joko on relaatio 34:lle oma ketju?

"pipsa"
[QUOTE="vvv";28716592]Vieläkö täällä joku pyörii, aloitin hiukan jäljessä ratkomisen ja näitä en vain saa vaikka kuinka olen pohtinut ja pähkäillyt. Vinkkejä??

LAihdutus
painonvar 15 tähän listataan ylös kaikki mitä on syönyt
kirnu 10 Lapissa monen ammattialana
lihav 8 se kun kertyy nestettä vaikka jalkoihin
riski pitk litania alatalon laulu

Spiritismi
lottov 9 yhdyssana, jossa eka on se mitä monella on kesällä ja toinen sana: tehdään monesti lentäen
mee ja aav välinen 7 ei elävä vaan...
ins 7 mitä ovat ins... opettaja, lääkäri, lentoemäntä, bussikuski?

Gk
Wb 10 WB kuuluisa mustavalkoinen elokuva, jonka nimi on myös kaupunki

Kulkuneuvo
alas 6[/QUOTE]
idässä sijaitsevassa suomalaisten suosikkimatkakohteessa käytetty kulkupeli

Josko näillä etenisi.
 
"Nobody"
[QUOTE="vvv";28716592]Vieläkö täällä joku pyörii, aloitin hiukan jäljessä ratkomisen ja näitä en vain saa vaikka kuinka olen pohtinut ja pähkäillyt. Vinkkejä??
LAihdutus
painonvar 15 -pitävät kirjaa mitä syövät eli sen on oltava ru.........
kirnu 10 - lapissa elävä eläin jolla sarvet ja niiden huolenpitoa eli..
lihav 8 - kun nesteitä kertyy paljon kehoon niin se aiheuttaa tätä (joka myös lisää painoa kehossa)
riski pitk litania - mikko alatalon kpl jossa riski sana

Spiritismi
lottov 9 - lovon saannin jälkeen tai kesäisin/talvisin ihmiset tilaavat etelänmatkan eli toiselta nimeltä..
mee ja aav välinen 7 - "on uskomuksissa XXXX ihmisen tai eläimen sielu"
ins 7 - tarkoitetaan kunkin ihmisen tekemän työn nimikettä.

Gk
Wb 10 eräs elokuva jonka saa paremmin vastasanalla, C alkuinen leffa

Kulkuneuvo
alas 6 ,eräs pyörä thaikuissa[/QUOTE]

Tässä apuja :)
 
Melkein valmis
Kiitos antamistanne vihjeistä. Muuten hyvä, mutta en keksi jatkoa lo..ma...5-8-6 eikä la..menet...11 aukea vihjeellä x...zu.
Vieläkö voisitte auttaa, että voisin muuttaa nimimerkkini.
 
"pipsa"
Kiitos antamistanne vihjeistä. Muuten hyvä, mutta en keksi jatkoa lo..ma...5-8-6 eikä la..menet...11 aukea vihjeellä x...zu.
Vieläkö voisitte auttaa, että voisin muuttaa nimimerkkini.
lo..ma...5-8-6 tehtiin 86 päivässä myös tv-ohjelma, jota juonsi se heppu rimpsun toisella puolella
la..menet...11 xtr..za tätä onkin vaikea vinkata niin lisäsin sulle kirjaimia :D
 
Melkein valmis
Kiitti kaima avusta. Pääsin jo alivaltiosihteerin puolisooon asti. Siitä se Ro..M:n ja kenon välinen rimssu ei ole mun heiniä. Googlaan sormet verillä ja aivot tyhjänä myös sitä la..men.. 11, josta ole jo tehnyt rautalankaversion, vaan kun ei niin ei. Voisko sen jo sanoa suoraan?
 
"pipsa"
Kiitti kaima avusta. Pääsin jo alivaltiosihteerin puolisooon asti. Siitä se Ro..M:n ja kenon välinen rimssu ei ole mun heiniä. Googlaan sormet verillä ja aivot tyhjänä myös sitä la..men.. 11, josta ole jo tehnyt rautalankaversion, vaan kun ei niin ei. Voisko sen jo sanoa suoraan?

Ro..M:n ja kenon välinen rimssu ehkä tunnetuimman ankkapiirtäjän koko nimi

Xtravaganza
 
"pipsa"
[QUOTE="joku vaan";28717392]Kahta sanaa vaille valmis.

Jäätelö-ruudussa trop... ja kylm... 7
Spiritismi-ruudun rajasana vasemmalle ins.... 13 (tähän on ollu vinkki, mutta se ei auennut)[/QUOTE]

trop... ja kylm... 7 kylm:n vastakohta, lämpötilaan viittaava
Spiritismi-ruudun rajasana vasemmalle ins.... 13 ins joka roplaa peltilehmiä
 
"Joku vaan"
[QUOTE="pipsa";28717490]trop... ja kylm... 7 kylm:n vastakohta, lämpötilaan viittaava
Spiritismi-ruudun rajasana vasemmalle ins.... 13 ins joka roplaa peltilehmiä[/QUOTE]

Kiiton! Nyt sain valmiiksi.
 
makikat
Huhuu...

Vieläkö täällä joku pelaa?

Minulla on mietinnässä 12 sanaa ja kaikkiaan puuttuu kymmenkunta lisää -eli kaikki sanaketjut ei ole vielä auki. Jotain näitä on vinkattukin, mutta ei aukee ei. Just nimittäin selasin kaikki vanhat vihjeet läpi... Saisinko siis apuja seuraavissa ongelmakohdissa

LAIHDUTUS-ruudun Kiv.vesi 10, joka yhdistyy JÄÄTELÖ-ruutusta tulevaan Jää 13, tämä myös puuttuu

JÄÄTELÖ-ruudussa puuttuu Joukahaisen siskon ja sen eepoksen yhdistävä 9. Tätä on vinkattu, että on hahmo, mutta en keksi.

Etelästä lähtevä 11, joka tulee AURINGON rajalle

AURINKO-ruudussa Rev.tul 10 ja BoogJung ja Viid yhdistävä 13

MAFIA-ruudussa lähtösanasta 9, joka yhdistyy järj.rikoll.
Capo di... ja Bern Prov yhdistävä 9+5
"Jaska" 7

SUOMEN HISTORIA
Jaa Ilk 5+5
Suom.sota 6+8, joka yhdistyy von Döb...
1944 tapahtumasta lähtevä 11
 
Huhuu...

Vieläkö täällä joku pelaa?

Minulla on mietinnässä 12 sanaa ja kaikkiaan puuttuu kymmenkunta lisää -eli kaikki sanaketjut ei ole vielä auki. Jotain näitä on vinkattukin, mutta ei aukee ei. Just nimittäin selasin kaikki vanhat vihjeet läpi... Saisinko siis apuja seuraavissa ongelmakohdissa

LAIHDUTUS-ruudun Kiv.vesi 10, joka yhdistyy JÄÄTELÖ-ruutusta tulevaan Jää 13, tämä myös puuttuu se kiv.vesi 10 on veden ja hiilidioksidin seos

JÄÄTELÖ-ruudussa puuttuu Joukahaisen siskon ja sen eepoksen yhdistävä 9. Tätä on vinkattu, että on hahmo, mutta en keksi.

Etelästä lähtevä 11, joka tulee AURINGON rajalle mikä se etelä on? tai vaikka itä?

AURINKO-ruudussa Rev.tul 10 ja BoogJung ja Viid yhdistävä 13 soitin

MAFIA-ruudussa lähtösanasta 9, joka yhdistyy järj.rikoll. eräs mafian harjoittama rikos
Capo di... ja Bern Prov yhdistävä 9+5
"Jaska" 7

SUOMEN HISTORIA
Jaa Ilk 5+5
Suom.sota 6+8, joka yhdistyy von Döb...
1944 tapahtumasta lähtevä 11
Minä pelaan vielä. Heitin tuonne muutaman vihjeen :)
 
"vieras"
Huhuu...

Vieläkö täällä joku pelaa?

Minulla on mietinnässä 12 sanaa ja kaikkiaan puuttuu kymmenkunta lisää -eli kaikki sanaketjut ei ole vielä auki. Jotain näitä on vinkattukin, mutta ei aukee ei. Just nimittäin selasin kaikki vanhat vihjeet läpi... Saisinko siis apuja seuraavissa ongelmakohdissa

LAIHDUTUS-ruudun Kiv.vesi 10, joka yhdistyy JÄÄTELÖ-ruutusta tulevaan Jää 13, tämä myös puuttuu: poreilee kivennäisvedessä

JÄÄTELÖ-ruudussa puuttuu Joukahaisen siskon ja sen eepoksen yhdistävä 9. Tätä on vinkattu, että on hahmo, mutta en keksi. "takoja iänikuinen", tunnetuinpia hahmoja löytyy wikistä

Etelästä lähtevä 11, joka tulee AURINGON rajalle myös: itä ja lounas ovat tällaisia

AURINKO-ruudussa Rev.tul 10 ja BoogJung ja Viid yhdistävä 13: puskaradio

MAFIA-ruudussa lähtösanasta 9, joka yhdistyy järj.rikoll.: tyypillinen mafian tekemä rikos
Capo di... ja Bern Prov yhdistävä 9+5: toinen tunnettu pomo samalta alalta
"Jaska" 7: annetaan kasteessa

SUOMEN HISTORIA
Jaa Ilk 5+5: tunnettu rakennus Suomen entisessä pääkaupungissa
Suom.sota 6+8, joka yhdistyy von Döb...: kahina Pohjanmaalla, löytyy wikistä
1944 tapahtumasta lähtevä 11
: paikkakunta Kannaksella

tässä
 
makikat
Kiitos näistä.

Se "tyypillinen mafian tekemä rikos" 9 ei aukea edelleenkään. Salamurhaa siihen olen yrittänyt.

Myös von Döbelnin kahakka Pohjanmaalla on mysteeri. Olen yrittänyt lukea Suomen sodan ja Döbelnin Wikejä, mut en saa silmiini -tai en saa sopimaan.

Aurinkoon sain lisää ongelmia... Se soittimesta lähevä 6, saisko jotain vinkkejä, mistä lähteä etsimään? Tai "tuliketut" ja pohj. yhdistävä.

Minulla on auki 4 ruutua, mutta sanoja on 303/312. Eli vielä on jotain jossain pimennossa...
 
Kiitos näistä.

Se "tyypillinen mafian tekemä rikos" 9 ei aukea edelleenkään. Salamurhaa siihen olen yrittänyt. tällä pyritään häivyttämään rahojen rikollinen alkuperä

Myös von Döbelnin kahakka Pohjanmaalla on mysteeri. Olen yrittänyt lukea Suomen sodan ja Döbelnin Wikejä, mut en saa silmiini -tai en saa sopimaan. Suomen sodan kenttätaistelu, jos ymmärsin oikein mitä kaipaat

Aurinkoon sain lisää ongelmia... Se soittimesta lähevä 6, saisko jotain vinkkejä, mistä lähteä etsimään? Tai "tuliketut" ja pohj. yhdistävä.toinen nimitys kettutulille, alkaa pohj.

Minulla on auki 4 ruutua, mutta sanoja on 303/312. Eli vielä on jotain jossain pimennossa...
Tuossa :)
 
"Nobody"
Alkuperäinen kirjoittaja mjää;28723714:
Vielä apuja paikalla?

Kaksi sanaa puuttuu
lappi 11 - googlesta; Me Arctic XXXX Farmilla otamme sinut sydämellisesti vastaan ja pääset kokemaan parasta mitä Lapissa voi tehdä - ja sehän on XXXXX!

k.rotu 13 - on paimenkoirarotu, joka kuuluu FCI:n roturyhmään 1. Se on hyvin suosittu käyttö- ja harrastuskoira paimennustaitojensa, oppimiskykynsä ja ketteryytensä vuoksi.
Apuja hieman
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28727034]Tällä vihjeellä juuri en keksi. Vihje oli tuolla jo aiemmin. Muita vihjeitä?[/QUOTE]

näille kulkuneuvoille on omia reittejä teiden varsilla ja metsissä jne.
Kypärä päähän.
 

Yhteistyössä