Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässä uuden biisin koko lyriikat serbiaksi ja englanniksi käännettynä. https://twitter.com/pasi_jersey/status/1764014132712346008/
Onko Bojan käyttänyt kappaleissaan aikaisemmin sloveeniksi tai serbiaksi sanaa dear?
Lisäksi mulle tää on niiin niiin red flag noiden kahden (K&B) suhteesta, koska Bojan kirjoittaa: "All the women love me a lot. Minusta TÄYSIN selkeä viittaus siihen,m että hän itse ei rakasta NAISIA. Jos toi biisi ois naiselle, siinä ois että other women love me a lot.
Todella, todella paljastava biisi. Mutta hyvä, että sanoo miten tuntee. Rehellinen kaveri. Ihana 💔💔💔
 
vierailija
Silleen kyllä tosi näkyvään paikkaanl katsomaan tavallaan asettautuivat koska se katsomo oli kuitenkin ihan valoisa ja kyllä sinne näki permannoltakin tosi hyvin. Kai heidän seurueelle ois joku aitiokin järkkääntynyt.
 
vierailija
Tää shippi on muuttunut vaan jankkaukseksi. Sori en ihmettele miks B ja K yhteistä kontsaa ei tuu kun joka asiasta väännetään. Nyt ilmeisesti ”K on pahis ja piilottelee gf ja vedättää meitä ja B:tä ja nyt B tehnyt synkän biisin heistä”.

En ollut keikalla mutta sen mitä olen nähnyt niin päähenkilöillä kaikki hyvin.

Ja selvästi näyttää siltä että tyttöystävä on? Mitä väliä? Piilotelkoot maailman ääriin, ei ole multa pois. En itsekkään ymmärrä miksei voi vain myöntää olevansa varattu, mutta ehkei sitten henkkoht syistä sitä tuo julki.
 
vierailija
Onko Bojan käyttänyt kappaleissaan aikaisemmin sloveeniksi tai serbiaksi sanaa dear?
Lisäksi mulle tää on niiin niiin red flag noiden kahden (K&B) suhteesta, koska Bojan kirjoittaa: "All the women love me a lot. Minusta TÄYSIN selkeä viittaus siihen,m että hän itse ei rakasta NAISIA. Jos toi biisi ois naiselle, siinä ois että other women love me a lot.
Todella, todella paljastava biisi. Mutta hyvä, että sanoo miten tuntee. Rehellinen kaveri. Ihana
Siinä dear kohdassa on käytetty sanaa draga, joka on ilmeisesti feminiinimuoto? Eli viittaisi naiseen.
 
vierailija
Joo keikka kesti liian vähän aikaa. En tykännyt Metuljin versiosta, eikä EW:nkään versio ollut aivan omaan mieleeni. Uudet biisit toimivat hyvin. Oliko se niin, että se kaipausbiisi kuultiin kaksi kertaa? Minusta siinä oli K-eleitä ja ripaus räppibiisihenkeä. Mitä nähtiin esim. Sloveniassa tehdyn lock downin aikaan, jossa B:lläkin pieni (laulu)osuus.
Mutta en nyt ole kauhean fiiliksissä jauhaa näitä, koska mä olisin halunnut nähdä K&B-yhteiskemiaa 😭😭😭😭😭😭
Se, ettei sitä tullut vei mun koko keikkakokemuksen aika laimeaksi. Muuten ois ollut ihan hyvä, paikoin jopa timanttinen. Mut ei tän pettymyksen jälkeen. Joka vain paheni tiedolla, että NM oli katsomossa ja K luumuillut siellä myös joku huppu päässä.
Lähinnä just se ottaa päähän, että miksi meille ihan vain esitetään kaikennäköistä? Eilenkin kun kommentoin, etten jaksaisi kontsaa jossa vain esitetään meille maybe morea niin sain hirveästi alapeukkuja, että kivahan se on. Vieläkö ootte sitä mieltä...
Mä olen aikalailla samaa mieltä sun kanssasi. Meitä on ilmeisesti joitakin, jotka ottavat K B suhteen vakavammin kuin muut. Enkä tiedä, tarvitseeko sanoa, että liian vakavasti. Kukin tavallaan. Myös minä ihmettelen, että kun ovat vain ystäviä, miksi täytyy edelleen vihjailla faneille, että olisi jotain muuta. Eihän K vihjaile muistakaan ystävistään fire and watereita ja taas sitä are you takin on saatu useamman kerran. Olisiko kuitenkin niin, että he yrittävät eroon noista vihjeistä ja K niistä Bojanin kähmimisistä lavalla, niitähän ei nyt enää nähty. Ja ihan hyvä jos ei enää nähdä, koska ne vie ajatukset siihen, että olisi jotain enemmän. Ihmeellinen tarina tämä kuitenkin oli, kun niin moni ihminen oli näkevinään jotain elämää suurempaa ja romanttistakin.
 
vierailija
Tää shippi on muuttunut vaan jankkaukseksi. Sori en ihmettele miks B ja K yhteistä kontsaa ei tuu kun joka asiasta väännetään. Nyt ilmeisesti ”K on pahis ja piilottelee gf ja vedättää meitä ja B:tä ja nyt B tehnyt synkän biisin heistä”.

En ollut keikalla mutta sen mitä olen nähnyt niin päähenkilöillä kaikki hyvin.

Ja selvästi näyttää siltä että tyttöystävä on? Mitä väliä? Piilotelkoot maailman ääriin, ei ole multa pois. En itsekkään ymmärrä miksei voi vain myöntää olevansa varattu, mutta ehkei sitten henkkoht syistä sitä tuo julki.
no nyt näyttää ettei enää piilotella, kun brotherin konserttiin mennään yhdessä katsomoon. Siellä jos missä hänet kyllä huomataan ja seurue myös, mustista laseista ja huppareista huolimatta.
 
vierailija
Kaikki keikalla olleet jotka kirjoittele/vastailette näihin yksityishenkilöihin liittyviin juttuihin kivojen keikkaraporttien kirjoittelujen sijasta niin HÄVETKÄÄ älkääkä enää tulko keikoille kun näyttää että ei se JO:n musiikki näköjään ole se pääasia. Kiitos ja anteeksi.
 

Yhteistyössä