vierailija
Ai hitsi, mitä ne siellä huutaa? Kiekuvat are youta vai tuleeko mitään kärkevää läppää edes? Ihanat mussukat!!Kai ne istuu vierekkäin ja härppii toisiaan ihanat huutajat
Ai hitsi, mitä ne siellä huutaa? Kiekuvat are youta vai tuleeko mitään kärkevää läppää edes? Ihanat mussukat!!Kai ne istuu vierekkäin ja härppii toisiaan ihanat huutajat
Oioiiii! Ihanaa, että satuit paikalle!No siis sohvalla ovat kaksin, mutta on täällä muitakin (miinus Jure). En tiiä tunnistaisinko Deanua tai Markia tms.
Ne istuu parin sohvan päässä ja on muhun selin, enkä kehtaa mennä lähemmäs kun kun pokka ei pidä. Mut eivät mitenkään pelkkää läppää heitä, vaikka nauravatki paljon. Kyllä ne myös keskustelee. Ja mua naurattaa tää liveraportointi. Mutta en kai mitään väärää varsinaisesti tee?Ovatko lähekkäin tai onko kosketuksia vai läppä lentää meiningillä?
Ja sitten tärkeä kysymys; miltä niiden katseet näyttää livenä sun mielestä, kun katsovat toisiaan ts jutellessa etc!
Joulu oli joo!
ArvasinJa kyllä, Krisko oi ihana Krisko on myös ihan naamat.
K toisessa reunassa ja B sohvan keskellä, eli joku mahtuisi vielä Bn toiselle puolelle. En mä nää oo nähny ku pari tukkahipsuja ku ostin niiden takana.Oioiiii! Ihanaa, että satuit paikalle!
Tarkentava kysymys, istuvatko lähekkäin? onko näkynyt kosketuksia pieniäkään?
Et minusta, kun et kerro paikkaa ja kunnioitat heidän tilaa.Ne istuu parin sohvan päässä ja on muhun selin, enkä kehtaa mennä lähemmäs kun kun pokka ei pidä. Mut eivät mitenkään pelkkää läppää heitä, vaikka nauravatki paljon. Kyllä ne myös keskustelee. Ja mua naurattaa tää liveraportointi. Mutta en kai mitään väärää varsinaisesti tee?
Nyt puhuu toveri asiaa!Eli jöönpitäjä lienee hotlalla asettelemassa pitsisukkiksia ja suihkuttelemassa parfyymia parisängyn tyynyihin . Nyt on B:n ja K:n hetki iskeä ja kuoria toisensa kuin sipulit, löytyyhän näitä motelleja.....
Et ollenkaan, just hyvä sie<3 kunnioittavalla asenteella liikkeellä oot, ts olinpaikka vasta myöhemmin ja antaa heidän olla keskenään ja sopivan etäisyyden päästä ihailu on se juttu! Just hyvin!! Kiiitos vielä, kun jaat sieltä! En ois ikinä uskonu, että kolmantena iltana päädytää tällaiseen vielä, joulu!Ne istuu parin sohvan päässä ja on muhun selin, enkä kehtaa mennä lähemmäs kun kun pokka ei pidä. Mut eivät mitenkään pelkkää läppää heitä, vaikka nauravatki paljon. Kyllä ne myös keskustelee. Ja mua naurattaa tää liveraportointi. Mutta en kai mitään väärää varsinaisesti tee?
Haetaan joku mitali sulle. Tulee sit 6.12. aikoihin postissaEt tee mitään väärää vaan täytät suurta yhteiskunnallisesti merkittävää kansalaisvelvollisuutta!!!
Oot kyllä onnekas kiva kun raportoit vähän meillekkinKiitos rohkaisuista, ehkä en sitten tee mitään väärin. Enkä oo ottanut edes yhtään sslakuvaa.
On humalassa, mutta tuntuu että ei ihan yhtä paljon, kun tietyt sankaritOnko Jan naamat?
Ja mun piti lähteä himaan baarista kahdeltatoista.Mun piti mennä jo nukkumaan, tai siis sängyssä jo olenkin, mutta miten tässä nyt enää pystyy!!! Ja ihana gf kun antaa pojille vähön siimaa!