vierailija
Jonkun isä näki K:n encoren aikaan poistuneen kohti bistroa porukoidensa kanssaMiken ja Ronyn kanssa Katsomossa, muuta en tiedä.
Jonkun isä näki K:n encoren aikaan poistuneen kohti bistroa porukoidensa kanssaMiken ja Ronyn kanssa Katsomossa, muuta en tiedä.
Ja K:n äiti sekä muita kavereita kuulemma.Oli Matti ja gf myös.
K oli siellä avokkinsa kanssa.Jodelista moni nähnyt Kn yleisössä.
Ninpä näkyy olevan aikajärjestyskin miten sattuu. En eilen huomannut muuta kuin että viestejä taisi ilmestyä vielä kun palsta oli jo kiinni.Vauvalle tuli sama bugi eilen juuri ennen palstan sulkeutumista, esim. viestit eivät ole edes aikajärjestyksessä vaan 22:58 voi olla ennen 22:57 viestiä. Outoa.
Miken stoorista näkee aika hyvin!Missä päin katsomoa olivat K, Rony ja Mikke? Suunnilleen millä rivillä?
Eivätköhän häneen liity.Aust, ne uuden biisin sanat. Kenestä ne oikein voi olla? En jaksa uskoa K:hon kuitenkaan, koska Bojan on kyllä tiennyt asioiden oikean laidan koko ajan.
no, surullinen biisi se onkin, eikä olisi eka ihminen joka rakastuu varattuun. Mutta aika rohkeaa koska vaikka eivät olisi K:stä niin siihenhän ne liitetään.Aust, ne uuden biisin sanat. Kenestä ne oikein voi olla? En jaksa uskoa K:hon kuitenkaan, koska Bojan on kyllä tiennyt asioiden oikean laidan koko ajan.
Ihana Kärppylin äiti!Ja K:n äiti sekä muita kavereita kuulemma.
Tuskin.Eivätköhän häneen liity.
Mua ihmetyttää eniten yhteisten postauksien vähyys. Tai lähinnä se valtava ero mikä oli NT:n kanssa. Silloin Kärtsä oli kyllä työmoodissa ja nyt on vapaalla, mutta silti.Tunnen itseni typeräksi, mutta en syytä siitä muita kuin itseäni.
Jep. Vajakkina siellä heiluu ikäänkuin käärijän paikalla. Ei vois vähempää kiinnostaa.V***uttaa tuo Hojanin hehkutus. Niinku rätillä lyötäis naamaan.
No JOS sattuis olemaan Ksta niin eihän sitä tunteileen mitään voi vaikka asiat varsin hyvin tiedossa olisikin...Aust, ne uuden biisin sanat. Kenestä ne oikein voi olla? En jaksa uskoa K:hon kuitenkaan, koska Bojan on kyllä tiennyt asioiden oikean laidan koko ajan.
Samaa mieltä. K tuskin sitä saa koskaan tietää kun ei lyriikoita ymmärrä ja ei edes varmaan tajua et B:llä vois olla tuollaisia tunteita.no, surullinen biisi se onkin, eikä olisi eka ihminen joka rakastuu varattuun. Mutta aika rohkeaa koska vaikka eivät olisi K:stä niin siihenhän ne liitetään.
K:n tuntien tämäkin voi muuttua koska vain, katsotaan nyt miten homma jatkuu. Mutta K:lla on kaikki oikeus olla somettamatta, vaikka fanit sitä toivovat.Mua ihmetyttää eniten yhteisten postauksien vähyys. Tai lähinnä se valtava ero mikä oli NT:n kanssa. Silloin Kärtsä oli kyllä työmoodissa ja nyt on vapaalla, mutta silti.
No kyllä muakin ihmetyttää vaikka en nyt samanlaista meininkiä odottanutkaan kuin NT mutta hieman nyt enempi kumminkin, mutta jos ei oo haluttu antaa vahingoissakaan sellasta kuvaa että K ois lavalla ja joku ostais lipun keikalle vaan siksi?Mua ihmetyttää eniten yhteisten postauksien vähyys. Tai lähinnä se valtava ero mikä oli NT:n kanssa. Silloin Kärtsä oli kyllä työmoodissa ja nyt on vapaalla, mutta silti.
Sama juttu. Itse ajattelen, että ihan hyväkin ettei ollut lavalla. Hojaninkin olis voinut jättää välistä. Mutta siis vähän jotain enemmän yhteistä kontenttia olisin toivonut. Esim. jotain bäkkärijuttua ja keikkatsemppejä yms. Mutta ei.Mua ihmetyttää eniten yhteisten postauksien vähyys. Tai lähinnä se valtava ero mikä oli NT:n kanssa. Silloin Kärtsä oli kyllä työmoodissa ja nyt on vapaalla, mutta silti.
Sama koska kyllähän muiden ystävien kanssa postataan. Ihan kuin haluttaisiin häivyttää koko asia.Mua ihmetyttää eniten yhteisten postauksien vähyys. Tai lähinnä se valtava ero mikä oli NT:n kanssa. Silloin Kärtsä oli kyllä työmoodissa ja nyt on vapaalla, mutta silti.