vierailija
Miten niin? Hehän ovat alkaneet seurustella puolitoista vuotta sitten. Asuneetkin yhdessä jo vuoden.Aika nopeeta mennä kihloihin.
Miten niin? Hehän ovat alkaneet seurustella puolitoista vuotta sitten. Asuneetkin yhdessä jo vuoden.Aika nopeeta mennä kihloihin.
No ehkå se on sen takia sit tultu sinne kaiken kansan keskelle katsomoon. kun on virallisempaa meininkiä. Oisko sit seuraavaksi naamakuvien kera SeiskaSsa. Ja ehkä ei siksi myöskään mitään lääppimisbiisiä Boitsun kans lavalla.No kappas, piti ihan itse käydä toteamassa, että tosiaan avokin nimettömässä kiiltelee uusi sormus. No tämähän oli vaan ajan kysymys. Tai mistä me tiedetään, vaikka ne kihlajaiset ois ollu oikeestiki siellä thaikuissa.
Sitä se ok kun et katso mihin vastaat yhtäänSori mut en ole enää kärryillä mistä puhutaan.
Oliko keikka lyhyempi kuin oli ilmoitettu? Eikös kappaleita ollut sama määrä kuin Nt:lläDopamin, SSOL, A sem ti povedal ja NGVOT esim.
Niin laulo Bkin falsetillaKyl se Kris siinä laulo
Voitko vielä missä ja ketkä puhuu?Kerroin vain mitä puhutaan. En tiedä mikä Mari enkä kyttää stooreja.
Mikä juoru! Olin keikalla ja oon ihan pihalla näistä nyt.Toisaalta jos kerrottu juoru on paikkaansa pitävä niin tottakai ystävä voisi olla fanittamansa bändin keikalla ison porukan. Iso porukkahan sielä keikalla oli
Sama.Siis miksi joku haluaisi nähdä sen kertovan Jerestä? Itse uskon, että kertoo, mutta mieluummin niin että ei.
Ei todellakaan.Toi on AIVAN SELKEE biisi Kärtsästä. Rohkeaa sanoa se ääneen.
Ja se mies mv:lla oli K kanssa.
No ei kai nyt missään puhuta K :n suhteesta kun sitä ei virallisesti, tähän mennessä, ole edes ollut olemassaVoitko vielä missä ja ketkä puhuu?
Keikka tais kestää about puoltoista tuntia eli ihan hyvän pituinen keikka mun mielestä! Ja EW oli ihana ja Janin pianon soitto metuljissaJokereilla oli just upea keikka mutta jotenkin täällä taas puhutaan vain K:n suhdesotkuista. Olkoon sinkku tai kihloissa tai naimisissa tai polysuhteessa, mitä väliä. Voidaanko nyt puhua siitä, miten upealta EW kuulosti, miten innostunut B oli sen jälkeen ja miten aivan liian vähän aikaa keikka kesti? Ja miten ihana ystävä K on, kun on roudannut äitinsäkin keikkaa katsomaan!
Voisitko kirjoittaa selkeämmin. Mikä nainen, nm? Ja juoru on, että ovat pelkkiä ystäviä? Um, en nyt tiedä miten tämän sinulle kertoisin, mutta sellainen juoru on täyttä puppua.Katso mihin vastataan.
Se juoru koski tätä naista ja Käärijää. Kuten asia yhteydestä olisi tajunnut. Tämä on ollut useammalla alustalla kuulemma henkilön kautta joka tuntee molemmat.
Toki juorut on aina juoruja muttei täällä olevat tekstit ole yhtään sen luotettavampia
Musta Jokerit sano, että nimenomaan soittavat uusia ja kuuntelevat mistä uusista biiseistä yleisö tykkää ja ne sitten päätyvät levylle.Luulis että noita biisejä vaihdellaan nyt joka keikalle ku eivätkö he sanoneet että jokainen keikka tulee olemaan erilainen siis noita uusia ei ehkä niinkään vaihdella mutta vanhempia
Öö ei ole kyl kumpikaan Henri on vaalea hiuksinenJoku kysyi kuka K vieressä siinä settilistan lukuvideolla on niin taitaa olla se Henri. TM ei ainakaan ole.
Milloin ollut? Tänään vai puhutaanko viimeisistä kuukausista?Katso mihin vastataan.
Se juoru koski tätä naista ja Käärijää. Kuten asia yhteydestä olisi tajunnut. Tämä on ollut useammalla alustalla kuulemma henkilön kautta joka tuntee molemmat.
Toki juorut on aina juoruja muttei täällä olevat tekstit ole yhtään sen luotettavampia