J
jon
Vieras
Onko kestävä ja laadukas haalari? Entä se tavallinen Jonathan talvihaalari, millainen on kestävyydeltään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ainakin kulutuksen keston pitäisi olla hyvä. Itse kans mietin noita haalareita kun Remut ei kestäneet meillä yhtään.
Alkuperäinen kirjoittaja liisa ihmemaan:naarmuuntuu helposti (vain muutaman käyttökerran jälkeen polvet oli pahemmassa kunnossa kun jossain muussa puvussa koko talven jälkeen), se ei ole ihan niin "suunniteltu" käyttöön kuin muut eli vähän kankea ja jäykkä. toiminnot ei niin helppokäyttöiset kuin muissa. kuminauhat järkyttävän kireät niin lahkeissa, ranteissa ja vyötäröllä!
meille ei toista tule
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ainakin kulutuksen keston pitäisi olla hyvä. Itse kans mietin noita haalareita kun Remut ei kestäneet meillä yhtään.
Noissa tähtiJonathaneissa on hankauksenkesto 50 000 kierrosta ja esim Reimatec:ssa 'vain' 30 000 kierrosta.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ainakin kulutuksen keston pitäisi olla hyvä. Itse kans mietin noita haalareita kun Remut ei kestäneet meillä yhtään.
Alkuperäinen kirjoittaja ilopilleri:Alkuperäinen kirjoittaja liisa ihmemaan:naarmuuntuu helposti (vain muutaman käyttökerran jälkeen polvet oli pahemmassa kunnossa kun jossain muussa puvussa koko talven jälkeen), se ei ole ihan niin "suunniteltu" käyttöön kuin muut eli vähän kankea ja jäykkä. toiminnot ei niin helppokäyttöiset kuin muissa. kuminauhat järkyttävän kireät niin lahkeissa, ranteissa ja vyötäröllä!
meille ei toista tule
Sikäli jännä, kun kuitenkin mun käsitääkseni käyttää samoja kankaita kuin Reimatec. Onko sulla siis kokemusta nimenomaan tuosta Tähti Jonathanista?