Mulle kävi vähän samantyylisesti, mutta mulla oli pelkkä pyyhe päälläAlkuperäinen kirjoittaja papuski:Vitsi nää on hyviä!!!!
Me nauretaan miehen kanssa vieläkin sille, kun alettiin seurustelemaan ja tietty sitä yritti olla oikein viehkeä ja skarppi. Kateltiin siinä sohvalla telkkua ja mies alkoi vähän kutittelemaan ja minä siinä kikattelin ja kieriskelin, niin multahan pääsi oikein mojova paukku. Eihän sille voinu muuta kuin nauraa...vaikka kyllä vähän nolottikin. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:emmä aina muista niitä mutta ite mokasin aika lahjakkaasti keväällä. menin pateekkiin ja otin sen vuorolapun. kattelin sitä..nro 660..sit kattelin taulua ja menossa oli nro 097. mietin siinä sitten että voi hitsi ku joudun oottaa kauan. meni hetki ennen ku tajusin että oma nro oli 099. eipä käyny mielessä että missä ne muut 500 ihmistä oottaa. :headwall:
EI OO TOTTA..MÄ OLEN TEHNYT TUON MOKAN MYÖSAlkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Kaveri bussista poistuessaan pähkäili, että sanooko kuskille "kiitos" vai "heippa". Hihkaisi sitten kuuluvasti "HEIKKI".
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:joskus oltiin kavereiden kanssa ottamassa kuppia ja siellä oli sitten juoksumatto..
mä päätin mennä pikku maistissa kuntoilee..
kaverit lisäs ja lisäs vauhtia...
mä sanoin vaan,ettei tunnu missään
Noo jonkun ajan päästä matto oli niin kovalla kun sen saa ja mä roikun siinä "kahvasta pidelle..maha osuu mattoon koko ajan..lopuksi päästin irti ja lensin kaappia päin
Tuloksena kuntoilusta palanut maha ja isot kuhmut päässä
Todella loogista. Ai että repesin ihan täysinAlkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:Mun mummo heräsi eräänä aamuna railakkaan ja alkoholipitoisen illan jälkeen ja totesi hukanneensa tekohampaansa. Mummo muisteli olleensa yöllä oksentamassa, joten mun setä alkoi tutkia vessaa... Loppujen lopuksi likakaivokin tyhjennettiin, eikä hampaita löytynyt mistään.
Illalla mummo soitti. Hampaat olivat kokoajan olleet hänen sukkahousuissaan!