M
minä
Vieras
odotan myös nolona mitä oma äitini tänä vuonna ostaa
viime vuonna sain sukat jotkut halppis versiot,samoin mieheni sai pörrösukat
ei iki maailmassa pidä moisia jalassaan... lapset sai pitkikset (?) ja pienin liian pienen collagepuvun jonka palautin siinä toivossa että äitini vaihtaa sen suurempaan ei ole näkynyt sen koommin sitä lahjaa lupauksista huolimatta....
rahasta ei ole kiinni sen tiedän! sisarukseni saavat rahana joka vuosi me saamme näitä ihmeellisiä lahjoja.... nyt äitin kysyi mitä ostaa lapsille synttärilahjana sanoin että anna rahana saavat itse ostaa - ei tullut synttäreille pyynnöistä huolimatta!

ja luulen että eivät tule nyt joulunakaan ettei vaan tarvitse mitään antaa!
ei haittaa minua vaikka pysyvät poissa MUTTA nolottaa kun miehen vanhemmat ostaa että antavat rahana... nyt en ostanut heille mitään tänä vuonna!
rahasta ei ole kiinni sen tiedän! sisarukseni saavat rahana joka vuosi me saamme näitä ihmeellisiä lahjoja.... nyt äitin kysyi mitä ostaa lapsille synttärilahjana sanoin että anna rahana saavat itse ostaa - ei tullut synttäreille pyynnöistä huolimatta!
ja luulen että eivät tule nyt joulunakaan ettei vaan tarvitse mitään antaa!
ei haittaa minua vaikka pysyvät poissa MUTTA nolottaa kun miehen vanhemmat ostaa että antavat rahana... nyt en ostanut heille mitään tänä vuonna!