vierailija
Yritäpä nyt vielä tsekata, onko siellä Bojanin toisella puolella semmonen noin sohvatyynyn kokoinen vaalea naishenkilö, joka säteilee ympärilleen pakastimen tarunhohtoista lämpöä?
Mitähän ne juttelee? Mitähän muuta ne yhdessä tekis (enkä nyt ajattele ”sitä”)? Ai niin, Salkkareita ainaskin!Ja täytyy vielä lisätä, että mulla niin lämmittää mieltä kuulla, että monen päiviän ja yhdessä vietetyn ajan jälkeen pääsevät viettään vielä yhdessä (kahdestaan ja kahdestaan porukas etc) aikaa myös privana/yksityishlöinä. (Ja tajusin joo suoraan mitä tuli epähuomiossa kirjoitettua... ei tarkoituksella oikeesti mut en keksi 3 myöhän yön jälkeen parempaa sanaa)
Tää jotenki lisää uskoa, että tällaisia hetkiä muutenki ja paljon!
Ymmärrän, et baarireissu saattoi vähän pitkittyä. Eikös ne kohta oo menossa kiinni muutenkin?Ja mun piti lähteä himaan baarista kahdeltatoista.
OI ihanat. Siellä sitä sitten voi kaulakkain kävellä hotlaan kun jalat ei toimi.On humalassa, mutta tuntuu että ei ihan yhtä paljon, kun tietyt sankarit
Nou nou, nou no nou nou, nyt et kullä lähde minnekään!Ja mun piti lähteä himaan baarista kahdeltatoista.
Pötköttäessä ja vessassa! Toivottavasti eri aikaan! Tai sit tän illan jälkeen yhtä aikaisesti toteutettuna yhdessä. Ei niin (b)romantic!Mitähän ne juttelee? Mitähän muuta ne yhdessä tekis (enkä nyt ajattele ”sitä”)? Ai niin, Salkkareita ainaskin!
Itseasiassa varsinainen plot twist, mutta ne osaa olla myös hiljaa keskenään. Eos kovin kauaa kerralla. Odotan, josko voisin kertoa et ne menis yhdessä sinne Kn lupailemaan toiletiin, mut ei vielä oo tapahtunut. K puhuu hiton hyvin enkkua, mut silti sieltä on kuulunu esim mitä ja häh vsrmaan kertaa kymmenen.Muita havaintoja heidän kehonkielestään selkäpuolelta nähtynä?
Tai mitä tahansa muuta, mihin sulla kiinnittyy huomio varsinki tässä sankarikaksikossa?
Nyt ei vaan voi!!! Yhteisvastuullisuusvelvoite puutarhaa ja laivaa kohtaan! Joskus sattuu vaan laivassa paikkaan, jossa on hetken aikaa vastuussa jos siis on itsellä voimia siihen! Pieni pinnistys vielä!Ja mun piti lähteä himaan baarista kahdeltatoista.
Mä mietin just et kiva jos ois tänää lähteny jollain porukalla viihteelle ja osunu samaan baariin niitten kans, ni miten hitossa oisin osannu peitellä omaa reaktiota muilta Asun siis Tampereella ni noin ois voinu teoriassa käydäkin, mut onneks vaan teoriassa, oisin todennäköisesti nimittäin nolannu itteni totaalisestiItse kyllä varmaan sekoaisin, jos K&B kikattelis jossain parin sohvan päässä minusta. Katselisin poikia vaan ihastuneen näköisenä ja huokailisin.
En mä kuin kännissä ole, etten sitä huomasi.Yritäpä nyt vielä tsekata, onko siellä Bojanin toisella puolella semmonen noin sohvatyynyn kokoinen vaalea naishenkilö, joka säteilee ympärilleen pakastimen tarunhohtoista lämpöä?
Istuuko ne siis kylki kyljessä? Ja huh aika monessa ficissä ne tuossa tilassa joutuu sinne toilettiinItseasiassa varsinainen plot twist, mutta ne osaa olla myös hiljaa keskenään. Eos kovin kauaa kerralla. Odotan, josko voisin kertoa et ne menis yhdessä sinne Kn lupailemaan toiletiin, mut ei vielä oo tapahtunut. K puhuu hiton hyvin enkkua, mut silti sieltä on kuulunu esim mitä ja häh vsrmaan kertaa kymmenen.
Toilettiin, se vasta ois! Ja joo, Ihan lyhyen pituista wc-käyntiä tässä ajatellen. Vitsi<3Itseasiassa varsinainen plot twist, mutta ne osaa olla myös hiljaa keskenään. Eos kovin kauaa kerralla. Odotan, josko voisin kertoa et ne menis yhdessä sinne Kn lupailemaan toiletiin, mut ei vielä oo tapahtunut. K puhuu hiton hyvin enkkua, mut silti sieltä on kuulunu esim mitä ja häh vsrmaan kertaa kymmenen.
Ihanaa, et puhuu hyvin!!!! 🥲🥲🥹🥹🥹🩷, se on tärkeää, että pystyvät kunnolla juttelemaan Itseasiassa varsinainen plot twist, mutta ne osaa olla myös hiljaa keskenään. Eos kovin kauaa kerralla. Odotan, josko voisin kertoa et ne menis yhdessä sinne Kn lupailemaan toiletiin, mut ei vielä oo tapahtunut. K puhuu hiton hyvin enkkua, mut silti sieltä on kuulunu esim mitä ja häh vsrmaan kertaa kymmenen.
H elvetti älkää naurattako mua, en halua herättää huomiota.Suomalainen viina antaa siimaa.
Eli ei oo????En mä kuin kännissä ole, etten sitä huomasi.
Voi apua voi kun kaikki joksupojat vois jäähä suomeen vaan kun tunuvat täällä viihtyvänKrisko inttää kännissä.