vierailija
Kenen kaa? Alan identifioitua hänen kanssaan päivä päivältä enemmän!Krisko inttää kännissä.
Kenen kaa? Alan identifioitua hänen kanssaan päivä päivältä enemmän!Krisko inttää kännissä.
Tää on kyllä niin mahtava huipennus tälle illalle ja koko keikkaputkelle!!! En voi uskoa ja naurattaa samalla!Ei juma lauta nyt mitä kaikki nukkuvat naudat missaa. Liverapsa!! Oon pähkinöinä täällä, peiton alla minäkin jo.
Siis asumaan tarkotinVoi apua voi kun kaikki joksupojat vois jäähä suomeen vaan kun tunuvat täällä viihtyvän
oIkein kun inttää ja väärälle tyypille, niin joutuvat vielä pojat nökemään ne TURPAKÄRÄJÄT, joista niin lauteilla mölistiin sonnilaumanaKrisko inttää kännissä.
On Nace ja Jan myös, pyörivät Krisko kanssa mutta mulle tulee vähän sellainen olo että niin ihana kuin Kris onkin, mä en tulisi toimeen sen kanssa. En ainakaan, kun ollaan humalassa. Vänkää ja inttää ja on kovaääninen kans. Sori Kris, live you.Oliko myös Nace siellä? Jos BK seurannalta riittää hetkeksi silmää toiseen suuntaan (hox vain jos siellä ei tapahdu mitään, luotan sun kykyyn niin täysin jo tällä perusteella), niin miltä meidän toinen nouseva sankarikaksikko J&N näyttää? Ovatko keskenään tekemisissä?
KIITOS EN OLE ikinä voittanut mitään.Toivottavasti tiedät ja ymmärrät, et laivassa on laitettu kiireellinen kokous pystyyn tähän aikaan vuorokaudesta, jotta voidaan myöntää sulle palkintohuoneeseen oma pokaali!!
Ei helkkari en mä pysty.On Nace ja Jan myös, pyörivät Krisko kanssa mutta mulle tulee vähän sellainen olo että niin ihana kuin Kris onkin, mä en tulisi toimeen sen kanssa. En ainakaan, kun ollaan humalassa. Vänkää ja inttää ja on kovaääninen kans. Sori Kris, live you.
Luin että nöpöttää...mulla taitaa nyt olla alitajunnassa epärealistiset odotukset.Onko porukka siis jakautunut useampaan pöytään, jos K&B höpöttää omalla sohvalla?
No mistäs siitä nöpötyksestäkin tietääLuin että nöpöttää...mulla taitaa nyt olla alitajunnassa epärealistiset odotukset.
Nooouuu!! Ehkä se kerää itseään! (Mietin oliko sellasta tarinaa kirjoitettu vielä, missä ois tällainen plottwist, varsinainen)K meni vessaan, en ymmärrä, miksi B ei mene sen perään
Musta tuntuu, että K sanoi aiemmin joillekin, että haluaa olla rauhassa.. En kuullut koko keskustelu mut oli hyvin lyhyt, pari tyttöä kävi ( faneja?). Jan, Kris ja Nace on jutellut kyllä baarivieraiden kanssa, mut en tiiä, onko ollut faneja vai baarin asiakkaita muuten vaan.Saako he olla siellä baarissa rauhassa, vai tunnistaako ihmiset välillä ja käy sanomassa heille jotain?