Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt kotona. Täällä ilmeisesti jotain ankeutusta vaan, ei varmaan kannata edes lukea.
Keikka oli kertakaikkisen upea. B oli rento, hyväntuulinen ja hauska. Ja todellakin fiiliksissä koko keikan ja antoi sen myös kuulua. Oli iso yllätys, että soitti itse siinä ew:ssä, oli ihana, ihana, ihana. Uusi biisi oli aivan mahtava ja yleisö otti sen aivan täysillä vastaan. Olin itse myös aivan fiiliksissänsiitä biisistä! Ja sitten se encoren encore, kukaan yleisöstä ei lähtenyt minnekään, vaan odotti että ne tulis soittaa vielä jotain, ja tulihan ne. K:ta en muistanut tai kaivannut koko keikan aikana. Ihanat joksut, mä oon aivan rakastunut.
Täysin samat ajatukset minullakin, keikalta tulin, ja nyt ihmettelen, mistä ihmeestä täällä jankataan 😂 Huomenna uudestaan Kultsalle.
 
vierailija
Muistaako kukaan enää sitä, kun nm matkusti Italiaan? Sielläkin otetuissa kuvissa, jotka joku oli kaivanut jostakin esiin, oli sormus vasemmassa nimettömässä. Aika paljon jauhettiin silloinkin kihlasormuksesta.
 
vierailija
Keikka oli aivan upea, mä on vielä niin fiiliksissä, että en osaa vielä edes avata kaikkea. B antoi kaikkensa, oli niin rento ja avoin, ja todella todella energinen, ravasi lavaa laidasta laitaan. Uudet biisit otettiin niin hyvin vastaan, että varmasti ovat pojat vaikuttuneita. Yleisö ihastui ainakin heti siihen biisiin joka esitettiin vielä uudelleen. Yleisö rakasti heitä ja he varmasti tunsivat sen. Vaatteista en osaa sanoa muuta kuin että B:n masu näkyi kyllä useasti. ❤
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Mä olen aikalailla samaa mieltä sun kanssasi. Meitä on ilmeisesti joitakin, jotka ottavat K B suhteen vakavammin kuin muut. Enkä tiedä, tarvitseeko sanoa, että liian vakavasti. Kukin tavallaan. Myös minä ihmettelen, että kun ovat vain ystäviä, miksi täytyy edelleen vihjailla faneille, että olisi jotain muuta. Eihän K vihjaile muistakaan ystävistään fire and watereita ja taas sitä are you takin on saatu useamman kerran. Olisiko kuitenkin niin, että he yrittävät eroon noista vihjeistä ja K niistä Bojanin kähmimisistä lavalla, niitähän ei nyt enää nähty. Ja ihan hyvä jos ei enää nähdä, koska ne vie ajatukset siihen, että olisi jotain enemmän. Ihmeellinen tarina tämä kuitenkin oli, kun niin moni ihminen oli näkevinään jotain elämää suurempaa ja romanttistakin.
Mä kyllä näin sen ja se on siellä, mua vaan ketuttaa se, että siitä on myös tehty fan serviceäkin, vaikka se että niitä tunteita oli ei muuttanut mitään.
 
vierailija
Ehkä se kertoo jostain toisesta henkilöstä, jota hän on kaivannut, jostain joka oli kuulemassa tänään.
Ketään sellaista ei kuulemassa tänään ollut, siis muita kuin J. Jos se jostain paikalla olleesta kertoi niin muita vaihtoehtoja ei ole. En silti tiedä kertooko J:stä mutta aivan varmasti ei esim E:stä tm. Ja kyllä itse asiassa olen melkoisen varma että ei kerro myöskään kenestäkään naisesta.
 
vierailija
Onko Bojan käyttänyt kappaleissaan aikaisemmin sloveeniksi tai serbiaksi sanaa dear?
Lisäksi mulle tää on niiin niiin red flag noiden kahden (K&B) suhteesta, koska Bojan kirjoittaa: "All the women love me a lot. Minusta TÄYSIN selkeä viittaus siihen,m että hän itse ei rakasta NAISIA. Jos toi biisi ois naiselle, siinä ois että other women love me a lot.
Todella, todella paljastava biisi. Mutta hyvä, että sanoo miten tuntee. Rehellinen kaveri. Ihana
Niinpä. Minusta tuo on niin ilmiselvä queer-biisi.
 
vierailija
Keikka oli aivan upea, mä on vielä niin fiiliksissä, että en osaa vielä edes avata kaikkea. B antoi kaikkensa, oli niin rento ja avoin, ja todella todella energinen, ravasi lavaa laidasta laitaan. Uudet biisit otettiin niin hyvin vastaan, että varmasti ovat pojat vaikuttuneita. Yleisö ihastui ainakin heti siihen biisiin joka esitettiin vielä uudelleen. Yleisö rakasti heitä ja he varmasti tunsivat sen. Vaatteista en osaa sanoa muuta kuin että B:n masu näkyi kyllä useasti. ❤
Sama huomio, masuhan sieltä pilkahteli 😍
 
vierailija
Kaikki keikalla olleet jotka kirjoittele/vastailette näihin yksityishenkilöihin liittyviin juttuihin kivojen keikkaraporttien kirjoittelujen sijasta niin HÄVETKÄÄ älkääkä enää tulko keikoille kun näyttää että ei se JO:n musiikki näköjään ole se pääasia. Kiitos ja anteeksi.
Vitut EI HÄVETÄ YHTÄÄN! Itehän ne tän vedätyksen ja sekoilun aloitti. Sitä saa mitä tilaa.
 

Yhteistyössä