jonkun moka joka saa sinut...?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2005 klo 00:02 Nipsumato kirjoitti:
Tämä ei oo oikeastaan oma moka vaan nauratti kyllä kovasti:
Olin kaverin kanssa suunnistamassa (olin ekaa kertaa ja kaveri oli neuvomassa) ja lähestyttiin kävellen maalialuetta. Naureskeltiin siinä, että pitäis ottaa valokuva, ku lähestyn "voittajana" maalia. Nostin siinä kävellessä kädet voitonmerkiksi ylös ja samalla joku IHAN OIKEA himosuunnistajamies juoksi liian läheltä ohi ja vissiin säikähti minun kädenheilautusta. No, mies pyllähti nurin ja lennähti meidän naisten eteen selälleen ja sillä raukalla pääsi pieru lennähtäessään. Siinä me sitten tuijotettiin toisamme hetken aikaa. Enpä siinä muuta osannu sanoa, ku että onneksi oli pehmeä alusta. Mies pomppas pystyyn pikavauhtia ja juoksi maaliin niin että hippulat vinkui. Siis mulla tuli mieleen joku vossikkahevonen joka juostessa rupsuttelee :LOL:
Ei muuten näkyny miestä maalialueella ku kohta sinne käveltiin.
Ei hitto vie tää on loisto :LOL: :LOL:

Pikkuveli ei osannut pienenä sanoa sanaa hauska.. Niin sanoi sen sitten että "haaska"
Oltiin kerran sitten kaupassa ja siellä oli vähän lihanpuoleinen värikkäästi pukeutunu nainen, niin pikkuveli osoitti sitä sormella ja huuti täysillä äidillensä "kato äiti, tuolla on tosi haaskan näkönen täti" :LOL:
Sillon vähän hävetti :LOL:

meillon porukoilla kaks vessaa,toinen ihan iskän käytössä ja toinen ollu vain meidän tyttöjen. isovanhempani olivat kyläilemässä meillä ja vaarini käytti sitä meidän tyttöjen vessaa. sieltä tullessaan sanoi isälleni että lainasi vähän tuota partavettä kun jäi kotona laittamatta...me siinä oltiin ensin ihan h:na ja revettiin nauraan. kyllähän se vaari kivasti sitten loppu ajan tuoksui kukkasille =)

Sattui kun olin noin 10-12 vuotias.
Kotonamme soi puhelin (silloin oli vielä pelkästään lankapuhelimia) ja menin vastaamaan, luurin toisessa päässä miesääni kyseli että :- Onkohan Matti kotona? (tarkoittaen isääni)
Minä siihen vastaamaan että :- Että mitä sinä pelleilet? (mies kuulosti aivan isältäni ja luulin sen pelleilevän)
Mutta mies vaan kyseli edelleen Mattia ja minä intin vastaan, kunnes minulta sitten meni hermo ja haistatin pas.kan "isälleni". Lopulta mies toisessa päässä laittoi luurin kiinni.

Illalla sitten kun isäni tuli kotiin niin minä inttämään että mitä sinä oikein pelleilit (luulin edelleen soittajan olleen isäni) Isä sitten ihan tosissaan ettei ole soittanu. Seuraavana päivänä se mies (oli ollut isäni työkaveri) oli sitten soittanut isälleni töihin ja maininnut soittaneensa edellisenä päivänä kotiin ja kertonut minun puhetyylistäni...

Onneksi isäpappa ei suuttunut vaan antoi minulle "palkkioksi" sata markkaa rahaa, kun sitä itseään nauratti koko juttu, kun ei oikein tästä kyseisestä työkaveristaan ollut koskaan pitänyt... että sellainen isä meillä, että palkitsee huonosta käytöksestä :ashamed: :LOL:

Tää on mun oma moka: Oltiin veneellä ja piti syödä hernekeittoa. n löytäny mistään tölkinavaaja ja kun lopulta olin taiteillu puukon ja vasaran kanssa tölkin auki ja käänsin sen ylösalaisin kipatakseni kattilaan SIELLÄ TOISESSA PÄÄSSÄ OLI SE AVAUSLENKSU :headwall: :eek: \|O \|O .
Mulle kerrottiin kerran tai kaks sen jälkeen vitsi "mitä lukee ruotsalaisen viinapullon pohjassa, no avataan toisesta päästä tietysti" :LOL:

MHP harmaana
Tästä on nyt viikko, olimme jo käyneet nukkumaan mieheni kanssa. Minä en saanut nukuttua koska peräpukamat, ne pirulaiset, särkivät ja kitkuttivat aivan jumalattomasti. Mies heräsi siihen mun sängyssä pyöriskelyyn ja alkoi kysellä mikä hätänä...Kerroin ongelmasta ja mies ihanan avuliaana, kuten aina, nousi pisulle ja kyseli niistä tuubeista mitä peilikaapissa on sikin sokin...No annoin pukamarasvatuubin väritiedot ja pikapikaa tuubi olikin jo sängyssä. No siinä sitten salvaa levittelin ja ajattelin että kohta helpottaa ja voin nukkua rauhassa. No uni voitti vihdoinkin. Aamulla, sängystä noustessa vein tuubin takaisin vessan peilikaappiin, voi sitä naurun määrää...Melkein aamupisut lirutin housuihini. Heti piti soittaa miehelle töihin ja kertoa asiasta...Naurunpyrähdysten keskeltä tuli vaan selitys että samanvärinen tuubi...Toisaalta kyllä lifting-vaikutusta eivät pukamani tarvinneet...Eli yöllä olin sitten rasvannut perääni ihanalla lifting ryppyrasvalla! No onhan sielläkin ryppyjä. :LOL:

Rähmäkäpälä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 14:59 MHP harmaana kirjoitti:
Tästä on nyt viikko, olimme jo käyneet nukkumaan mieheni kanssa. Minä en saanut nukuttua koska peräpukamat, ne pirulaiset, särkivät ja kitkuttivat aivan jumalattomasti. Mies heräsi siihen mun sängyssä pyöriskelyyn ja alkoi kysellä mikä hätänä...Kerroin ongelmasta ja mies ihanan avuliaana, kuten aina, nousi pisulle ja kyseli niistä tuubeista mitä peilikaapissa on sikin sokin...No annoin pukamarasvatuubin väritiedot ja pikapikaa tuubi olikin jo sängyssä. No siinä sitten salvaa levittelin ja ajattelin että kohta helpottaa ja voin nukkua rauhassa. No uni voitti vihdoinkin. Aamulla, sängystä noustessa vein tuubin takaisin vessan peilikaappiin, voi sitä naurun määrää...Melkein aamupisut lirutin housuihini. Heti piti soittaa miehelle töihin ja kertoa asiasta...Naurunpyrähdysten keskeltä tuli vaan selitys että samanvärinen tuubi...Toisaalta kyllä lifting-vaikutusta eivät pukamani tarvinneet...Eli yöllä olin sitten rasvannut perääni ihanalla lifting ryppyrasvalla! No onhan sielläkin ryppyjä. :LOL:

Repesin täysin! :LOL: :LOL: :LOL: Ryppyvoidetta ryppyreikään :LOL: :LOL: :LOL:

PEESIESSI
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 15:39 Rähmäkäpälä kirjoitti:
\

Repesin täysin! :LOL: :LOL: :LOL: Ryppyvoidetta ryppyreikään :LOL: :LOL: :LOL:

samaa....mieltä! :LOL:

hosuiita
yläasteella heräsin myöhään ja ekalla tunnilla oli koe. bussissa vasta huomasin että olin lähtenyt iki-ihanissa tupsu tossuissani, nimeltään ainot tai jotain sellaista! No aattelin että repästääs nyt oikeen kunnolla...kouluun mentiin ja hauskaa oli...Jotkut tiukkapipoiset vanhemmat oppilaat kyllä olivat naama rutussa, itsellä, kavereilla ja opettajilla oli kylläkin tosi hauskaa...Rehtorille kylläkin piti mennä antaan selvitys... =)

lyyria
mun identtinen kaksoissisko lähti ruotsiin töihin. olin about kuudennella kuulla raskaana kun menin siskokullan luo vierailulle viikoksi. yhtenä aamuna sisko soitettiin lomalta käymään töissä, eikä se huonomuistisena muistanut sitten peruuttaa treffejä jonkun miehen kanssa jonka se oli nähnyt pari kertaa. Minä siinä sitten mahani kanssa menen avaamaan ovea kun ovikello soi ja tämä siskoni seuralainenhan siellä, katsoo ekaks mua, huomaa mahan ja huutaa ruotsiks jotai ihan tolkutonta, silmät lautasen kokoisina. siskoni ei ollut kertonut minusta mitään, ja oli aika vaikeaa selittää tälle miehellä kouluruotsilla ja silmät naurunkyyneleissä että missä nyt mennään. en ole ikinä nauranut niin paljon kun silloin nauroin, täytyi soittaa siskollekin töihin ja se hekotti puhelimessa varmaan vartin.

PAKKO NOSTAA lukekaa
\

kekku
Asuin veljeni kanssa kimppakämpässä ja hänellä, vielä alaikäisenä oli tapana järjestää viikonloppuisin jätkäkaveriensa kanssa illanistujaisia. No istuin sitten kerran itsekkin siinä poitsujen kanssa ja yksi veljen kaveri tuli vessasta ja sanoi lainanneensa meidän geeliä. Veljen kanssa siinä hetki mietittiin et mitä geeliä,kun ei kumpikaan käytä... Kaveri selittää purkin ulkonäköä ja nauroin ihan räkänä että menehän äkkiä pesemään se tukka jos haluat sen pitää. Kamu oli laittanut päähänsä sellaista.onkos se nyt Veetin, karvanpoistogeeliä=)

Yhteistyössä