joko on relaatio 34:lle oma ketju?

"Pelaaja"
Lomamatkan takia pääsin kovin myöhässä aloittamaan, mutta nyt puuttuisi 5 sanaa. Jos joku osaisi vinkata siinä Aurinko-ruudussa olevan kaupungin Naan... molemmat 4-kirjaimiset sanat, niin pääsisi varmaan aika hyvin loppuun?
 
"Pelaaja"
[QUOTE="Pelaaja";28731144]Lomamatkan takia pääsin kovin myöhässä aloittamaan, mutta nyt puuttuisi 5 sanaa. Jos joku osaisi vinkata siinä Aurinko-ruudussa olevan kaupungin Naan... molemmat 4-kirjaimiset sanat, niin pääsisi varmaan aika hyvin loppuun?[/QUOTE]

Kuten usein käy, niin kysyessään keksii - kyllä oli typerää. Nyt puuttuu enää yksi sana, eli ruudusta
Laihdutus sanojen lih... ja ris... välissä oleva 12. Jos siihen apua saisi?
 
"Pelaaja"
[QUOTE="Pelaaja";28731193]Kuten usein käy, niin kysyessään keksii - kyllä oli typerää. Nyt puuttuu enää yksi sana, eli ruudusta
Laihdutus sanojen lih... ja ris... välissä oleva 12. Jos siihen apua saisi?[/QUOTE]

Ja senkin keksi sitten, kun asiaa täällä kysyi. Nyt se on sitten valmis. Kiitos täällä vinkkejään antaneille. Koetan ensi kerralla ehtiä paremmin mukaan niin voin itsekin sitten kenties vinkata jotain.
 
"Www"
[QUOTE="vvv";28731706]Vielä yksi sana uupuu ja sitten valmista eli suomen historiasta suurhyökkäyksen 8 kirjaiminen sana jossa -. Vinkkiä?[/QUOTE]

Lähes sama kuin sen vieressä oleva "viivallinen" sana.
 
"Kysyjä"
Mikä ihme tulee historia-ruudun colasta ....-.... ? Olen vääntänyt coca-colaa siihen viivoilla ja väleillä ja ilman, mutta mitenkään päin ei onnistu. Alan harmistua! :/ Aloitin pari päivää sitten, yksi ruutu avaamatta ja uskoisin tämän johtavan sinne. Kiitos jo etukäteen avusta.
 
"Pelaaja"
[QUOTE="Kysyjä";28761827]Mikä ihme tulee historia-ruudun colasta ....-.... ? Olen vääntänyt coca-colaa siihen viivoilla ja väleillä ja ilman, mutta mitenkään päin ei onnistu. Alan harmistua! :/ Aloitin pari päivää sitten, yksi ruutu avaamatta ja uskoisin tämän johtavan sinne. Kiitos jo etukäteen avusta.[/QUOTE]

Onhan niitä muitakin kolajuomia. Tämä on muistaakseni saksalainen kolajuoma.
 
"Pelaaja"
Joko kaikki ovat saaneet tämän valmiiksi? Olen taas mattimyöhäisenä liikkeellä. Tartten apua ja rautalankavinkkejä.

LAIHDUTUS
voi 8
liikunta 8
Voi 8 on sellainen ruoka, joka alkaa tuolla sanalla ja päättyy sellaiseen joita lehmillä on päässä
Liikunta 8 ei minulla ole, ainoastaan kaksi sanaa joissa on 6 kirjainta. Toinen niistä on ihmisen perusliikkumismuoto ja toinen sitten siitä nopeampi muoto, myös ihan perusliikkumista.
 
"tsirp"
[QUOTE="Pelaaja";28780953]Voi 8 on sellainen ruoka, joka alkaa tuolla sanalla ja päättyy sellaiseen joita lehmillä on päässä
Liikunta 8 ei minulla ole, ainoastaan kaksi sanaa joissa on 6 kirjainta. Toinen niistä on ihmisen perusliikkumismuoto ja toinen sitten siitä nopeampi muoto, myös ihan perusliikkumista.[/QUOTE]

ei oo valmista taas perässä hiihtelen jeesaan jos osaan
 
"TSIRP"
[QUOTE="tsirp";28782119]pääskys... ei päiv

ei sulla ois casablan ja afr. - co välistä 7 [/QUOTE]

No ny ois valmis oli aikas kiva rellukka kiitos laatijoille uutta odotelessa en osannut niitä toisen laisia ratkoa nää on kivoja on ollut niin kiirust että tulin jälkijunassa pahasti mutta aika pitkälle sain ilman vihjeitä ratkottua KIITOS
 
"tsirp"
Vielä puuttuu kulkuneuvosta ylös oikealle 7, joka menee kats.

ja koira vasemmalle 12.
tulee pakoputkesta joita mitataan tälläistä kauppaakin on maiden välillä
toinen on varmaan se aloitussana + lääkärillä on tälläinen josta voi ottaa vapaata esim 1 vuodeksi se on myös murre sana jossain päin suomea kun joku sanoo toiselle että älä muuta..... (tarkoitaa sano puhu tms) jos se sana oli viistosti vasemalle
 
Ahis74
[/QUOTE]mon..car.. 7-10 eräs merkki esineelle, josta katsotaan aikaa[/QUOTE]

Vieläkö joku ratkoo tätä relaatiota? Tämä yksi sana enää puuttuu enkä millään keksi mikä se olisi. Voisiko joku ihana ihminen vääntää vielä jonkun rautalankavihjeen?
 

Yhteistyössä