Kysyin joskus teininä ystävältäni, että tiedätkö miten pidetään hullua jännityksessä. Hän vastasi: "en tiedä, kerro!". Minä sanoin, että kerron huomenna. Ystävälleni ei mennyt jakeluun ja alkoi kärttää, että "ei kun kerro nyt!" Yritin selittää, että se on siis sellainen vitsi, että pidetään hullua jännityksessä kertomalla vasta huomenna. Ystäväni: "joo joo, mutta mulle voit sanoa nyt"
Toisen ystäväni äiti oli kaupassa katsonut, että "Irmelihän" siellä kaivoi leipää alahyllyltä perä pystyssä. Oli läimäyttänyt oikein voimalla takapuoleen ja sanonut: "Mitä Irmeli!" Nainen oli noussut ja olikin joku aivan vieras. Ystäväni äiti oli liuennut pikaseen paikalta.
Isälläni on vissiin lievä lukihäiriö. Olin teininä kesätöissä kaupassa, jossa hän on myymälänjohtajana (suhteilla juu..). Harva se päivä isä kirjoitti virheitä hyllynreunaetiketteihin. Kaupassa myytiin esim. jolukinkkua, roilerin kipireisiä, sukahousuja, lanpaanpotkaa, kotlerimakkaraa jne. Me myyjät sit hihitellen tehtiin uusia etikettejä