vierailija
Eikä...Bojan jakoi Matin stoorin instassa...
Eikä...Bojan jakoi Matin stoorin instassa...
Eikä tartte tallentaa edes kunhan vaan painaa sormella ruutua et video pysähtyy. Specsaversillä käynti voi myös auttaa.Ihan selvästi näkyy, kun tallentaa videon ja etenee ruutu ruudulta ja pysäyttää.
Voi stnan prkl ttu.
Et voi vuoren varmasti sanoa. Luulet tietäväsi, koska olet kehittänyt pääsi sisällä teorian. Eiköhän B kerro aikanaan, että mistä biisi oikeasti kertooSe on vain hämäystä se, ei viittaa
Täysin samat ajatukset minullakin, keikalta tulin, ja nyt ihmettelen, mistä ihmeestä täällä jankataan Huomenna uudestaan Kultsalle.Nyt kotona. Täällä ilmeisesti jotain ankeutusta vaan, ei varmaan kannata edes lukea.
Keikka oli kertakaikkisen upea. B oli rento, hyväntuulinen ja hauska. Ja todellakin fiiliksissä koko keikan ja antoi sen myös kuulua. Oli iso yllätys, että soitti itse siinä ew:ssä, oli ihana, ihana, ihana. Uusi biisi oli aivan mahtava ja yleisö otti sen aivan täysillä vastaan. Olin itse myös aivan fiiliksissänsiitä biisistä! Ja sitten se encoren encore, kukaan yleisöstä ei lähtenyt minnekään, vaan odotti että ne tulis soittaa vielä jotain, ja tulihan ne. K:ta en muistanut tai kaivannut koko keikan aikana. Ihanat joksut, mä oon aivan rakastunut.
Ei taida B:llä olla mitään ongelmaa tai muutenkaan hampaankolossa. Kaikki hyvin, eikä mikään ole muuttunut. Shipiltä vain tippui pohja.Eikä...
Ehkä se kertoo jostain toisesta henkilöstä, jota hän on kaivannut, jostain joka oli kuulemassa tänään.Et voi vuoren varmasti sanoa. Luulet tietäväsi, koska olet kehittänyt pääsi sisällä teorian. Eiköhän B kerro aikanaan, että mistä biisi oikeasti kertoo
Juu ei kerro Etelistä, typerysEhkä se kertoo jostain toisesta henkilöstä, jota hän on kaivannut, jostain joka oli kuulemassa tänään.
Mäkin ekaa kertaa täällä lukemassa ja näköjään palsta vallattu. Annan myöhemmin keikkaraporttia. Aivan upea upea, mahtava keikka oli. Voi rakkaat joksut, olette vieneet mun sydämen.Täysin samat ajatukset minullakin, keikalta tulin, ja nyt ihmettelen, mistä ihmeestä täällä jankataan Huomenna uudestaan Kultsalle.
Mä kyllä näin sen ja se on siellä, mua vaan ketuttaa se, että siitä on myös tehty fan serviceäkin, vaikka se että niitä tunteita oli ei muuttanut mitään.Mä olen aikalailla samaa mieltä sun kanssasi. Meitä on ilmeisesti joitakin, jotka ottavat K B suhteen vakavammin kuin muut. Enkä tiedä, tarvitseeko sanoa, että liian vakavasti. Kukin tavallaan. Myös minä ihmettelen, että kun ovat vain ystäviä, miksi täytyy edelleen vihjailla faneille, että olisi jotain muuta. Eihän K vihjaile muistakaan ystävistään fire and watereita ja taas sitä are you takin on saatu useamman kerran. Olisiko kuitenkin niin, että he yrittävät eroon noista vihjeistä ja K niistä Bojanin kähmimisistä lavalla, niitähän ei nyt enää nähty. Ja ihan hyvä jos ei enää nähdä, koska ne vie ajatukset siihen, että olisi jotain enemmän. Ihmeellinen tarina tämä kuitenkin oli, kun niin moni ihminen oli näkevinään jotain elämää suurempaa ja romanttistakin.
Niinpä.Ehkä se kertoo jostain toisesta henkilöstä, jota hän on kaivannut, jostain joka oli kuulemassa tänään.
Kertoo ehkä siitä, että koko porukka pitää JO:n musiikista ja haluavat tukea heitä. Onhan se paljon parempi kokemus seurata yleisössä kuin bäkkäriltä! Ja nuo liput tukivat joksuja taloudellisestikinOnhan tuo aika jännä mennä NM kanssa Joksujen keikalle yleisön sekaan kun muuten niin pitää piilotella
Ketään sellaista ei kuulemassa tänään ollut, siis muita kuin J. Jos se jostain paikalla olleesta kertoi niin muita vaihtoehtoja ei ole. En silti tiedä kertooko J:stä mutta aivan varmasti ei esim E:stä tm. Ja kyllä itse asiassa olen melkoisen varma että ei kerro myöskään kenestäkään naisesta.Ehkä se kertoo jostain toisesta henkilöstä, jota hän on kaivannut, jostain joka oli kuulemassa tänään.
No se Hojan. Ja Carpe diem.Mikä oli ensimmäisenä encorena? Live oli vissiin tauolla tai jotain kun en muista kuin toisen.
Niinpä. Minusta tuo on niin ilmiselvä queer-biisi.Onko Bojan käyttänyt kappaleissaan aikaisemmin sloveeniksi tai serbiaksi sanaa dear?
Lisäksi mulle tää on niiin niiin red flag noiden kahden (K&B) suhteesta, koska Bojan kirjoittaa: "All the women love me a lot. Minusta TÄYSIN selkeä viittaus siihen,m että hän itse ei rakasta NAISIA. Jos toi biisi ois naiselle, siinä ois että other women love me a lot.
Todella, todella paljastava biisi. Mutta hyvä, että sanoo miten tuntee. Rehellinen kaveri. Ihana
Sama huomio, masuhan sieltä pilkahteliKeikka oli aivan upea, mä on vielä niin fiiliksissä, että en osaa vielä edes avata kaikkea. B antoi kaikkensa, oli niin rento ja avoin, ja todella todella energinen, ravasi lavaa laidasta laitaan. Uudet biisit otettiin niin hyvin vastaan, että varmasti ovat pojat vaikuttuneita. Yleisö ihastui ainakin heti siihen biisiin joka esitettiin vielä uudelleen. Yleisö rakasti heitä ja he varmasti tunsivat sen. Vaatteista en osaa sanoa muuta kuin että B:n masu näkyi kyllä useasti.
Minulle ei tullut yhtään sellainen oloNiinpä. Minusta tuo on niin ilmiselvä queer-biisi.
Vitut EI HÄVETÄ YHTÄÄN! Itehän ne tän vedätyksen ja sekoilun aloitti. Sitä saa mitä tilaa.Kaikki keikalla olleet jotka kirjoittele/vastailette näihin yksityishenkilöihin liittyviin juttuihin kivojen keikkaraporttien kirjoittelujen sijasta niin HÄVETKÄÄ älkääkä enää tulko keikoille kun näyttää että ei se JO:n musiikki näköjään ole se pääasia. Kiitos ja anteeksi.
Ja novi val.No se Hojan. Ja Carpe diem.
minulle kyllä tuli myös. Tietysti käännöksessä voi menettääMinulle ei tullut yhtään sellainen olo
Pikkasen keittää sulla yli...Vitut EI HÄVETÄ YHTÄÄN! Itehän ne tän vedätyksen ja sekoilun aloitti. Sitä saa mitä tilaa.