jonkun moka joka saa sinut...?

tiina
Tästä jo täällä kerran kerroinkin mutta;
Kirjoitin sähköpostia yliopistomme naispuoliselle proffalle liittyen lentolippuihin, lähetin viestin ja vasta sen jälkeen kuin mitä oli kirjoittanut; Tarvitsen vielä luottoyhtiösi laskun, pelkkä lentopillu ei riitä...

Muhku
Nuorena tyttönä olin töissä kahvilassa, oli jälleen todella kiire päivä. Olin kassalla ja jonoa tuli lisää koko ajan. Puhelin rupesi soimaan ja se soi ja soi, eikä kukaan kerinnyt vastaamaan. Itsekin kuuntelin puhelimen pirinää ja ajattelin, että vastaisi nyt joku... Kun tuli seuraava asiakas maksamaan tiuskaisin kovalla äänellä HALOO!! Hippasen nolotti ja nauratti....

KK
Opiskelija oli ekan kerran ravintolassa harjoittelussa salin puolella ja lounaaksi oli jotakin pihviä ja olut-herkkusienikastiketta. Vissiin jännitti kun asiakkaat kysy mitä lounaassa on niin tää tarjoilija möläytti että pihviä ja orkkukastiketta!

oli jo valot pois kun mies tuli nukkumaan ja se jotenkin onnistu kömpimään lakanan eikä peiton alle... muistaakseni se ei edes huomannu sitä ite vaan mä rupesin ihmettelemään että mitä se nyt mönkii... okei, olin erittäin väsynyt kun tää tapahtu, mut nauroin varmaan vartin

vieras
Ihana rakas edesmennyt äitini oli varsin hajamielinen sohlaava taiteilija, joka matkusteli maailmalla. Kerran olimme Intiassa ravintolassa ja tarjoilija kysyi tilauksen otettuaan: - French fries? eli haluammeko annoksen kanssa ranskalaisia perunoita. Tähän äitini iloisesti vastasi: -No, no finnish! eli ei, kun me olemme suomalaisia vai oliskohan tuo halunnut puikulapottuja...

Toinen kielikukkanen oli, kun äiti kehoitti silloista arabian/ranskankielistä miestään lähtemään sanoilla: - We must mennä nyt!

Äitini myös jätti koiramme kerran kaupan pihalle, kun käväisi sen kanssa kävellen kaupassa. Nauroi vain, kun astui sisälle kotiin, että menkääs tytöt hakemaan koira, se odottaa siellä..

Linja-autossa jäi eräänkin kerran ovien väliin ja käveli lasisia/muovisia kaupanovia päin.

Uskomatonta, että tämä nainen matkusteli todellakin yksin pitkin poikin Aasiaa ja vietti siellä kerrallaan usein yli puolikin vuotta..ja aina löysi takaisin Suomeen!

Kaverin häiden jälkeen yövyttiin äitini luona. Mies lähti yöllä vessaan helpottamaan oloaan, mutta sitä ei alkanut kuulua takaisin. Ajattelin sen sammuneen vessaan ja lähdin etsimään, mutta eipä ollut siellä. Vihdoin raotin viereisen makuuhuoneen ovea ja siellä mies nukkui tyytyväisenä SISKONI vieressä. (aiemmin oltiin tavattu nukkua siinä huoneessa). Ja sisko oli unissaan tehnyt kiltisti miehelle tilaa ja päästänyt seinän puolelle nukkumaan. Siskon ilme oli ikimuistoinen, kun heräsivät nauruuni. Miestä pyysin takaisin viereen, mutta tuumasi, että "tääl on hyvä. Tuu säki vaan tänne". Sisko sitten vaihtoi huonetta, hyvä niin, sillä mies taas nukkui tapansa mukaan alasti... :)

olin kaverini kanssa toisen kaverin luona yökylässä ( joskus yläasteikäisenä ) ja tämän meidän ystävän vanhemmat lähtivät pois kotoa että saisimme viettää iltaa rauhassa. katsoimme jonkin elokuvan joka oli hieman pelottava. Yhtäkkiä olkkarin ikkunoiden takana syttyivät liiketunnistimella olevat ulkovalot ja me säikähdettiin ihan hirveästi. Jotenkin unohdimme että kaverin vanhemmat olisivat voineet jo tulla kotiin siihen aikaan. No minä otin pesäpallomailan, kaveri painavan kynttilänjalan ja toinen kaveri pisti nyrkit pystyyn. menimme ulko-oven eteen koska sieltä kuului ääniä.
Pikkasen oli kaverin vanhemmilla kummastuneet ilmeet kun 3 teini-ikäistä tyttöä on vastassa valmiina huitasemaan mailalla tai kynttilänjalalla :LOL:
kyllä meitä nauratti sen jälkeen kun tajusimme miten luulotautisia olimme kun epäilimme heti että murtovaras pyrkii sisälle :D

Ja sitten eräs kerta olin menossa koulukaverin luokse katsomaan leffaa mies ja alaston ase. Sanoin sitten kotoa lähtiessäni vanhemmilleni että katsomme leffan mies ja alaston nainen :saint: pääsin silti katsomaan elokuvaa =)

vieras
Hauska ketju :LOL:

Kaveri oli menossa laivalle bussikuljetuksella. Bussi pysähtyi huoltsikalle ja kaveri meni vessaan. Takas tullessa bussia ei nykynyt missään ja kaveri hädissään, että nyt se bussi kerkesi jo lähteä ja jätti hänet kyydistä :eek: Kunnes huomasi, että oli tullut ulos väärästä ovesta :D Siellähän se bussi oli huoltoaseman toisen oven edessä.

Meidän koira on aika kova vetämään ja kerran ulkona ollessa nykäs vauhdilla sellaisen rinteen alas ja minä mahallaan lumihangessa perässä :D Silloin ei kyllä naurattanut, varsinkin kun joku ukko naureskeli mulle lähistöllä. Jälkeenpäin kyllä itseäkin nauratti, että olin varmasti koominen näky :D

epäilen
Alkuperäinen kirjoittaja Matma:
Kaverin häiden jälkeen yövyttiin äitini luona. Mies lähti yöllä vessaan helpottamaan oloaan, mutta sitä ei alkanut kuulua takaisin. Ajattelin sen sammuneen vessaan ja lähdin etsimään, mutta eipä ollut siellä. Vihdoin raotin viereisen makuuhuoneen ovea ja siellä mies nukkui tyytyväisenä SISKONI vieressä. (aiemmin oltiin tavattu nukkua siinä huoneessa). Ja sisko oli unissaan tehnyt kiltisti miehelle tilaa ja päästänyt seinän puolelle nukkumaan. Siskon ilme oli ikimuistoinen, kun heräsivät nauruuni. Miestä pyysin takaisin viereen, mutta tuumasi, että "tääl on hyvä. Tuu säki vaan tänne". Sisko sitten vaihtoi huonetta, hyvä niin, sillä mies taas nukkui tapansa mukaan alasti... :)
Hmmm... :/ ai vahinko?

hehe
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Nää kakkajutut jaksaa naurattaa :D
Olin oksennustaudissa ja menin vessaan kuralle. Tulikin siinä huono-olo ja kurotuin lavuaarille oksentamaan, kun oli jääny ämpäri makkariin. Noh, olin yrjönny ja pyyhkiny pehvani. Nostin housut ylös ja käännyin vetämään pytyn nupista. Voi herra isä sentään mikä näky mua odotti. Koko vessan takaseinä oli paskassa. Oli lentäny niin etten edes tuntenu mitään kun yrjötes oli tullu kovalla paineella :x :D
Kivaa oli siinä sit alkaa pesee vessanseinää kun muutenkin oksetti vähemmästäkin. Mun isoveli oli silloin meillä kylässä ja kyl muut nauro kun mä taivastelin vessassa :D Suuret kiitokset miehelle joka siivos loput kun en ite pystyny :flower: :flower: :ashamed: :D
Hahahahahahahahaha!!!!!Aika paha!!!!:D

hehe
Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeiju:
Olipa kerran tyttö, joka tapasi baarissa miellyttävän miehen. Yksi asia johti toiseen ja tyttö ja mies löysivät itsensä miehen asunnolta... yö oli taivaallinen...
Aamulla mies sanoi tytölle, että hänen pitäisi lähteä töihin, mutta tyttö voisi jäädä kyllä nukkumaan, kunhan huolellisesti tarkistaisi lähtiessä että ulko-ovi olisi varmasti kiinni, se kin oli hiukan hankala...
Tyttö nukkui muutaman tunnin ja heräsi... yllätti hirmuinen s.ontahätä... Äkkiä vessaan ja hirmuiset rapulapäästeet...ja kuinkas ollakkaan, ei pönttö vetänyt... Hädissään tyttö ei keksinyt mitään muuta kuin että keräsi kikkareet pussiin ja ajatteli heittävänsä pussin pihalla roskikseen...
Lähtiessä tyttö kirjoitti miehelle vielä lapun täyteen pieniä rakkaudentunnustuksia...niin taivaallinen yö oli ollut...jättipä vielä puhelinnumeronsakin miehelle ja pyysi soittelemaan...
Tyttö astui ulos asunnosta, varmisti että ovi oli varmasti kiinni, kuten mies oli kehottanut... astui muutaman askeleen, pysähtyi...
"EI P.ERHANA! PUSSI TÄYNNÄ SONTAA OLI KEITTIÖN PÖYDÄLLÄ RAKKAUDENTUNNUSTUKSIEN VIERESSÄ!!"
Tää on siitä yhestä mainoksesta....

Hauskoja !
Huhhuh, kyllä tulee repeiltyä ääneen kun näitä lukee !

Tossa vuosi pari sitten oltiin kovalla kiireellä menossa ennen yhdeksää tohon lähikauppaan ku tultiin mökkireissulta just. No meil on siinä kaupan pihassa ikäänkun sellanen vakipaikka mut kun ei ollut siinä tilaa niin piti jättää toisaalle, kun me sit saatii ostokset hoidettua ja lähdettiin kaupasta ni menin sitte "meidän autoon" kunnes mieheni huusi et " Hei mihin helvettiin sä oot menossa?" Olin automaattisesti menossa siihen autoon joka oli meidän vakipaikalla, hiukan se papparainen katto et oonko mä varastamassa sen autoa vai mitä teen ! Oli kyllä noloa ja vieläkin naurattaa !

terkkuja vaan
tuttavani oli töissä kioskilla,kun sinne tuli nuori poika punastellen sisään...sai just ja just kysyttyä myyjältä,et onko teillä nami nameja(niitä makukondomeja)?Tuttavani vastasi,että :"valitettavasti meillä on vain valion jogurttia" :))) hihih,luuli et poika haluaa suklaavanukkaita:)

Hieman nolo
Alkuperäinen kirjoittaja Maria:
mullekin noita mokia sattunut...
Nyt tulee mieleen ainakin yks joka tapahtu joskus ala-asteella äidinkielen tunnilla:
Opettaja pyysi mua taivuttamaan koulussa-sanaa. Taivuttelin sitten innoissani "koulussa, koulusta, kouluun" Tuo kouluun-sana oli viimeinen. Opettaja kerkesi olla pari sekuntia hiljaa ja mä jo siinä ajassa pelästyin että taivutukseni ja se viimeinen kouluun sana meni väärin joten korjasin tilanteen ja tokaisin että "eiku kotiin"!! Kyllä siinä opettaja ja koko muu luokka pyrskähtivät nauruun. Minua nolotti mutta taisi vähän myös naurattaakin.

Toinen juttu mikä tuli mieleen:

mulla oli tapana erän kaverin kanssa ala-asteella aina aamulla soittaa toisillemme ja kysyä tuleeko kaveri yhtä matkaa kouluun. Toki se oli selvää että hän tulee, mutta silti soiteltiin ja kysyttiin. No minä sitten joku aamu soitin taas ja puhelimeen vastattiin sukunimellä. Minä siihen tottuneesti pamautin että "tuletko mun kans kouluun?" Luurin toisessa päässä vastattiin huvittuneena että "en minä taida tulla mutta Heidi (nimi muutettu) voi kyllä tulla kanssasi. Olin siis erehdyksissäni kysynyt kaverin äidiltä että tuleeko kanssani kouluun!!!
No mä tuossa 18v iässä pyysin miespuolisen kaverin isää elokuviin;), hoksasin viime tipassa et tulee ja sitä kiireessä kaveriks selittään enkä oikeastaan pyytään vaan lähinnä ilmoittaan, et eiköhän lähdetä katsoon:D. Ikinä aiemmin en ollut ääntä puhelimessa sekottanut.

Yhteistyössä