Jonathan-talvihaalari!!

Joku täällä jossain joskus mainitsi, että ovat tehty samoista kankaista kuin esim. Reimatec, mutta "lahden takana". Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta uskon hinta-laatu -suhteen olevan ihan jees. Kuopukselle on talveksi Jonathanin haalari (ostin kevätalesta), mutta hän ei kyllä tänä talvena vielä kovasti ehdi sitä kuluttamaan (1v). Että muiden kokemuksia haluaisin minäkin kuulla, kun esikoiselle pitäisi kohta uusi haalari hankkia ja se Reimatec on niin pirun kallis!
 
On takuulla hintansa arvoinen haalari, kestää käyttöä ja kulutusta. Viime talvena oli 5-vuotiaalla pojalla, ja se päällä touhusi koko talven. Pientä kulumaa on polvissa, mutta jos vaan päälle mahtuu, on ihan käyttökuntoinen edelleen. Kosteutta pitää ihan ok, ei ole yhtä hyvä kuin Reimatec, mutta riitti ainakin kotihoidetulle lapselle, joka ei ulkoillut ihan vesisateessa. Keväällä lätäköissä ei kyllä pitänyt vettä.
Päiväkotiin lienee Reimatec parempi, jos ei halua koko talveksi kurahousuja päälle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 21:20 aurinkoinen81 kirjoitti:
Mistä ostatte noita Jonathan-haalareita? Olen kuullut niistä todella paljon hyvää, mut missään kaupassa niitä ei tunnu olevan. :(
Mullakaan ei oo kokemusta, mut ainakin Jesper Junior-ketju niitä myy.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 22:20 Sheena kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 21:20 aurinkoinen81 kirjoitti:
Mistä ostatte noita Jonathan-haalareita? Olen kuullut niistä todella paljon hyvää, mut missään kaupassa niitä ei tunnu olevan. :(
Mullakaan ei oo kokemusta, mut ainakin Jesper Junior-ketju niitä myy.
En ole minäkään muualla törmännyt (pääkaupunkiseudulla) kuin Jesper-Juniorissa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2004 klo 13:27 mamma-72 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 22:20 Sheena kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 21:20 aurinkoinen81 kirjoitti:
Mistä ostatte noita Jonathan-haalareita? Olen kuullut niistä todella paljon hyvää, mut missään kaupassa niitä ei tunnu olevan. :(
Mullakaan ei oo kokemusta, mut ainakin Jesper Junior-ketju niitä myy.
En ole minäkään muualla törmännyt (pääkaupunkiseudulla) kuin Jesper-Juniorissa.
Kävin JJ:n kotisivulla ja sen mukaan Jonathan on heidän oma malli. Sivulta löytyy jälleenmyyjätiedot.
 
Meillä 3 vuotiaalla Jonathan haalari. Istui vesilammikossa ja ajattelin että nyt kyllä kastu kaikki vaatteet. mentiin sisälle ja katsottiin ei ollut yhtään kastuneet. maksoivat n.60 euroa. Olen tykännyt.
 

Yhteistyössä