joko on relaatio 34:lle oma ketju?

Tekijä
Pisimmällä olevilta puuttuu kaikilta nämä:

Kulkuneuvo
hylätty 12 ja 9 = 12 on etenkin vanhoissa autoissa yleinen hylkäyksen syy
auto 7 = tällaisia autoihin myy esim. Motonet tai Biltema, tuo 9 löytynee kunhan tämä ratkeaa

Laihdutus
pai... var.. 15 = kun kirjaat päivittäin syömisesi ylös, pidät tällaista
lihavuus 8 = kun kroppaan kertyy nestettä, se aiheuttaa tämän

Jäätelö 4 oikealla=ns. retrojäätelö, joka on palaamassa Kingis-perheeseen :)
Toivottavasti noista on apuja.
 
Kiitos, se oli siinä. Ei tullut mieleen ajatella noita viimeisiä tuolta kantilta, enkä varmaan olisi jäätelöä löytänytkään ilman tuota vihjettä. :) Tässä oli sopivasti haastetta, vaikka ainahan sitä toivoisi että olisi enemmän sanoja, ettei loppuisi niin pian. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tekijä;28712986:
Autoon saattaa ajansaatossa alkaa kertyä sellaista ruskeaa esiintymää. Esim. reikä auton pohjassa on tällainen :D
eli olin jäljillä mut nyt pitäis saada se osumaan tuohon ruutuun :D

no sehän iski heti ku salama kirkkaalta taivaalta :D

nyt kauppaan, tuun illalla autteleen jos joku kaipaa rautalankaa
 
"jokuvaan"
onko täällä enää ketään?

ei ole minulle auennut
LAIHDUTUS
lai..men.. 11 (alaspäin)

KULKUNEUVO:
hyl.. 9.. ei aukea vaikka vastasana aukesi.. ikinä ei oo tarttenu autosta huolehtia niin en tajua mistä ees hakia.. google ja wiki ei auttaneet

SPIRITISMI:
lovo 10 - rautalankaa pliis.. oon koittanut vaikka ja mitä jo
pul.. 5
hen.. 8

MAFIA:
si..be.. 13+8

GRACE:
jok.. 10 ylös ja 6 oikealle.. oon selannut kaikki wikin täsmennyssivun kautta löytyvät sivut.. ei jaksa enää
 
"jokuvaan"
[QUOTE="jokuvaan";28713112]onko täällä enää ketään?

ei ole minulle auennut
LAIHDUTUS
lai..men.. 11 (alaspäin)

KULKUNEUVO:
hyl.. 9.. ei aukea vaikka vastasana aukesi.. ikinä ei oo tarttenu autosta huolehtia niin en tajua mistä ees hakia.. google ja wiki ei auttaneet

SPIRITISMI:
lovo 10 - rautalankaa pliis.. oon koittanut vaikka ja mitä jo

MAFIA:
si..be.. 13+8

GRACE:
jok.. 10 ylös ja 6 oikealle.. oon selannut kaikki wikin täsmennyssivun kautta löytyvät sivut.. ei jaksa enää[/QUOTE]

pari löytyi jo vinkkien perusteella.. mutta edelleen on 10 sanaa hukassa
 
Tekijä
[QUOTE="jokuvaan";28713112]onko täällä enää ketään?

ei ole minulle auennut
LAIHDUTUS
lai..men.. 11 (alaspäin) - tarkennatko, mikä kohta?

KULKUNEUVO:
hyl.. 9.. ei aukea vaikka vastasana aukesi.. ikinä ei oo tarttenu autosta huolehtia niin en tajua mistä ees hakia.. google ja wiki ei auttaneet - liittyy auton voimansiirtoon

SPIRITISMI:
lovo 10 - rautalankaa pliis.. oon koittanut vaikka ja mitä jo - Tänään on lotossa muhkea xxxxxxxxxx!!!!
pul.. 5 - väkiviina
hen.. 8 - onko sulla vastasana? Siitä se toinen sana.

MAFIA:
si..be.. 13+8 - s.b:n koulutus

GRACE:
jok.. 10 ylös ja 6 oikealle.. oon selannut kaikki wikin täsmennyssivun kautta löytyvät sivut.. ei jaksa enää - 10 näitä löytyy muutama korttipakasta, 6 saat varmasti, kun ratkaiset tämän :) [/QUOTE]

:)
 
"jokuvaan"
[QUOTE="jokuvaan";28713157]pari löytyi jo vinkkien perusteella.. mutta edelleen on 10 sanaa hukassa[/QUOTE]

Enää puuttuis lovo..10 ja se hyl.. 9..

mies keksi noi loput..

toi la.. me 11 oli itellä mielessä jo heti kun olin kirjoittanut pa..va ja saanut oikein, mutta kun en muistanut, että mikä se on.. tiesin vaan että tuttu on sitä käyttänyt :D
 
"jokuvaan"
lovo 10..
no voi jestas, kun olin sitä jo kerran todistettavasti kokeillut, kerta se tuossa kirjoituskentässäkin näkyi.. nyt se sit hyväksyi..

mut emmä tiiä autoista mitään :D pitänee soittaa iskälle
 
"Sanni"
Cola - en saa menemään sanaa tuohon vai olenko ihan väärässä sanassa. Eli tuo Cola sanasta oikealle 9 väliviivalla. Joko sanassa on joku "härö" kun ei ota sitä tai sitten olen ihan pihalla. Apuja sanan kanssa.
 
newman
[QUOTE="Sanni";28714055]Cola - en saa menemään sanaa tuohon vai olenko ihan väärässä sanassa. Eli tuo Cola sanasta oikealle 9 väliviivalla. Joko sanassa on joku "härö" kun ei ota sitä tai sitten olen ihan pihalla. Apuja sanan kanssa.[/QUOTE]

Siihen tulee muu kolajuoma kuin se yleisin.
 

Yhteistyössä