Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ovatko lähekkäin tai onko kosketuksia vai läppä lentää meiningillä?

Ja sitten tärkeä kysymys; miltä niiden katseet näyttää livenä sun mielestä, kun katsovat toisiaan ts jutellessa etc!

Joulu oli joo!
Ne istuu parin sohvan päässä ja on muhun selin, enkä kehtaa mennä lähemmäs kun kun pokka ei pidä. 😅 Mut eivät mitenkään pelkkää läppää heitä, vaikka nauravatki paljon. Kyllä ne myös keskustelee. Ja mua naurattaa tää liveraportointi. Mutta en kai mitään väärää varsinaisesti tee?
 
vierailija
Eli jöönpitäjä lienee hotlalla asettelemassa pitsisukkiksia ja suihkuttelemassa parfyymia parisängyn tyynyihin . Nyt on B:n ja K:n hetki iskeä ja kuoria toisensa kuin sipulit, löytyyhän näitä motelleja.....
 
vierailija
Ne istuu parin sohvan päässä ja on muhun selin, enkä kehtaa mennä lähemmäs kun kun pokka ei pidä. Mut eivät mitenkään pelkkää läppää heitä, vaikka nauravatki paljon. Kyllä ne myös keskustelee. Ja mua naurattaa tää liveraportointi. Mutta en kai mitään väärää varsinaisesti tee?
Et minusta, kun et kerro paikkaa ja kunnioitat heidän tilaa.
 
vierailija
Ne istuu parin sohvan päässä ja on muhun selin, enkä kehtaa mennä lähemmäs kun kun pokka ei pidä. Mut eivät mitenkään pelkkää läppää heitä, vaikka nauravatki paljon. Kyllä ne myös keskustelee. Ja mua naurattaa tää liveraportointi. Mutta en kai mitään väärää varsinaisesti tee?
Et ollenkaan, just hyvä sie<3 kunnioittavalla asenteella liikkeellä oot, ts olinpaikka vasta myöhemmin ja antaa heidän olla keskenään ja sopivan etäisyyden päästä ihailu on se juttu! Just hyvin!! Kiiitos vielä, kun jaat sieltä! En ois ikinä uskonu, että kolmantena iltana päädytää tällaiseen vielä, joulu!
 
vierailija
Ja täytyy vielä lisätä, että mulla niin lämmittää mieltä kuulla, että monen päiviän ja yhdessä vietetyn ajan jälkeen pääsevät viettään vielä yhdessä (kahdestaan ja kahdestaan porukas etc) aikaa myös privana/yksityishlöinä. (Ja tajusin joo suoraan mitä tuli epähuomiossa kirjoitettua... ei tarkoituksella oikeesti:D mut en keksi 3 myöhän yön jälkeen parempaa sanaa)

Tää jotenki lisää uskoa, että tällaisia hetkiä muutenki ja paljon!
 

Yhteistyössä