jonkun moka joka saa sinut...?

=(
Tyhmää, että tänne tulee aivan keksittyjäkin juttuja. Vai uskotteko että esimerkiks todella viidelle ihmiselle täältä on käynyt niin, että on istahtanut vahingossa väärään autoon ja pieraissut.. Eiköhän se oli ihan urbaanilegendaa.

Pikka
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Oonkohan tän jo täällä kertonu... No kerron uudelleen...
Oon aina luullu että mies ja vaimo alkaa aikaa myöten muistuttaan toisiaan... Mutta kuulkaas tätä... :D
Yhtenä päivänä soi puhelin ja kattoin että miehen pikkuveli soittaa mulle...(no ei mikään pikkunen kun ihan aikuinen mies 25v oli tuolloin). No minä vastasin jotenkin "haloo". Ja tää sanoo mulle: "moro,onks toi äiti siinä?" Olin vähän aikaa et häh... Vastasin et: "Häh... minähän se oon"(niinku tyyliin,että luuleeko se että mun 5v vastaa puhelimeen) niin tää sanoo mulle et: "eikun sä ootkin jo puhelimessa". Siihen vielä hölmistyneempänä et "Mitä... siis KELLE sä olit soittamassa?" niin tää sanoo... ihan et "no....." ja nauraa... NIIN perhanasti.... Ja jostain naurun lomasta sai kerrottuu että äidilleen oli soittamassa ja kuvitteli siis että puhelimeen vastas hänen äiti.....
Pikkusen aikaa nauratti ja vieläkin sille tulee tästä kuittailtuu....
Että oon mä kuullu,et aviopari alkaa toisiaan muistuttaa,mut et Anoppi miniänsäkin kanssa niin se on jo aika paksua :LOL: :LOL: :LOL:
Anopista kanssa. Neuvolassa ekalla käynnillähän kysytään kaikenlaisista raskauteen vaikuttavista sairauksista suvussa. Täti sitte kysy multa onko MINUN äidillä todettu rintasyöpää niin fiksuna vastasin et anopilla on! Täti vaan totesi et kaikenlaiseen se anoppi vaikuttaa mut näihin ei :D

h - moilane
Alkuperäinen kirjoittaja =(:
Tyhmää, että tänne tulee aivan keksittyjäkin juttuja. Vai uskotteko että esimerkiks todella viidelle ihmiselle täältä on käynyt niin, että on istahtanut vahingossa väärään autoon ja pieraissut.. Eiköhän se oli ihan urbaanilegendaa.
No eikö sulla sitten ole tapana pieraista aina kun istut autoon?

kaupassa..
Olin opiskeluaikaan kaupassa töissä, eräs asiakas saa hymyn huulille vieläkin :)
Hän lampsi ovista sisään pystyyn kuolleen viherkasvin kanssa, oliskohan ollut joku palmun tapainen. Tuohtuneena halusi tavata myymäläpäällikön johon vastasin ettei hän nyt ole paikalla ja kysyin että voisinko minä olla avuksi. Hän kertoi ostaneensa meiltä kyseisen palmun puoli vuotta sitten ja se kuoli jo nyt!! Vaati saada rahoillensa vastinetta, koska kasvista ei ollut jäljellä kuin ruukku ja runko :D Kuittikin oli pidetty tallessa,josta ilmeni tosiaan että hän oli sen meiltä ostanut puoli vuotta sitten.. :)
Mietin tämän tilanteen jälkeen että saisinkohan rahani takaisin jos veisin ostamani leikkokukat takaisin kukka-kauppaan "koska kuolivat liian aikaisin.."

Pikka
Töissä opiskelijani kysyi multa missä pomo on. Kahvipöydässä istui äsken vastasin, ja hän jatkoi että kuka niistä. Se silmälasipäinen vastasin ja ihmettelien kun kakki alkoivat nauraa. Olin siis ainoa ei silmälasseja käyttävä kahvihuoneessa :D

nolo saunoja
Olin muinoin yhden sekstailukaverin kanssa kylpylässä viettämässä kiihkeää viikonloppua. Menimme eukalyptussaunaan, minä siis naisten ja hän miesten puolelta. Menin sitten ylälauteelle miehen viereen ja hinkkasin miehen reittä toisellä kädellä, toisella selkää. KYLLÄ HÄVETTI KUN TAJUSIN ETTÄ OLI VÄÄRÄ MIES!

mie
Alkuperäinen kirjoittaja Ruutelituu:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 11:00 Forgetmenot kirjoitti:
No toissapäivänä mies oli jääkaapilla ja minä yläkerrassa, kun hän huikkasi, että "saako ottaa tän jugurtin?" En muistanut, että meillä edes oli jugurtteja jäljellä, joten huikkasin takaisin, että syö vaan.

Viiden minsan päästä ja kun purkki oli lähes tyhjä mies tulee sanomaan, että "tää maistuu vähän kummalle..."

Oli lusikoinut crème fraichea eli ranskankermaa! :x :LOL: :LOL:
nauraa ääneen.... :LOL: :LOL: :LOL:
Täähän oli siit notting hill elokuvasta...

Mä en just nyt muista mitään muuta mokaa kun omani:
istuin ratikassa ja mulla on tapana aina samalla kun painan nappia siirtyä ikkunapenkistä siihen viereiseen odottamaan et ratikka pysähtyy. Tällä kertaa siinä ei vaan ollutkaan sitä viereistä penkkiä vaan tipahdin sit pyllylleni ratikan lattialle :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja SuSu79:
Porukat hankki joskus ihan 90 luvun alussa puhelinvastaajan. näitä ei velä kellään tutulla ollut ja kerran kävisitten niin että oli isän täti soittanut.
Kuuntelin vietiä vastaajasta kuinka täti selittää ummet ja lammet kunnes kotvan päästä huutelee isääni nimeltä. Loppujen lopuksinaputtelee puhelinta ja huutelee haloo, eikö kuulu ja sulkee puhelimen.. soittaa uudestaan ja kummastelee edelleen miksi isäni ei vastaa kysymyksiin ja lopulta tuohtuneena lopettaa puhelun.
Siinä oli isillä lepyttelemistä että sai tädin uskomaan että hän puhui vastaajalle.
:LOL: :LOL: :LOL:

haha
Olin sukupuolitautien kilinikalla ottamassa testejä. Odotushuoneessa oli varmaan parikymmentä ihmistä, ahdasta ja tietysti kiusallista. Kaikki katteli pitkin seiniä ja vähän nolosteli. Paikalle saapui muutama nuori kundi, jotka oli selvästi ekaa kertaa asialla. Heitä selvästi nolotti tilanne. No, istumapaikkoja ei enää ollut, joten yksi pojista meni kyykkyyn kun ei jaksanut seistä. Paikan kiusallinen, täysi hiljaisuus katkesi valtavaan pieruun. Hetken oli ihan hiljaista ja kaikki yrittivät olla kohteliaita ja pidättää naurua, mutta ei siinä itsekään voinut muuta kuin räkättää lehtensä takana. Pojalle se oli kyllä ihan kauheaa!

mie
Alkuperäinen kirjoittaja Pipsannäkönen:
Tää ei ole kyllä moka, mut naurattaa vieläki...
Menin neljän lapsen kanssa ravintolaan syömään. Lapsilla oli mukanaan pehmokoirat, jotka ne asetteli pöydän ääreen omille paikoilleen (sillain et kuono nojas pöytään) ja lähtivät itse pallomereen. Tarjoilija tuli paikalle ja mä tilasin ekaks juotavat, yhen oluen ja neljä kokista.
Istuin ihan ok niitten pehmoeläinten kans, mut sit ku tarjoilija toi juomat ja asetteli jokaisen koiran eteen kokislasin, mua alko kyllä mielessä hymyilyttään tilanne.... =)
Mä nauran täällä vedet silmissä ja työkaveritkin tuli jo ihmettelemään :D

pöö
Joskus vuosia sitten anopilla, meillä oli ollut miehen kanssa herkkää ja menin vessaan. Pois tullessa katsoin että seisoi siinä oven pielessä ja annoin pusut persauksille. Ja se olikin mihen veli....

Yhteistyössä