sama kuin kirjoittaisi ysärillä ostettuun Tiimari-ruutuvihkoon. Missään lehtijutussa ei koskaan mainita Kaksplus av-viestiä.
Selasin uutisia. Ex-prinssin seksisotkut vain paisuvat. Bill Clintonin nenälaastari huolettaa. Linnan juhlissa esiintyy Mirella kuten arvasin otsikosta.
Tämän palstan porukka repeäisi raivosta, jos kertoisin joskus käyneeni Linnassa kuten olen käynytkin. Miksi ja milloin se jääköön kertomatta. Olen joskus kertonut asiasta jossain viestissäni tällä tai Annan palstalla.
Yrittäkää kestää, että Suomessa on liian valivoimainen ja kansainvälinen Sanna, jolla on erinomainen muisti toisin kuin Salella.

Ei tämä palsta kiinnostaa kuin kourallista ihmisiä ympäri Suomea. Ihan sama kuin kirjoittaisi ysärillä ostettuun Tiimari-ruutuvihkoon. Missään lehtijutussa ei koskaan mainita Kaksplus av-viestiä.
Selasin uutisia. Ex-prinssin seksisotkut vain paisuvat. Bill Clintonin nenälaastari huolettaa. Linnan juhlissa esiintyy Mirella kuten arvasin otsikosta.
Tämän palstan porukka repeäisi raivosta, jos kertoisin joskus käyneeni Linnassa kuten olen käynytkin. Miksi ja milloin se jääköön kertomatta. Olen joskus kertonut asiasta jossain viestissäni tällä tai Annan palstalla.
Yrittäkää kestää, että Suomessa on liian valivoimainen ja kansainvälinen Sanna, jolla on erinomainen muisti toisin kuin Salella.
Sanna on nimenomaan valivoimainen.

• Haha
Reactions: AivanSama
Helsingin Sanomat:

”Ensisijaisesti Toivo on tekoja tulisi nähdä monetisoinnin, Marinin maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna, koska kirjallisuutena se on ihan priimaluokan vedätys. Toivottavasti Marin on ymmärtänyt taustajoukkoineen nostaa sille samppanjan kerran jos toisenkin.”

🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾

"Oikaisu 3.11. klo 16.37. Poistettu uutisesta maininta siitä, että Marin olisi tviitannut Nato-asiasta tammikuun alussa 2022. Lisätty tieto Reutersin haastattelusta, jossa hän kertoi, että Suomen Nato-jäsenyys olisi epätodennäköinen hänen silloisella pääministerikaudellaan. "

Yhteistyössä