jonkun moka joka saa sinut...?

HelloShitty
emmä aina muista niitä mutta ite mokasin aika lahjakkaasti keväällä. menin pateekkiin ja otin sen vuorolapun. kattelin sitä..nro 660..sit kattelin taulua ja menossa oli nro 097. mietin siinä sitten että voi hitsi ku joudun oottaa kauan. meni hetki ennen ku tajusin että oma nro oli 099. :eek: :LOL: eipä käyny mielessä että missä ne muut 500 ihmistä oottaa. :LOL: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja papuski:
Vitsi nää on hyviä!!!!
Me nauretaan miehen kanssa vieläkin sille, kun alettiin seurustelemaan ja tietty sitä yritti olla oikein viehkeä ja skarppi. Kateltiin siinä sohvalla telkkua ja mies alkoi vähän kutittelemaan ja minä siinä kikattelin ja kieriskelin, niin multahan pääsi oikein mojova paukku. Eihän sille voinu muuta kuin nauraa...vaikka kyllä vähän nolottikin. :ashamed:
Mulle kävi vähän samantyylisesti, mutta mulla oli pelkkä pyyhe päällä :D
Kaikenhuipuksi poikaystäväni oli kasvatettu siten, että piereskelyä ei suvaittu missään tilanteessa eikä minkään ikäisillä :ashamed:

Mun mummo heräsi eräänä aamuna railakkaan ja alkoholipitoisen illan jälkeen ja totesi hukanneensa tekohampaansa. Mummo muisteli olleensa yöllä oksentamassa, joten mun setä alkoi tutkia vessaa... Loppujen lopuksi likakaivokin tyhjennettiin, eikä hampaita löytynyt mistään.
Illalla mummo soitti. Hampaat olivat kokoajan olleet hänen sukkahousuissaan!

Kerran saksanreissulla tiirailin shottilistaa ja tilasin sujuvasti oluen ja erään hyvältä vaikuttavan shotin johon tuli muun muassa banaanilikööriä: "One beer and a blowjob, please"
Baarimikko katsoi hetken hämillään, meni hetkeksi takahuoneeseen ja palasi naureskellen ja ryhtyi sekoittelemaan shottiani. Minä vähän ihmettelin hänen hekotteluaan närkästyneenä.

Tajusin vasta pöytään päästyäni mitä tuli tilattua :D
Blowjob = suihinotto ja ilmeisesti baarimikko ei tiennyt ennestään, että heillä on tämän niminen shotti listalla :D

eps
olin jotain 12vee kun mummo pyysi hakemaan kaupasta jauhoja.no omistin silloin pyörän jossa oli käyrä sarvet...hyppäsin pyörän selkään ja pölähdys vaan kävi ku jauhopussi oli mennyt muovikassissa pinnojen väliin ja tietty minäkin valkosena jauhoista:(ei muuta kun takasin kauppaan...vitsi ku nolotti.
toinen juttu kun olin ammattikoulussa tarjoilija puolella ja oli keittiöpäivä ja tapana tarjoilla opettajille sapuskat. no minähän tomerana tyttönä vein ruat pöytään ja palasin keittiöön ja ihmettelin miten tuntuu minihame niin oudolta...noh ilmeisesti jokin lanka oli mennyt syrttyyn ja nostanut hameenhelman ihan ylös asti ja mulla viel pinkit pikkarit mis luki kinky:( arvatkaapas hävettikö pikkasen käydä kerään opettajien astiat pois!

No tässä muutama viikko sitten eräs tuttavamme oli kaverinsa polttareissa mennyt ja vaivihkaa ja hienosti kussut ravintolan edessä selkä tosin kadulle päin lirutellut sitä seinää vasten.
No, musta ikkunalasihan siinä toki oli- meinaan peililasi :D Ja peililasin takana terveyskeskuksen naisporukka pitämässä joitain kekkereitä :LOL:

Eräskin vaan totes, että ellei ne naamasta tunnista, niin siitä toisesta sitten :whistle:

Muistuu tässä vain mieleen äitini, kun hän on vähän joka sortin sekoilija, tämän olemme kertoneet jokaiselle uudelle perheen jäsenelle. Äitini oli nähnyt että lehdestä että Askoon oli tullut sellaisia aallon tuoleja alennukseen ja päätti sitten että käymme hakemassa sellaisia tuoleja ja lähdimme sitten saman tien koko perheen voimin. Parkkeerattuamme äitini käveli kovaa vauhtia edellä nokka pystyssä eikä huomannut että ovi olikin kiinni, siinä hän sitten makasi maassa nenäänsä pidellen ja nauroi itsekkin tapahtuneelle ( verta ei kuitenkaan tullut). Kun siitä äitini sitten pääsi ylös jatkoimme matkaa ja avasimme oven, äitini huusi heti ovelta että "Onko teillä vielä niitä aallon palleja?!" Kauppa täynnä väkeä ja oli siinä nuorilla kaupan miehillä naurussa pitelemistä, hävettihän tuo kun itse olin nuori tyttö ja täysin rakastunut yhteen myymälän pojista! :D

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
emmä aina muista niitä mutta ite mokasin aika lahjakkaasti keväällä. menin pateekkiin ja otin sen vuorolapun. kattelin sitä..nro 660..sit kattelin taulua ja menossa oli nro 097. mietin siinä sitten että voi hitsi ku joudun oottaa kauan. meni hetki ennen ku tajusin että oma nro oli 099. :eek: :LOL: eipä käyny mielessä että missä ne muut 500 ihmistä oottaa. :LOL: :headwall:
:LOL:

vieras
Vein tyttöäni 1v valokuvaukseen ja tietenkin tytöllä oli mekko päällä, ja kiireessä olin unohtanu laittaa ne pitsipikkuhousut vaipaan päälle eli tyttö oli sit vaippasillaan. mainitsin asiasta kun alettiin kuvaamaan, että otetaan kuvat sit silleen, että mekon helmat on riittävän alhaalla, ettei vaippa näy. Tää avustava henkilö sit sanoo sille kuvaajalle hetken kuluttua, että ÄITI unohti laittaa alushousut jalkaan :) Mua nauratti siellä sivussa aivan sairaana....

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
joskus oltiin kavereiden kanssa ottamassa kuppia ja siellä oli sitten juoksumatto..
mä päätin mennä pikku maistissa kuntoilee..
kaverit lisäs ja lisäs vauhtia...
mä sanoin vaan,ettei tunnu missään:D
Noo jonkun ajan päästä matto oli niin kovalla kun sen saa ja mä roikun siinä "kahvasta pidelle..maha osuu mattoon koko ajan..lopuksi päästin irti ja lensin kaappia päin:D
Tuloksena kuntoilusta palanut maha ja isot kuhmut päässä:D
:LOL: :LOL: :LOL:

Tää olis voinut jopa tapahtua mullekin :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:
Mun mummo heräsi eräänä aamuna railakkaan ja alkoholipitoisen illan jälkeen ja totesi hukanneensa tekohampaansa. Mummo muisteli olleensa yöllä oksentamassa, joten mun setä alkoi tutkia vessaa... Loppujen lopuksi likakaivokin tyhjennettiin, eikä hampaita löytynyt mistään.
Illalla mummo soitti. Hampaat olivat kokoajan olleet hänen sukkahousuissaan!
Todella loogista. Ai että repesin ihan täysin

:LOL: :LOL: :LOL:

Yhteistyössä