Ja tämä listalle ja sassiinVolden huono laatu Haloo, onko kuluttaja-asiamiehen toimistossa...?
Ihme piilorunkkausta.Shippauksen kultainen sääntö: älä tuo sitä tosielämään.
- hyvinvoiva ja onnellinen shippaaja
Tätä mäkin olen vähän miettinyt, että oisko noinGf ja Ewe tulleet kuskiksi, kun pitäähän noi juhlijat saada koneeseen aamulla.
Kastroitu unelmien soturi listalle.Kastroitu vielä kaiken lisäksi
Miksköhän B ei seuraa sitä.Kyllä mä luulen, että jos jokerit ei olis halunneet voldea paikalle, niin he ois sanoneet tyyliin että juhlitaan poikien kesken. Eiköhän kärtsä oo kysyny että onko ok...
Seuraako kukaan K:n crewsta?Miksköhän B ei seuraa sitä.
Runkkaako joku muuten Mannerheimintiellä maanantai-iltapäivänö? Se onkin vielä kokeilematta!Ihme piilorunkkausta.
SeuraaSeuraako kukaan K:n crewsta?
Ei hyvä luoja mä kuolen ja nukkua pitäisiRunkkaako joku muuten Mannerheimintiellä maanantai-iltapäivänö? Se onkin vielä kokeilematta!
TämäLuuletko, että tuollaiseen läheisriippuvaisen mokaan olisi heillä saumaa sanoa oikea mielipiteensä?
Taitaa kaikki. Mitö nyt äkkiä katoin kolme ekaa, niin jukka, allu ja jaakkojaakkoKuka?
Ja aikalailla tulee ammutuks alas myös seitinohut toive poikain (+Härde) keskinäisestä matkasta Sloveniaan. Jos ei edes yksi tärkeä ilta onnistu9Se vaan, että fiilistelepä nyt sitten fanina - tai ”fantasioi” mielessäsi sillä mahdollisuudella, että pojat vielä päätyisivät vähän pussailemaan omaan rauhaansa ennen toisen lähtöä maasta pois - kun gf on vilahtanut paikalla.
Ei voi fantasioida edes sitä mahdollisuutta, että pojat ois Suomessa yli huomisen, vaan vaikuttaa ihan siltä, että tähän loppui koko reissu, ehkä ne naiset vielä ajaakin ne kentälle.
Hyvä. Se tarkoittaa sitä, että Bojania tuskin on gf:n henkilön paljastumisen pelossa kielletty seuraamasta. Ei vain seuraa, syystä tai toisesta.Taitaa kaikki. Mitö nyt äkkiä katoin kolme ekaa, niin jukka, allu ja jaakkojaakko
Miksi mulla on tunne, että Kris koittaa tutustua johonkin suomalaisiin naisiin Saammeko (tai saavatko he, jotka ovat siellä) nähdä humalaisen Krisin?Kuulkaa, siellä on komppania niin päissään just nyt bailaamassa Tampereen tietyssä baarissa, että en kyllä usko kenenkään lähtevän aamun koneella mihinkään.
Missä baarissa?Kuulkaa, siellä on komppania niin päissään just nyt bailaamassa Tampereen tietyssä baarissa, että en kyllä usko kenenkään lähtevän aamun koneella mihinkään.
Nyt sun täytyy olla selkeämpi.Jokereiden instassa on taas joku
En viitsi kertoa täällä just nyt kun katsoo näitä viestejä.Missä baarissa?