jonkun moka joka saa sinut...?

Tämä tapahtui työkaverilleni (mies):

Hän oli säätämässä sellaisen liiketunnistimellisen pihavalon aikakytkintä. Siinä oli sellainen kotelo, jonka takana ne säätökytkimet ilmeisesti olivat.
Hän tutki sitä koteloa ja huomasi siinä kaksi ristipääruuvia. Hän oli tuumannut pojalleen... "Antaisitko kaksi ristipäistä meisseliä."
Hänen poikansa sitten oli kysäissyt "käytätkö kertakäyttöisiä meisseleitä?"

:LOL:

Tämä juttu oli tosi huvittava työkaverini kertomana, hänellä kun on tosi mahtava ja tarttuva nauru. =) <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 15:21 tuli mieleen kirjoitti:
Olin koiran ja tytön kanssa kävelyllä. Koira sitten kakkasi siihen tienreunaan ja minä keräsi kakat pussiin ja laitin vaunujen alakoriin siksi aikaa kun heitän lähimpään roskikseen. No päätin sitten mennä samalla käymässä kaupassa.Ja unohdin sen kakkapussin täysin. Ihmettelin koko ajan kaupassa et mikä ihme täällä haisee.Kassajonossa oli semmoisia nuoria poikia ja ne kans kovaan ääneen ihmetteli et täällä kaupassa haisee p..ka. Sit yhtäkkiä muistin koirankakkapussin. Äkkiä ostokset vaunuihin ja pihalle kaupasta.Kyllä hävetti :ashamed:
hirvee :LOL: :ashamed:

tää ei kyl ole niin hyvä mut moka kumminkin.
Olen hyvä unohtamaan sanoja ja selittelemään niitä sitten omalla tavallani.

Eräs päivä mietin miehelleni ääneen että "kerran sinä olet minun avomies niin mikäs minä olen sitten sinulle"? Ja pohdin siihen samaan syssyyn että "olenko mä sun avonainen vai mikäs mä olen"? :ashamed:
Mulla siis katosi ihan täysin sana avovaimo!!!! Muistin sen kyllä siinä samassa kun mies tipahti ja alkoi nauramaan kyyneleet silmissä.
mies jaksaa minua vieläkin tuosta muistuttaa ja välillä leikillänsä kyselee että haluaisinko mä taas olla hänelle avonainen ;)

miero
muistaakseni vauva-lehden sivuilla joku kirjoitteli jotain otsikolla tyyliin 3v pilluhirviö tai pilluilkiö tai jotain sinne päin. sitä useampi ilkkui/ihmetteli kunnos lopulta ilmi kävi typo ja kyseessä piti olla 3v pikkuilkiö tai jotain sinne päin. tuo typo hymyilyttää edelleen.

No tuli vielä muutama mieleen....

Olin miehen mummon syntymäpäivillä. Ensimmäistä kertaa tapasin koko miehen suvun. Yksi sukulaisista kysyi sitten, että mikäs sinä olet ammatiltasi. Ihan pokkana vastasin, että sairashoitaja! Olisi pitänyt sanoa, että sairaanhoitaja. :LOL:

Kaveri meni uuteen harjoittelu paikkaan ja tapasi ohjaajansa. Ohjaaja sitten esitteli itsensä, että Maija Meikäläinen. Kaverini esitteli myös itsensä, Maija meikäläinen. Oli samalla lukenut ohjaajansa nimilappua ja vahingossa sanoi tämän nimen. Eipä kehdannut enää korjata. B)

Emäntä
Miehen kaveri poltti ittensä auringossa tosi tosi pahasti. Oli nukahtanut selälleen rannalle, elikkä etupuoli oli tulipunainen ja paikoin rakkuloillakin. Esitteli meille siinä palanutta ihoaan ja voivotteli, etä kirvelee rutosti, vaikka moneen kertaan on rasvattu. Pyysi sitten ukkeliani tuomaan rasvapurkin, että saa taas rasvata. Miekkonen haki purkin ja luki sen kuyljestä, että taahan on aika laadukasta: Dove shower cream. Tajusivat vasta kun minä olin suomentanut tekstin, että mitä tavaraa se oli....

Että ei mikään kumma jos kirveltää. Tyyppi on saanut kyllä kuulla kuittailuja jutusta...

Alkuperäinen kirjoittaja RobottiRuttunen:
Veli oli kerran käymässä yhdellä maatilalla. Isäntä sitte siinä kertoi että mummi oli kuollut viikonloppuna. Veli kysyi, kelpasiko lihat vai laitoitteko monttuun?? Oli sitten kuullut, että mulli oli kuollut viikonloppuna..... :LOL:

:LOL: hui kamala... kelpasko mummin lihat ennen monttuun laittoa :whistle:

Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja MHP harmaana:
No annoin pukamarasvatuubin väritiedot ja pikapikaa tuubi olikin jo sängyssä. No siinä sitten salvaa levittelin ja ajattelin että kohta helpottaa ja voin nukkua rauhassa. No uni voitti vihdoinkin. :LOL:
Huippu ketju ja sorry että puutu tähän..

Ei kai kukaan levitä pukamavoidetta ja käy samointein nukkumaan, pesemättä käsiään?? Ei kai? :$ :x :eek:

Exän kotona rupesin leipomaan pullaa.Vieraassa keittiössä en tienny mitä missäkin on.Yhes kipos ajattelin olevan sokeria ja laitoin sen mitä nyt puolen litran taikinaan laitetaan.Harmi vaan kun se olikin suolaa.Ei kelvannu pullat ees koiralle :x

Sisko oli laittanu kiisseliin perujauho saostusta desin mitalla kun ois pitäny tietty käyttää lusikkaa.
5 desiä perunajauhoja litraan kiisseliä.Mukavasti oli hytkyny kun oli kipannu sen biojäteastiaan

bumba
mentiin kerran mäkkäriin syömään ja kassalla oli joku nuori harjottelija poika. mä en sillä kertaa ottanut muuta kun cokiksen,niin poika meni maksamisen jälkeen ihan ymmälleen ja sopersi sitten: "hyvää..ööö..juomahalua!" (ylennsähän myyjät toivottaa kohteliaasti hyvää ruokahalua yms..)

rahikainen
Työkaverini kulki viiden kilometrin työmatkaa polkupyörällä reppu toisella olalla keikkuen. Erään kerran kotiin polkiessaan soitti äidilleen ja jutusteli rauhassa kuulumisia. Kesken kaiken silmään pisti siinä (polkiessa ja puhelinta pitäessä etupuolelle pyörähtänyt ) puoliavonainen reppu. Hädissään pyöräilijä huudahti puhelimeen "Pakko lopettaa, mun kännykkä on tippunut kun ei näy laukussa!".

Oli ehtinyt ihan pysähtyä kännykkä kädessä ihmettelemään tyhjää reppua ennenkuin valaistuminen tapahtui. Äitinsä ei ollut tajunnut ennenkuin hänelle kerrottiin, missä se kännykkä sitten olikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja minnu82:
heh pikkusysterin piti tehdä karmavaahtoa (oli jotain 4v) ja äiti anto ohjeita et ota kaapista sokerii ja systeri sano et joo joo ja laitoi sitä sokerii sit oikein kunnolla 4lisikallista.. ruvettiin sit syömää sitä kermavaahtoa ja broidi tokas et tää maituu ihan paskalle isi siihen ei saa sanoo noin ja sit isikin maisto sitä ja myöns et kyllä kysyttiin sit systeriltä et mitä oli laittanu siihen sano et kermaa sokerii ja kysyttiin et mistä purkista ja näyyti purkin SUOLAA.. :x
Mulle kävi yläasteella yhtä nolosti maitorahkan kanssa.. olin silloin vielä kolmen pojan kanssa samassa pöytäryhmässä ja otin hommaksi tehdä maitorahka-jälkiruuan, koska ajattelin, että sitä en ainakaan voi pilata.. no, laitoin sitten suolaa sokerin sijasta.. huomasin sen sitten siinä valmistusvaiheessa ja koska nolotti mahottomasti, en kehdannut sanoa siitä edes opettajalle.. laitoin sitten kunnolla sokeria siihen maitorahkaan ja se maistui sit ihan hirveelle.. kyl ne pojat sitä vähän söi ja vähän ihmetteli, mille se oikein maistu.. en puhunut mitään.. vieläkin nolottaa.. :ashamed:

No nää nyt menee väsymyksen piikkiin, eikä nyt niin hauskojakaan ole, mutta..

Eilen, kun mies leikki pienemmän pojan kanssa sellaisella pehmokirahvilla. Mies sitten vahingossa sanoi, että kirahvilla on kärsä. Korjasi asian nauraen, että oho tulipas pieni virhe. Minä jäin sitten haavi auki, että "Ai miten niin virhe? Onhan kirahvilla kärsä." Mies jäi huvittuneena haavi auki katsomaan minua ja tokaisi, että katso, pihalla lentää tikka jolla on kaviot. Minä fiksuna sitten kysyin, että ai missä, niin onkin? Mies oli tikahtua nauruunsa.

Hetken päästä katsoin telkkaria, siellä tuli olutmainos. Jonkun packin hinta oli 15,95? ja havaitsin sitten, että on tullut joku uus 15-pack :ashamed: no joo..

Yhteistyössä