joko on relaatio 34:lle oma ketju?

"vieras"
[QUOTE="vieras";28727214]näille kulkuneuvoille on omia reittejä teiden varsilla ja metsissä jne.
Kypärä päähän.[/QUOTE]

Kiitos :D ja niin luulin jo kokeilleeni tuon sanan. Tyhmä minä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28727286]Kaksi sanaa uupuu

Jäätelöruudusta * jäätelökojusta 11

Mafia ruutu *saapasmaan ja loman välinen 10[/QUOTE]

Loma selvitetty eli vielä apuja huutelen tuohon jäätelökojuun :wave:
 
makikat
[QUOTE="vieras";28727392]Loma selvitetty eli vielä apuja huutelen tuohon jäätelökojuun :wave:[/QUOTE]

Kaksi vihjettä samaan sanaan:

"Olin tulossa koulusta
Portaikossa pyysin sinua kahville
Siihen kahvilaan
Missä on pyöröovi"

Tämä on myös sellainen sininen, jolla on ärsyttävä "tilululii"-merkkiääni. Nämä ovat viimeaikoina olleet vähän vähenemään päin.
 
apua vielä
Juurikin sinne yläoikealle. Ja hauskinta tässä on, että googlen alaosassa ei ole mitään. Pitää kokeilla toisella selaimella. Mutta kiitos, tuo etukirjainkin auttaa.
 
Prkl
Puuttuu jokeri 10 alas, ei vaan tajuu, Grace Kelly ruudusta, Koira-ruudusta kaksi kotieläintä yhdistävä 7, Aurinko ruudusta i..s...pä ja ty..so..sy..ä yhdistävä sana! Apuja?
 
Prkl
[QUOTE="vieras";28729936]Jokeri 10 - myy avaimet käteen periaatteella tuotteitaan[/QUOTE]

Tack, en ollut tuollaisesta ennen kuullutkaan, jatkoa pähkäilen, mutta jos nuo kaksi olisi jollain vinkata, niitä oon pyöritellyt ikuisuuden.
 
"mjää"
[QUOTE="vieras";28729936]Jokeri 10 - myy avaimet käteen periaatteella tuotteitaan[/QUOTE]

Aurinko ruutuun löytyy wikistä ihan niistä syöpätyypeistä. Mitä kotieläin kohtaa tarkoitat?
 
Prkl
Muut keksinkin, mutta Aurinko-ruudun ty..so..pä ja i...pä yhdistävä puuttuu edelleen, mulla on aivot solmussa, ja en tule ikinä sitä keksimään, voisiko sanoa vaikka aika suoraan jo?
 
"Nobody"
Muut keksinkin, mutta Aurinko-ruudun ty..so..pä ja i...pä yhdistävä puuttuu edelleen, mulla on aivot solmussa, ja en tule ikinä sitä keksimään, voisiko sanoa vaikka aika suoraan jo?
wikistä lainaus;
"eli ihon tyvisolusyöpä on orvaskeden tyvikerroksesta lähtevä ihosyöpä, joka on hitaasti leviävä ja yleensä etäpesäkkeitä lähettämätön haavauma."
 

Yhteistyössä