Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jep, nämä stalkkerit, jotka kokevat tuon olevan jotain tahallista härnäystä ovat kyllä ihan pihalla. Se oli Matin stoori! Matti on ihana symppis, eikä stoorista käy todellakaan ilmi, että ketä ne naiset siinä videolla on. En edes Eteliä tunnistanut siitä! Tavallisen fanin silmin voisivat olla täysin vieraita joksufaneja
No kuitenkin tämän kihlatun blondin vieressä istuu K mustassa hupun sisällä.
 
vierailija
Jokereilla oli just upea keikka mutta jotenkin täällä taas puhutaan vain K:n suhdesotkuista. Olkoon sinkku tai kihloissa tai naimisissa tai polysuhteessa, mitä väliä. Voidaanko nyt puhua siitä, miten upealta EW kuulosti, miten innostunut B oli sen jälkeen ja miten aivan liian vähän aikaa keikka kesti? Ja miten ihana ystävä K on, kun on roudannut äitinsäkin keikkaa katsomaan!
Joo keikka kesti liian vähän aikaa. En tykännyt Metuljin versiosta, eikä EW:nkään versio ollut aivan omaan mieleeni. Uudet biisit toimivat hyvin. Oliko se niin, että se kaipausbiisi kuultiin kaksi kertaa? Minusta siinä oli K-eleitä ja ripaus räppibiisihenkeä. Mitä nähtiin esim. Sloveniassa tehdyn lock downin aikaan, jossa B:lläkin pieni (laulu)osuus.
Mutta en nyt ole kauhean fiiliksissä jauhaa näitä, koska mä olisin halunnut nähdä K&B-yhteiskemiaa 😭😭😭😭😭😭
Se, ettei sitä tullut vei mun koko keikkakokemuksen aika laimeaksi. Muuten ois ollut ihan hyvä, paikoin jopa timanttinen. Mut ei tän pettymyksen jälkeen. Joka vain paheni tiedolla, että NM oli katsomossa ja K luumuillut siellä myös joku huppu päässä.
Lähinnä just se ottaa päähän, että miksi meille ihan vain esitetään kaikennäköistä? Eilenkin kun kommentoin, etten jaksaisi kontsaa jossa vain esitetään meille maybe morea niin sain hirveästi alapeukkuja, että kivahan se on. Vieläkö ootte sitä mieltä...
 
vierailija
MISSÄ on puhuttu?
Olen keronut jo. Useammalla somealustalla. Vauvalla ollut mainintaa, minusta muistaakseni puutarhalla ainakin, x:ssä, tiktokissa olo jossain ja instassakin minusta.

Juoruja kuten sanoin totuudesta ei tiedä. Mutta ihan yhtä.varmoja kuin täällä a ononyymin kirjoittajan puheet.

Käyn minäkin exäni kanssa keikoilla. Ei olla menossa kihloihin. 😄 Mutta joo. Missäs näistä tietää.
 
vierailija
Joo keikka kesti liian vähän aikaa. En tykännyt Metuljin versiosta, eikä EW:nkään versio ollut aivan omaan mieleeni. Uudet biisit toimivat hyvin. Oliko se niin, että se kaipausbiisi kuultiin kaksi kertaa? Minusta siinä oli K-eleitä ja ripaus räppibiisihenkeä. Mitä nähtiin esim. Sloveniassa tehdyn lock downin aikaan, jossa B:lläkin pieni (laulu)osuus.
Mutta en nyt ole kauhean fiiliksissä jauhaa näitä, koska mä olisin halunnut nähdä K&B-yhteiskemiaa
Se, ettei sitä tullut vei mun koko keikkakokemuksen aika laimeaksi. Muuten ois ollut ihan hyvä, paikoin jopa timanttinen. Mut ei tän pettymyksen jälkeen. Joka vain paheni tiedolla, että NM oli katsomossa ja K luumuillut siellä myös joku huppu päässä.
Lähinnä just se ottaa päähän, että miksi meille ihan vain esitetään kaikennäköistä? Eilenkin kun kommentoin, etten jaksaisi kontsaa jossa vain esitetään meille maybe morea niin sain hirveästi alapeukkuja, että kivahan se on. Vieläkö ootte sitä mieltä...
Metulji versio oli just ihana Janci soittamassa pianoa ja Boitsu laulamassa niin kaunista 🤩🤩
 
vierailija
Nyt kotona. Täällä ilmeisesti jotain ankeutusta vaan, ei varmaan kannata edes lukea.
Keikka oli kertakaikkisen upea. B oli rento, hyväntuulinen ja hauska. Ja todellakin fiiliksissä koko keikan ja antoi sen myös kuulua. Oli iso yllätys, että soitti itse siinä ew:ssä, oli ihana, ihana, ihana. Uusi biisi oli aivan mahtava ja yleisö otti sen aivan täysillä vastaan. Olin itse myös aivan fiiliksissänsiitä biisistä! Ja sitten se encoren encore, kukaan yleisöstä ei lähtenyt minnekään, vaan odotti että ne tulis soittaa vielä jotain, ja tulihan ne. K:ta en muistanut tai kaivannut koko keikan aikana. Ihanat joksut, mä oon aivan rakastunut.
 
  • Tykkää
Reactions: aksu:3 ja LadySLO:)
vierailija
Olen keronut jo. Useammalla somealustalla. Vauvalla ollut mainintaa, minusta muistaakseni puutarhalla ainakin, x:ssä, tiktokissa olo jossain ja instassakin minusta.

Juoruja kuten sanoin totuudesta ei tiedä. Mutta ihan yhtä.varmoja kuin täällä a ononyymin kirjoittajan puheet.

Käyn minäkin exäni kanssa keikoilla. Ei olla menossa kihloihin. Mutta joo. Missäs näistä tietää.
Lopeta jo tämän soopan jankutus. jopa K&B shippaus on uskottavampaa 😂
 
vierailija
Nyt kotona. Täällä ilmeisesti jotain ankeutusta vaan, ei varmaan kannata edes lukea.
Keikka oli kertakaikkisen upea. B oli rento, hyväntuulinen ja hauska. Ja todellakin fiiliksissä koko keikan ja antoi sen myös kuulua. Oli iso yllätys, että soitti itse siinä ew:ssä, oli ihana, ihana, ihana. Uusi biisi oli aivan mahtava ja yleisö otti sen aivan täysillä vastaan. Olin itse myös aivan fiiliksissänsiitä biisistä! Ja sitten se encoren encore, kukaan yleisöstä ei lähtenyt minnekään, vaan odotti että ne tulis soittaa vielä jotain, ja tulihan ne. K:ta en muistanut tai kaivannut koko keikan aikana. Ihanat joksut, mä oon aivan rakastunut.
Kiitos keikkaraportista. ❤
 
vierailija
Nyt kotona. Täällä ilmeisesti jotain ankeutusta vaan, ei varmaan kannata edes lukea.
Keikka oli kertakaikkisen upea. B oli rento, hyväntuulinen ja hauska. Ja todellakin fiiliksissä koko keikan ja antoi sen myös kuulua. Oli iso yllätys, että soitti itse siinä ew:ssä, oli ihana, ihana, ihana. Uusi biisi oli aivan mahtava ja yleisö otti sen aivan täysillä vastaan. Olin itse myös aivan fiiliksissänsiitä biisistä! Ja sitten se encoren encore, kukaan yleisöstä ei lähtenyt minnekään, vaan odotti että ne tulis soittaa vielä jotain, ja tulihan ne. K:ta en muistanut tai kaivannut koko keikan aikana. Ihanat joksut, mä oon aivan rakastunut.
Mä en ees nähnyt et B soitti EW:ssä pianoa alussa olin niin takana vaikka muuten näin kyl tosi hyvin!
 
vierailija
Olen keronut jo. Useammalla somealustalla. Vauvalla ollut mainintaa, minusta muistaakseni puutarhalla ainakin, x:ssä, tiktokissa olo jossain ja instassakin minusta.

Juoruja kuten sanoin totuudesta ei tiedä. Mutta ihan yhtä.varmoja kuin täällä a ononyymin kirjoittajan puheet.

Käyn minäkin exäni kanssa keikoilla. Ei olla menossa kihloihin. 😄 Mutta joo. Missäs näistä tietää.
just. Eli joku on aloittanut vauvalla jonkun spekuloinnnin koska täytyyhän se nyt olla näin koska something more ja fire and water ja sitten toiset mielellään uskoo koska näinhän sen täytyy olla ja sit se leviää eri somealustoille yhden vauvapalstan spekuloinnin perusteella. Tosiasiassa J näyttää kihlanneen tämän avokkinsa ja mikäs siinä, kyllä uskon että heidän suhde kestää kun kesti sen hullunmylly-vuodenkin.
 
vierailija
Nyt kotona. Täällä ilmeisesti jotain ankeutusta vaan, ei varmaan kannata edes lukea.
Keikka oli kertakaikkisen upea. B oli rento, hyväntuulinen ja hauska. Ja todellakin fiiliksissä koko keikan ja antoi sen myös kuulua. Oli iso yllätys, että soitti itse siinä ew:ssä, oli ihana, ihana, ihana. Uusi biisi oli aivan mahtava ja yleisö otti sen aivan täysillä vastaan. Olin itse myös aivan fiiliksissänsiitä biisistä! Ja sitten se encoren encore, kukaan yleisöstä ei lähtenyt minnekään, vaan odotti että ne tulis soittaa vielä jotain, ja tulihan ne. K:ta en muistanut tai kaivannut koko keikan aikana. Ihanat joksut, mä oon aivan rakastunut.
Kiitos raportista!
 

Yhteistyössä