Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En jaksais noita ”biisi kertoo K:sta” juttuja, vaikka kullakin tietty oikeus omiin tulkintoihinsa, mutta musta noi tulkinnat vaikuttaa vähän epätoivoisilta, enkä kirjoita tätä pahalla koska haluaisin nähdä noin mutta ei tätä kyllä pysty
Siis miksi joku haluaisi nähdä sen kertovan Jerestä? Itse uskon, että kertoo, mutta mieluummin niin että ei.
 
vierailija
Missä ne sanat ovat? Olin keikalla. Minusta Bojan oli tosi rentoutuneen ja hyväntuulisen ja onnellisen oloinen. Eka ajatukseni kun olin katsonut heitä noin 10 sekuntia oli, että vau, nyt on rento mies! Ja sitten Bojan sanoikin ennen oliko se Metuljia, että tuntee olonsa so relaxed today. Konsertin alku oli mielestäni lupaava ja ihan huippua. Uudet biisit olivat hyvän kuuloisia. Olin jotenkin paljon enemmän mukana tällä kertaa, kuin vielä Tavastialla, jolloin en voinut odottaakaan mitään niin upeaa. Olin nyt enempi innoissani ja sisällä biiseissä.
Mutta. Konsertin loppu jätti minut jonkinlaiseen tyhjyyden tunteeseen. 1) Se oli taas mielestäni turhan lyhyt 2) Ei kuultu Dopaminia, mun lempparia 3) K ei tullut lavalle! 😭😭😭😭😭😭😭 JAksoin nauraa bielä, kun Hojan tuli, se oli oivaltavasti ja hauskasti käsikirjoitettu, kun hän ilmestyy lavalle encorena. Miksei vtussa sinne oltu nyt saatu Kärtsää! En vaan tykkää 😭😭😭😭😭😭 Ei sillä, Jokerit on hieno bändi, soittivat minusta paremmin kuin koskaan (tosin joidenkin biisien sovituksista en niin innostunut), ja selkeästi rrrrakastavat Suomea. Mutta siis kun K:n ja B:n keskinäinen kemia... eihän sitä hitto voita mikään.
Ja sitäKIN olisin kyllä todellakin, todellakin halunnut nähdä.
Mun viestini heille on: enää ei kannata varata mitään tuhannen hengen keikkapaikkaa kolmannella tulemisella. Sinne tulee ehkä enää 200 katsojaa? No, vai tulisiko 500? Jos kyseessä ei ole selkeästi LUVATTU yhteisesiintyminen Kärtsän kanssa, en ole ainakaan yhtään varma, jaksanko nähdä matkustamisen vaivaa nähdäkseni tämän bändin.
Ei sillä, että en pitäisi heistä, en vain fanita kyllä niin kovaa.
Pitäisi tietenkin olla iloinen, että saatiin Metulji - ja olenkin, mutta esim. EW:n sovituksesta livenä en oikein innostunut. Mitä se oikein oli? Kaikki hienoimmat kohdat siitä väliosasta loistivat poissaolollaan. Harmittaa tosin, etten saanut talteen Bojanin tuuletteluja biisin jälkeen, häntä oli selkeästi jännittänyt sen esittäminen, ja kun se meni kuitenkin heillä nappiin ja yleisö oli joka tapauksessa ihan pähkinöinä, niin iloksi ja ihanan söpöksi tuuletteluksihan se hänet pisti!
Ja sitten luen vielä täältä, että K on ollut katsomossa Volden kanssa 😨 Eipä voisi paljon enemmän tulla nyt kylmää vettä niskaan, lunta tupaan ja mitä muita näitä sanontoja on. Mulla on huomenna EA-lippu ja oon ihan silleen et ööö, mikä aamun jonotusnumeron haku? Ehtiihän sinne vielä viideltä.
Voi voi tonttukaksikko nyt, minkä teitte. Mut joo, läpy läpy, Jokrut, ootte kyllä hyviä livenä, eipä siinä. Ja minusta ne vaatteet oli "ihan kivat". Joooo hhh.
 
vierailija
Totta. Tai kirjoittavat samoista tilanteista eri näkövinkkelistä yms. JA JO:ssa tosiaan on useampia ihmisiä, esim. Krisillä oli tyttis Sloveniassa, niin siihenkin tilanteeseen biisin sanat sopivat oikein hyvin. Emme voi tietää enne kuin he kertovat vähän biisin luomisprosessista. Ja pakko sanoa, että sloveenin/serbian kieliset sanoitukset ovat vain paljon parempia kuin englanniksi
Serbiankielen vuoksi ajattelin, että olisi ennemmin omakohtaiset sanoitukset, mutta voin ostaa myös tämän teorian.
 
vierailija
Okei, kun E oli myös tuolla katsomossa, niin eivätköhän oikeasti ole pariskunta. Miksi ihmeessä muuten roikkuisi tuossa kuviossa. Ja K:n puolison kanssa kuin tuplatreffeillä. Koko K:n kanssa sähläys on ollut vain tuon peittelyä. Nyt E on vapaa ja voivat vähitellen tulla julki.
 
vierailija
K on kyllä vähentänyt radikaalisti sometusta siten ettö kertoisi aIoistaan. Ei se kauheasti arjestaan kerro ylipäätään ja varmaan ollut pakko oppia hiljaisemmaksi. Tulee niistä stooreja jotka on käsikirjoitettu, jotain tiedonantoja ja harvakseltaan kuvia yleensä ulkonäöstä. Pipolätkäjutut ja hullu porot oli enemmän tai vähemmän myös yhteistyöjuttuja. Ei niistä oikein voi päätellä paljoakaan
Niinpä. Ihmettelen niitä, jotka kiven kovaa sanovat, että K:N ig on hönen henkilökohtainen tilinsä. Mielestäni on hyvin työtilin näköistä sisältöä ollut
 
vierailija
Minä kyl tykkäsin keikasta ja paljon metulj pianon kanssa aah rakastan ja mä en ole yhtään pettynyt siihen että kärtsä ei ollut lavalla halusi varmaan antaa Joksuille lavan ilman että sinne itse tunkee ja Joksuillakin näytti olevan kivaa 🥰
 
vierailija
Okei, kun E oli myös tuolla katsomossa, niin eivätköhän oikeasti ole pariskunta. Miksi ihmeessä muuten roikkuisi tuossa kuviossa. Ja K:n puolison kanssa kuin tuplatreffeillä. Koko K:n kanssa sähläys on ollut vain tuon peittelyä. Nyt E on vapaa ja voivat vähitellen tulla julki.
Illan typerin viesti. Mitäs Matti siellä teki, onko heillä joku polysuhde Bojanin ja Etelin kanssa, vai? 🙄
 
vierailija
Ei kerro varmastikaan Martinista, vaikka tätä paritusta B:lle nyt yritätkin
Mitään pakotusta en yritä vaan ehkäpä Martin ja Kris kaipaavat tyttöystäviään, kun ovat kumpikin olleet näistä kaukana. Kuten laitoin selvästi viestiini, B kirjoittaa todennäköisesti ystäviensä kokemuksista. Miksi ihmeessä tästä pitää vääntää jotain ihan muuta?
 

Yhteistyössä