vierailija
Tatuoin tämän.Joillakin on kivat fanit. Joillakin faneit, jotka eivät ole kivoja. Joillakin vastenmielisiä faneja. Ihan hänestä riippumatta. Jere-parka
Tatuoin tämän.Joillakin on kivat fanit. Joillakin faneit, jotka eivät ole kivoja. Joillakin vastenmielisiä faneja. Ihan hänestä riippumatta. Jere-parka
Aika ottaa ne iltalääkkeet. Taas täällä joku höpöliini luulee tietävänsä mitä jokerit ajattelee. HuhhuhNYT SULLA KEULII JA PAHASTI Jokerithan inhoaa sitä aivan kuten kaikki muutkin.
Minua asia ei kosketa, sillä en ole sen kummemmin Kääryleen kuin Jerenkään fani. Fanius taitaa olla enemmän teinien harrastuksia. Vähän kuten hobby horset.Joillakin on kivat fanit. Joillakin faneit, jotka eivät ole kivoja. Joillakin vastenmielisiä faneja. Ihan hänestä riippumatta. Jere-parka
Mutta K on rakas Blle, ja häntä täällä on kyllä taas haukuttu.NYT SULLA KEULII JA PAHASTI Jokerithan inhoaa sitä aivan kuten kaikki muutkin.
Ne vietti jo sitä aikaa kaksi päivää tien päällä. Nyt olivat päätösjuhlat kaikille. Jos heitä ei haittaa, niin ei tarvitse puolesta loukkaantuaSemmonen suomalainen perussääntö on, että kun ukot pitää sen harvan kerran keskenään hauskaa, niin akat pysyy silloin poissa jaloissa pyörimästä ja pilaamasta viboja.. Itsekin joutunut tämän nyrkkisäännön kohteeksi.
Niin on se nyt hitto, kun kerrankin kun ois linssiluteeksi hehkuvan hottien miesten iltamiin, niin eikös siellä matamienergioineen.
Olet ainoa, joka kuulostaa täällä teiniltä.Minua asia ei kosketa, sillä en ole sen kummemmin Kääryleen kuin Jerenkään fani. Fanius taitaa olla enemmän teinien harrastuksia. Vähän kuten hobby horset.
No se että valittaa asiasta keskustelupalstalla ei kuitenkaan vaikuta yhtään mihinkään. Kannattaa oikeasti olla seuraamatta jos ottaa noin koville. Eikä varmastikkaan kukaan ole tuonnekkaan juhliin tunkenut mukaan ilman kutsua.Ongelmia: tökerö valehtelu ja Volden huono laatu
Ei vain taida Kääryle tajuta, miten toi juttu vaikuttaa heitä Bojanin kanssa yhdessä fanittaviin.Ne vietti jo sitä aikaa kaksi päivää tien päällä. Nyt olivat päätösjuhlat kaikille. Jos heitä ei haittaa, niin ei tarvitse puolesta loukkaantua
Semmonen suomalainen perussääntö on, että kun ukot pitää sen harvan kerran keskenään hauskaa, niin akat pysyy silloin poissa jaloissa pyörimästä ja pilaamasta viboja.. Itsekin joutunut tämän nyrkkisäännön kohteeksi.
Niin on se nyt hitto, kun kerrankin kun ois linssiluteeksi hehkuvan hottien miesten iltamiin, niin eikös siellä matamienergioineen.
No entäs tämä : Jere on rakas Bojanille, ja häntä oot täällä solvannut. Ei B arvostais sitäkään.NYT SULLA KEULII JA PAHASTI Jokerithan inhoaa sitä aivan kuten kaikki muutkin.
Tuosta ei enää hymy leveneBn omien sanojen mukaan hänen hymystä näkyy, kun on onnellinen, ja silloin silmät sirrissä ja hampaat esillä hymyilee.
Tuon perusteella voisin päätellä kuvasta, että B on onnensa kukkuloilla
https://twitter.com/nouroblem/status/1705318943324324091
Toi ei ollut nyt se pointti, vaan että asia vuodetaan fanienkin suuntaan. Itse tosiaan olisin paremmalla mielellä jos en tietäisi gf:stä mitään (kuin että hän on olemassa).No luultavasti Jere on hänet sinne pyytänyt ja tämä on ollut kaikille muille ok.
K ei vuotanut.Toi ei ollut nyt se pointti, vaan että asia vuodetaan fanienkin suuntaan. Itse tosiaan olisin paremmalla mielellä jos en tietäisi gf:stä mitään (kuin että hän on olemassa).
Luuletko, että tuollaiseen läheisriippuvaisen mokaan olisi heillä saumaa sanoa oikea mielipiteensä?No luultavasti Jere on hänet sinne pyytänyt ja tämä on ollut kaikille muille ok.
lässyn lässyn läää... Me emme voi vaikuttaa asiaan mitenkään. Kaikki toivotut ovat paikalla ja se siitä. Sori, jos K nyt ei voi toteuttaa teidän fantasioissanne jotain K/B fanficciä. Hän asuu reaalimaailmassa.On outoa, miten tämä ei mene perille kiihkeille palvojille. Mutta tällainen sääntö on ja musakuvioissa se on peruskauraa.
Kyllähän se kepeyden leikkaa, kun tietää, että unel.mien soturi onkin kahlittu kotieläin.Toi ei ollut nyt se pointti, vaan että asia vuodetaan fanienkin suuntaan. Itse tosiaan olisin paremmalla mielellä jos en tietäisi gf:stä mitään (kuin että hän on olemassa).
Juuri näin! noista tosielämän asioista on turha täällä puhua. Se ei muuta mitäänShippauksen kultainen sääntö: älä tuo sitä tosielämään.
- hyvinvoiva ja onnellinen shippaaja
Minä en kuulu "nautoihin" enkä ole "puutarhuri"Ei stana Itse taidat olla sitten joku rotunauta vai? Voi jeesus.
Voivitt mitä paskaa toi oma lause Joo ei nyt irtoa. Mut ajatusydin tonsuuntainenKyllähän se kepeyden leikkaa, kun tietää, että unel.mien soturi onkin kahlittu kotieläin.
Kastroitu vielä kaiken lisäksiKyllähän se kepeyden leikkaa, kun tietää, että unel.mien soturi onkin kahlittu kotieläin.
Joo, eikä Kta.Oli K:n vastuulla, ettei gf läsnäolo vuoda julki. Sitä ei todellakaan voi sälyttää Jokereille.