Mullakaan ei oo kokemusta, mut ainakin Jesper Junior-ketju niitä myy.Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 21:20 aurinkoinen81 kirjoitti:Mistä ostatte noita Jonathan-haalareita? Olen kuullut niistä todella paljon hyvää, mut missään kaupassa niitä ei tunnu olevan.![]()
En ole minäkään muualla törmännyt (pääkaupunkiseudulla) kuin Jesper-Juniorissa.Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 22:20 Sheena kirjoitti:\Mullakaan ei oo kokemusta, mut ainakin Jesper Junior-ketju niitä myy.Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 21:20 aurinkoinen81 kirjoitti:Mistä ostatte noita Jonathan-haalareita? Olen kuullut niistä todella paljon hyvää, mut missään kaupassa niitä ei tunnu olevan.![]()
Kävin JJ:n kotisivulla ja sen mukaan Jonathan on heidän oma malli. Sivulta löytyy jälleenmyyjätiedot.Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2004 klo 13:27 mamma-72 kirjoitti:\En ole minäkään muualla törmännyt (pääkaupunkiseudulla) kuin Jesper-Juniorissa.Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 22:20 Sheena kirjoitti:\Mullakaan ei oo kokemusta, mut ainakin Jesper Junior-ketju niitä myy.Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 21:20 aurinkoinen81 kirjoitti:Mistä ostatte noita Jonathan-haalareita? Olen kuullut niistä todella paljon hyvää, mut missään kaupassa niitä ei tunnu olevan.![]()
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat