vierailija
Haluun nähä känni-Krisin aamuviideltä!Miksi mulla on tunne, että Kris koittaa tutustua johonkin suomalaisiin naisiin Saammeko (tai saavatko he, jotka ovat siellä) nähdä humalaisen Krisin?
Haluun nähä känni-Krisin aamuviideltä!Miksi mulla on tunne, että Kris koittaa tutustua johonkin suomalaisiin naisiin Saammeko (tai saavatko he, jotka ovat siellä) nähdä humalaisen Krisin?
Siis se on tilassa ”aktiivinen nyt”Nyt sun täytyy olla selkeämpi.
Ollapa Tampereen yössä.Kuulkaa, siellä on komppania niin päissään just nyt bailaamassa Tampereen tietyssä baarissa, että en kyllä usko kenenkään lähtevän aamun koneella mihinkään.
Ei kun sitä shippaamista ei saa sekoittaa näin.Tuli nyt kyllä outo olo koko jutusta, shippaaja oon ja olen uskonut, että näiden välillä on jotain enemmän, enkä ole edes uskonut kyseisen puolisoyksityishenkilön olemassaoloon, nyt en enää tiedä, koska tuohan voisi olla puoliso tai sitten henkilökunnan jäsen? Miten B voi olla tämän asian kanssa ok, koska vaikuttaa edelleen ihastuneelta? Sympatiat on nyt enemmän B:n puolella, molempien fani K ja B olen tässä ollut
Ei kannata paljastaa sijaintia.En viitsi kertoa täällä just nyt kun katsoo näitä viestejä.
Hei, uskon mäkin, että jotain on oltava. Oli se sit mitä vain. Puolia en todellakaan ala erottelemaan.Tuli nyt kyllä outo olo koko jutusta, shippaaja oon ja olen uskonut, että näiden välillä on jotain enemmän, enkä ole edes uskonut kyseisen puolisoyksityishenkilön olemassaoloon, nyt en enää tiedä, koska tuohan voisi olla puoliso tai sitten henkilökunnan jäsen? Miten B voi olla tämän asian kanssa ok, koska vaikuttaa edelleen ihastuneelta? Sympatiat on nyt enemmän B:n puolella, molempien fani K ja B olen tässä ollut
Eli the seuralaista hengaa messissä siellä.....En viitsi kertoa täällä just nyt kun katsoo näitä viestejä.
Parempi näin.En viitsi kertoa täällä just nyt kun katsoo näitä viestejä.
En viitsi kertoa, koska Kta täällä on haukuttu myös urakalla nyt.Eli the seuralaista hengaa messissä siellä.....
B:kin vain filmaa lavalla, pitää oikeat tunteensa joko kurissa tai tukahduttaa ne TAI sitten pääsi friendzonelle - tai on vain luonteeltaan kultainen noutaja ja hämää ihmiset olettamaan, että tunnetta ois enemmänkin ja onkin aina ollutkin vain kaveri. K hämää ainoastaan enää osaa faneja.Tuli nyt kyllä outo olo koko jutusta, shippaaja oon ja olen uskonut, että näiden välillä on jotain enemmän, enkä ole edes uskonut kyseisen puolisoyksityishenkilön olemassaoloon, nyt en enää tiedä, koska tuohan voisi olla puoliso tai sitten henkilökunnan jäsen? Miten B voi olla tämän asian kanssa ok, koska vaikuttaa edelleen ihastuneelta? Sympatiat on nyt enemmän B:n puolella, molempien fani K ja B olen tässä ollut
Ymmärsin, ettei ole enää.Krisillähän on tyttöystävä, tuskin on suominaisia etsimässä
En viitsi kertoa, koska Kta täällä on haukuttu myös urakalla nyt.
En viitsi kertoa, koska Kta täällä on haukuttu myös urakalla nyt.
Kerro mitä siellä tapahtuu vaikket paikkaa kerrokaan.Kuulkaa, siellä on komppania niin päissään just nyt bailaamassa Tampereen tietyssä baarissa, että en kyllä usko kenenkään lähtevän aamun koneella mihinkään.
Voi sääli. Syvin säälini.No, tossahan se tulikin rivien välissä kerrotuksi.......
Joo kiinnostaa kans et millai meno niillä siellä onKerro mitä siellä tapahtuu vaikket paikkaa kerrokaan.
Siis puhun Ksta nyt. Ja siitä etten hänen tai Jokereiden olinpaikkaa kertoisi ihmisille, joiden asenne kyseistä artistia kohtaan on tuo.No, tossahan se tulikin rivien välissä kerrotuksi.......
Aijaa? No sit mä todella haluun nähä känni-Krisin aamuviideltä.Ymmärsin, ettei ole enää.
No, katsotaan se sit twitteristäSiis puhun Ksta nyt. Ja siitä etten hänen tai Jokereiden olinpaikkaa kertoisi ihmisille, joiden asenne kyseistä artistia kohtaan on tuo.
Siis puhun Ksta nyt. Ja siitä etten hänen tai Jokereiden olinpaikkaa kertoisi ihmisille, joiden asenne kyseistä artistia kohtaan on tuo.
Kaikki on s aatanan naamat ja hauskaa on. Jure tosin taisi lähteä. Ketjun päähenkilöt istuu sohvalla ja mun olo on vitu n epärealistinen. Mutta! En ole häirinnyt ketään. Mä olen vaan asiakas baarissa.Kerro mitä siellä tapahtuu vaikket paikkaa kerrokaan.