jonkun moka joka saa sinut...?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen jotenkin ihan kuutamolla, jos olen joutunut tekemään pitkän yö puteken ja silloin mokia sattuu... Kerran yövuoroon lähtiessä meikkasin itseni vimpan päälle, kuten yleensä ja puin ja kiiruhdin työvuoroon. En vaihatnut työvaatteita jostain syystä. Oltin rapsan iltavuorolta vastaan ja ihmettelin iltavuoron kysymystä, että väsyttääkö.? No eihän minua väsytä, vastahan mie heräsin. Pieni hymy huulila iltavuoro poistui paikalta ja tajusin pari tuntia myöhemmin, että pusero oli väärin päin päällä. olin ihan nolo, mutta vielä nolompi olin aamulla kun aamuvuoro huomautti että sinullahan on housut väärin päin... Oli ollut siis koko yön.

Kerran yövuoron jälkeen taas olin nukahtanut. Sinä päivänä oli treffit kaverin kanssa klo14... Kun kaveri soittaa, enkö tulekkaan. Olin siis nukkunut pommiin. Äkkiä vaatteet päälle ja menoksi. Olimme menossa viemään koiria lenkille. Muuten hyvä, mutta unohdin oman koiran kotiin. No lenkitettiin vaan kaverin koiria ja jotenkin vaatteet tuntui hassulta päällä. Pikkarit kiristi ja tuntui inhottavalta. Kotiin päästyäni löysin syyn. Olin kiireessä pukenu rintsikat pikkareiden tilalle.
Mäkin mokailen aina yövuorossa kun oon ollu.. Yks koulukaveri kertoi et oli ollut kesätöissä niin väsynyt ja sekaisin että oli kerran herännyt päiväunilta ja kello oli ollut 19.15. Kaveri oli soittanut osastolle paniikissa, että nukuin pommiin, tuun heti! Hoitaja puhelimessa oli vaan sanonut että joo, mut eikö sun pitänyt tulla vasta aamuvuoroon, nyt on kello 7 ILLALLA.. Mulle on sattunut tuo sama, mutta en vielä kerennyt soittaa työpaikalle onneksi, ennenkuin tajusin että on väärä vuorokaudenaika..

juuh
Mun mies omalla vuorollaan muutaman äidin jälkeen hoitopaikan vanhempainillassa:

"Esa Nikkarinen Jeminan äiti" (nimet keksityt)

Mä ratkesin armottomaan nauruun, eikä meinannut loppua millään, hysteeristä tirskumista koko loppuajan..

Hahaaa.....yks tuttu tai kaveri joskus monta monta vuotta sitten oli juhlimassa omia synttäreitään ja pelas tuolloin vielä jääkiekkoa. Noh, pojat sitten lätkäporukalla juopotteli viikonlopun ja sunnutai aamuna piti lähtee treeneihin..Muutama jätti kai suosiolla menemättä, mutta tää synttärisankari päätti mennä jokatapauksessa ja lähtikin jäähallille farkut jalassa, ilman paitaa ja nahkatakki lepattaen auki...ja mikä huvittavinta jalassaan siskonsa kokkikengät kokoa 39 (kun sankarin oma jalka on kokoa 44!)

salainen
tämä sattui kaverilleni melko pian synnytyksen jälkeen.

oli autolla liikenteessä lapsen kanssa kun tuntui että pitäisi päästää kaasut ulos. ja sanoista tekoihin siis. mutta alkoikin sitten housuissa tuntumaan..eh.. mukavalta niin löysäthän siltä oli tullut.
no ei muuta kuin auto parkkiin, lapsi syliin ja yritystä kohti kotia. hän asui tuolloin kerrostalossa.

oli kesä ja kaverillani oli stringit ja hame päällä ja eihän se paska siellä pysynyt että hajuhaittaa ois voinu laittaa vauvan piikkiin. kinttuja pitkinhän se alkoi valumaan. onneksi autossa sattui olemaan paperia ja sillä pyyhkimään ja paperit heitti sitten vaunujen koriin. *huh* ajatteli kaverini ja ajatteli että jos nyt pitää jalat ristissä niin ehkä selviää kotiin asti eli hissiin ja sisälle.
no naapurustoahan kerrostaloissa on ihan kiitettävästi ja tottakai juuri silloin kun EI halua että he auttavat vaunujen kanssa sisälle, he ovat siinä avuliaina.
ei tietoo huoamsivatko ne mitään outoa. mutta kait sitä kaverin naamasta pysty päättelemään että jotain on tullut tehtyä.

sori jos luet tän, mut mun oli pakko :)

Mä kerran nauroin ihan yksin ihan omalle kommellukselle. Mulla oli päällä yö paita ja pikkuhousut. kävin vessassa ja ihmettelin että minkä takia yö paita ei takaa laske ja miten oikein pyyhin kun koko ajan tuntuu reisissä märältä, oli jäänyt roikkumaan vessan pöntön raikasti pikku housuihin sinne taakse. Nauroin yksin ja sai kaverikin hyvät naurut kun hänelle kerroin.

ölmäkölöygöy
Alkuperäinen kirjoittaja taroda:
Mä kerran nauroin ihan yksin ihan omalle kommellukselle. Mulla oli päällä yö paita ja pikkuhousut. kävin vessassa ja ihmettelin että minkä takia yö paita ei takaa laske ja miten oikein pyyhin kun koko ajan tuntuu reisissä märältä, oli jäänyt roikkumaan vessan pöntön raikasti pikku housuihin sinne taakse. Nauroin yksin ja sai kaverikin hyvät naurut kun hänelle kerroin.
tää on käyny mun kaverin äidille kans :) ja me saatiin todistaa se :D

Vieras
Mun veli oli moottoripyöräporukan kanssa saunomassa. Saunasta tullessaan hänen kaverinsa oli alkanut pistää vaatteita päälle, kalsarit, sukat, paita. Kun tuo kaveri oli jo päällysvaatteita laittamassa oli veljeni ajatellut huomauttaa hänelle yhdestä asiasta ja sanoi; Saat sinä tietysti nuokin kalsarit ottaa, mutta on minulla täällä puhtaatkin. Oli muuten tullut tälle veljen kaverille pikkasen kiire, oli nimittäin kiskonut veljeni käytetyt kalsarit jalkaansa.

Nää kakkajutut jaksaa naurattaa :D
Olin oksennustaudissa ja menin vessaan kuralle. Tulikin siinä huono-olo ja kurotuin lavuaarille oksentamaan, kun oli jääny ämpäri makkariin. Noh, olin yrjönny ja pyyhkiny pehvani. Nostin housut ylös ja käännyin vetämään pytyn nupista. Voi herra isä sentään mikä näky mua odotti. Koko vessan takaseinä oli paskassa. Oli lentäny niin etten edes tuntenu mitään kun yrjötes oli tullu kovalla paineella :x :D
Kivaa oli siinä sit alkaa pesee vessanseinää kun muutenkin oksetti vähemmästäkin. Mun isoveli oli silloin meillä kylässä ja kyl muut nauro kun mä taivastelin vessassa :D Suuret kiitokset miehelle joka siivos loput kun en ite pystyny :flower: :flower: :ashamed: :D

Mie jaksan nauraa vieläkin vuosia sitten tapahtuneelle....

Oltiin ystäväni kanssa lapsenvahtina tutulla. Tämä tuttu sitten heitti meidät kotiin sunnuntaina. Hänellä oli iso maasturi ja ystäväni ei tainnut muistaa sitä...Autosta poistuessaan hän avasi oven ja astui ulos,kuului vain "MOOOOOOOOIIIIIII! " ja tumps! Hän kaatui suoraan lumiseen maahan niin että jalat vain vilahti. Puhelin joka hänellä oli kädessään lensi kaaressa lumipenkkaan. Vahingonilo paras ilo,onneksi hänelle ei käynyt pahasti!! :LOL: :LOL: :LOL:

Nostetaampas perjantain kunniaks.

Omalle kohalle sattuu sen verran kaikkea, et ei siinä kerkee paljon muille naureskelemaan. Oon ollu koulussa ankkatohveleissa, pudonnu loivasti kallistuneesta ulkohuussista housut kintuissa ulos ja vaikka mitä.

Parhaat naurut irtos kuitenki aikoinaan, ku asuin vielä porukoilla omakotitalossa. Äiti passitti hakemaan posteja laatikosta ja huuteli jotain siinä samalla verannalta. Ihan onnistuneesti sain postit laatikosta ja olin menossa takasin sisään. Kävellessä selailin kuitenki ajatuksissani tulleita mainoksia, enkä muistanu sulkea porttia takanani. Äiti siinä verannalla vielä odotteli ja huomatessaan, et jätin portin auki, huikkas "Onko sulla keppi p.rseessä?!". Ja minähän tarkistin, sekä kattomalla olan yli että kädellä vielä varmuuden vuoks. Kyllä vähän nauratti, ku tajusin mitä tuli tehtyä. :whistle: ;)

Olimme lähdössä kauppaan, veljeni, siskoni + hänen pieni tyttönsä ja minä. Muut olimme jo menossa autoon kun veljemme menee vielä sisälle hakemaan naamarasvaa kun naama oli niin kuiva! Kaupassa katsoimme veljeä että mitäköhän rasvaa mahdollisesti laitoit naamaasi, naama aivan valkoinen hänellä. Veli sanoi että jotain mikä oli varmaan menny vanhaks kun oli niin jäykkää.. sinkkivoidetta!!! :LOL:

Omalla kohdalla kaikista noloin taitaa olla kun soitin poliisiasemalle että tarviis uuden ajokortin kun se on menny vanhaks ja jos voisin siihen ajokorttiin ottaa tuon lapsosen mukaan :ashamed:
poliisi hieman ihmeissään että kuulostat aika nuorelta ja ajokortti menny vanhaks, oliko väliaikainen? "ei ollu, ihan se 10 vuoden kortti" :ashamed:
Ite en ees mokaa tajunnut kun vasta sitten kun poliisi kysyi että tarkotatkohan mahd. PASSIA?? ...jooo.... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja yksvaan:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 22:33 Tonnikeiju kirjoitti:
Olipa kerran tyttö, joka tapasi baarissa miellyttävän miehen. Yksi asia johti toiseen ja tyttö ja mies löysivät itsensä miehen asunnolta... yö oli taivaallinen...
Aamulla mies sanoi tytölle, että hänen pitäisi lähteä töihin, mutta tyttö voisi jäädä kyllä nukkumaan, kunhan huolellisesti tarkistaisi lähtiessä että ulko-ovi olisi varmasti kiinni, se kin oli hiukan hankala...
Tyttö nukkui muutaman tunnin ja heräsi... yllätti hirmuinen s.ontahätä... Äkkiä vessaan ja hirmuiset rapulapäästeet...ja kuinkas ollakkaan, ei pönttö vetänyt... Hädissään tyttö ei keksinyt mitään muuta kuin että keräsi kikkareet pussiin ja ajatteli heittävänsä pussin pihalla roskikseen...
Lähtiessä tyttö kirjoitti miehelle vielä lapun täyteen pieniä rakkaudentunnustuksia...niin taivaallinen yö oli ollut...jättipä vielä puhelinnumeronsakin miehelle ja pyysi soittelemaan...
Tyttö astui ulos asunnosta, varmisti että ovi oli varmasti kiinni, kuten mies oli kehottanut... astui muutaman askeleen, pysähtyi...
"EI P.ERHANA! PUSSI TÄYNNÄ SONTAA OLI KEITTIÖN PÖYDÄLLÄ RAKKAUDENTUNNUSTUKSIEN VIERESSÄ!!"
Eiiihh :LOL: :LOL:

Tuli melkein pissa housuun.. tuo suhde varmaan jäi tuohon yhteen yöhön..
Ai kamala, tää on paha :LOL:

heh
Ajettiin miehen kanssa Mac Donaldsin luukulle ja mies kauan mietittyään päätti ottaa El Maco-aterian Fantalla ja ranskalaisilla.

Luukulla sitten tokaisi: Al Meco fantalaisilla.
Mulla petti pokka eikä meinannut tulla tilaamisesta yhtään mitään. :LOL:

Sama mies esitteli itsensä mun uudelle kaverilleni tyttäremme nimellä eikä itse huomannut mokaansa.
Kun kaverini hämmentyneenä virnuili ja minä ja kaksi muuta pyrskimme, mies vasta tajusi mitä oli sanonut.
Väsynyt raukka kun yötä päivää aina töisää. :D

heh
Ja tulipa mieleen omakin moka:

Äitini oli mukana kaupassa ja oltiin sitten jo kassalla, äiti mun edellä.
Jotain äiti siinä jutteli ja mä sitten huomautin että maksa nyt ne ostoksesikin, johon äiti vaan että joo-o, kyllä maksan ja jatkoi juttelua.

Minä uudestaan että mene nyt jo eteenpäin, maksamaan, ja äiti taas että joojoo ja katsoi mua kummallisesti.
Mua alkoi jo vähän hermostuttaa että mikä hemmetti sitä vaivaa ja jankkasin koko ajan että maksa nyt ne ostoksesi! Mee nyt maksamaan.

Äidilläkin petti jo hermot ja sanoi mulle vihaisesti että OLE hiljaa, ja katsoi mua sen näköisesti että pimahtiko tuo..

Minä vielä viimeisen kerran ärjäsin hiljaa, ihan ymmälläni, että aiotko maksaa vai et, mikä sua vaivaa????
Äiti yhtä ymmällään, että ole nyt oikeasti hiljaa, ei nyt ole mun vuoro, mikä SUA vaivaa!

Mä luulin että oli jo sen vuoro, enkä ollenkaan nähnyt sen edellä olevaa miestä joka seisoi kassalla kortti valmiina kädessä. En voinut käsittää miksi se vaan seisoo siinä ja höpöttää mulle kun pitäis jo kaivaa laukkua ja kukkaroa. Antoi vaan myyjän odottaa. :D

Pikkusen nolotti kun kaikki ympärillä olevat varmasti kuulivat ja luulivat varmaan myös että mulla pimeni. Oli kiva odottaa vielä kauan vuoroaan... :D

heh
ja vielä lisää tuli mieleen:
Isoäitini on kova päästämään usein ihan huomaamattaan sellasia suht hiljaisia pieruja kun touhuaa.
Kerran istuttiin keittiössä hänen laittaessaan ruokaa kun kuului pieni ääni: piiiiuhh.

Tyttö 4v: Äiti, täällä on hiiri!
Tyttö 2v: Missä, äiti, missä?

Molemmat kurkkimaan pöydän alle ja minä yritin taas pitää pokkaa. :D

heh
Olis tietenkin samaankin viestiin nää voinut laittaa, mutta kun pikkuhiljaa tulevat mieleen..
Joku mut vielä pian tunnistaakin. :D

Äitini vastasi puhelimeen herättyään sen ääneen: Konjakki.
Kun tajusi mitä sanoi, katkaisi puhelun.

Yhteistyössä